fa
Feedback
𝙽𝙾𝚃𝙴𝚂🪽 "

𝙽𝙾𝚃𝙴𝚂🪽 "

رفتن به کانال در Telegram

📌•25 || 𝐷𝑒𝑐𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 " بعضٌ من الأنا هُنا."

نمایش بیشتر
272
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
‏ لحظة إدراك هذ النص: إذا كنت تكرهه فأنت لم تتجاوزه، الكراهية حب عاجز عن الرحيل"🤯

‏فيه حاجه كده الدحيح قالها وتعتبر أكبر حقيقة في العلاقات "الحب يا عزيزي بيجي بعد المشاكل والخِصام والغياب والتعب والعيوب اللي بتظهر، بيجي لما تكون مصمم تختار الشخص ده رغم كل حاجه". الحقيقة إن الحُب مش بيبان في الأوقات اللي بنبقى حلوين فيها مع بعض وبس، لأن أي حد ممكن يبقى معاك في عز ما انت كويس ومبسوط وناجح وبتلمع، إنما مش أي حد ممكن يستحملك في أسوأ حالاتك، في أوقات تعبك وضيقتك وتقلباتك المزاجية، مش أي حد لما تتخانقوا هيبقى عايز ينهي الخلاف بسرعة عشان ترجعوا تتكلموا لأنك وحشته، ومش أي حد هيطيّب خاطرك حتى لو انت اللي غلطان عشان يعدي الموضوع، ومش أي حد هيصمم عليك بعد ما يعرف أدق عيوبك غير حد بيحبك من قلبه بجد لما تعيشوا سوا تفاصيل تظهِر شخصيتكم الحقيقة بعيدًا عن التجمّل والأوقات الحلوة وتتمسكوا ببعض أكتر؛ فَهو ده الحُب."

‏أفهم معنى الشعور بالخواء؛ ألّا تتمكن كل فناجين القهوة من إيقاظ خلاياك، ألّا تستطيع أحضان العالم كله تدفئة قلبك، ألّا تقدر كل المشاهد والأفلام على إبهارك، أن تنفصل انفعالات جسدك الخارجية عن أحاسيسك الحقيقية الداخلية، أن تكون هنا ولكن مخدرًا تمامًا."

💞
💞

sticker.webp0.23 KB

sticker.webp0.12 KB

الإصابات البالغة في الطفولة تواصل الظهور و بشكل دامٍ كلما تقدم العمر."

كتبت عنك الكثير، ‏جمّلتك بالعذوبة وأنت العذاب ‏أنا آفلة عن سمائك الآن.. ‏وأعلم أن مامن نجمٍ قادر على أن يهبك ذلك الوهج كما فعلت."

انت متخيل بهذا الجو حد يتذكرك و يقلك مشتقلك إلا يكون صادق بحبه؟

مش عارفة اذا انا الوحيدة يلي ما بطيق اسمغ اغاني غالية و احسها مراهقة 🫠

Repost from N/a
‏متخسرش حاجة انتَ عاوزها غير لما تكون إتأكدت فعلًا إنك حاربت عليها بالشكل اللي يخليك تقف بعد كده و تقول أنا عملت كل اللي اقدر عليه ، و ساعتها هتقتنع إن الحاجة دي مش ليك بِـ كُل رِضا .

‏ما نفعله ⁩بِحبّ نفعله⁩ بِمهارة⁩، نحنُ بارعون في كُل شيء عِندما يكون الحبّ نقطة أساسية."

«اللَّهُمَّ اهْدِ قَلْبِي، وَاسْلُلْ سَخِيمَةَ صَدْرِي» من دعاء نبينا وحبيبناﷺ♡︎

‏"للأشخاص الذين يخصّونك بالأسبقية يبحثون عنك في غمرة العالم الشاقّ يقولون كلمات لطيفة تسري في عروقك كمجرى النهر العذب يمنحونك المكانة كي لا يخسروك في دمعة أو كلمة لاذعة. هؤلاء تدسّهم في القلب كسرٍّ عظيم تتمسّك بهم لا تمانع من نيْل رضاهم لأنهم استطاعوا الحفاظ عليك بكامل الودّ."

وإنِّي لراضٍ بالقَضاء وبِمَا تشَاء؛ وعِندي يقينٌ أنَّ لُطفكَ شامِلي🤍.

Take me back لأجواء الشهر التالت🥲💖"

عارف لما تظن نفسك انت المقصود بكل حاجة و انك سبيشال بيرسون تو سم ون و بالآخر متكنش حتى ون بالنسبة له" هو ده التوكسيك يا عزيزي

منذ عرفتك وأنا أبحث فيك عمّا إذا ما كنت تناسبني، ولكنني -ودونَ إدراكٍ- كنت أتغيّر ببطء حتى أستحقك."