fa
Feedback
Free VPN | #MIGA 💚🤍❤️

Free VPN | #MIGA 💚🤍❤️

رفتن به کانال در Telegram

اولین کانال شدوساکس🔥 ✌️ 2021/05/24 ✅ SS - TROJAN - VMESS - VLESS 🔰 خرید فیلترشکن: @vipienixbot 🔰 آیدی گروه: @Proxy_V2ray_Config 🔰 تبلیغات و خرید ویمس اختصاصی: @ShadowSocksAds

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Free VPN | #MIGA 💚🤍❤️

کانال Free VPN | #MIGA 💚🤍❤️ (@shadowsocks_s) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 30 495 مشترک است و جایگاه 4 475 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 11 135 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 30 495 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -710 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -37 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 13.59% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.78% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 144 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 459 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 34 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند ترامپ, مراد, ویسی, توافق, هرمز تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
اولین کانال شدوساکس🔥 ✌️ 2021/05/24 ✅ SS - TROJAN - VMESS - VLESS 🔰 خرید فیلترشکن: @vipienixbot 🔰 آیدی گروه: @Proxy_V2ray_Config 🔰 تبلیغات و خرید ویمس اختصاصی: @ShadowSocksAds

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

30 495
مشترکین
-3724 ساعت
-1857 روز
-71030 روز
آرشیو پست ها
رولکس سابمرینر زیر کرونش به این حالت رزوه داره و کرون توی قاب پیچ میشه ولی ساعت نیوکاسل اینجوری نیست و خیلی ساده فیکه
+1
رولکس سابمرینر زیر کرونش به این حالت رزوه داره و کرون توی قاب پیچ میشه ولی ساعت نیوکاسل اینجوری نیست و خیلی ساده فیکه

Repost from مملکته
یه جوری این عکسای مارو بگیر، این ساعته حتما بیفته. DauiiiNaser @mamlekate
+3
یه جوری این عکسای مارو بگیر، این ساعته حتما بیفته. DauiiiNaser @mamlekate

لایو بامداد مراد ویسی (پنجشنبه 21 خرداد | حجم = 6.5 مگ) عنوان: حمله سنگین هوایی سنتکام به سپاه در هرمزگان لینک یوتیوب

نگران نباشید برقراره

Repost from MemeRomicoN
امام زمان نه به وجود میاد و نه از بین میره بلکه از حالتی(مهدی) به حالتی دیگه(مجتبی) تغییر پیدا میکنه. -قانون اول پایستگی مادرجندگی @MemeRomicoN

چرا ترامپ عالم و آدم رو توی این زمان دعوت به مذاکره میکرد و از بروز جنگ جلوگیری میکرد ولی به اسراییل اجازه داد چند هدف رو بزنه بعدش دوباره متوقف کرد اما برای سقوط یه هلیکوپتر آپاچی اومد پست گذاشت و چندتا بندر و شهر رو بمباران کرد و دوباره متوقف شد؟ اونم در صورتی که وقتی هلیکوپتر آپاچی مورد هدف قرار میگیره و سقوط میکنه احتمال زنده موندن 2 تا خلبان کمه و اونا زنده موندن (هلیکوپتر آپاچی قابلیت ایجکت برای خلبان نداره) و فاصله ناوشکن های آمریکایی برای نجات اون خلبان ها خیلی کمتر از زمانی بود که اعلام کردن (2 ساعت) به نظر میاد سقوط اون هلیکوپتر حادثه بوده و ترامپ اینو بهانه کرده اینجاس که با تاکتیک جنگی بُرش سالامی (Salami Tactics) آشنا میشیم توی تاکتیک سالامی، مهاجم، اهداف بزرگ رو به بخش های کوچیک و در ظاهر بی خطر، تقسیم میکنه و به صورت مرحله ای و قاچ قاچ، از بین میبره تا یه واکنش همه جانبه در پی نداشته باشه. فایده این روش چیه؟ 1- اقدام گام به گام وقتی شما یواش یواش جلو بری، حس نمیشه. دیشب آمریکا پایگاه سیزدهم شکاری زاهدان و قرارگاه دریایی زیرزمینی سپاه در ابوموسی (یکی از مهمترین تأسیسات دفاعی نیرو دریایی سپاه در خلیج فارس که شامل تونل ها و سازه های زیادیه) و چند هدف دیگه رو بمباران کرد ولی برای همه یه درگیری کوچیک تلقی شد 2- از درگیری بزرگ جلوگیری میشه با این کار سپاه هم چندتا موشک به کشورای عربی زد که همشون رهگیری شد و هیچ آسیبی ندیدن 3- قرار دادن حریف در عمل انجام شده وقتی این گام ها زیاد و انباشته شه، جواب معکوسش سخت میشه و دیگه اون موقع خیلی دیره برای اقدام و حریف کاری از دستش بر نمیاد. محاصره دریایی هم که پابرجاس و داره فشارشو میاره خلاصه اینکه به حرفای ضد و نقیض ترامپ توجه نکنید. ترامپ اصلا هدفش ادامه دادن و صلح با این رژیم نیست فقط باید روی میان مدت حساب کنید و صبوری به خرج بدید. یه راند دیگه جنگ هم در پیش هست و اون احتمالا بعد از جام جهانیه. از این درگیریای کوچیک در ادامه بازم خواهیم داشت بخشی از تحلیل از نوشته های نیما منصفی

ما که برقراریم شوخوش

مخلصم

من نباشم دوستام هستن #sima

عربستان یمنو زد اسرائیل عراق و سوریه و لبنان رو زد ترکیه عراقو زد پاکستان افغانستانو زد جمهوری اسلامی بحرین رو زد آمریکا جمهوری اسلامی رو زد انقدر زیاد بود یادم رفت بقیش

الان فقط مونده من برم به ممد حمله کنم

ماییم و نوای بی نوایی بسم‌الله اگر که برقراری

خواستم بگم نگران نباشید برقراره

اگه نمیومد باید شک میکردیم

یه شب که ترقه بازی نداشتیم بندرعباس و هرمزگان زلزله اومد.

جمهوری اسلامی در حمایت از تروریست‌های حزب‌الله لبنان، درگیری نظامی دیگری را آغاز کرد تا ماهیت ناایرانی و ضدایرانی خود را آشکا
+3
جمهوری اسلامی در حمایت از تروریست‌های حزب‌الله لبنان، درگیری نظامی دیگری را آغاز کرد تا ماهیت ناایرانی و ضدایرانی خود را آشکارتر کند. این رژیم، ملت ایران را به گروگان گرفته و جان و مال ایرانیان را ابزاری برای صدور ترور، جنگ و بی‌ثباتی می‌بیند. در این درگیری نیز، همچون همیشه، مسئول هرگونه آسیب به زیرساخت‌های ایران و جان غیرنظامیان بی‌گناه در هر دو سو، جمهوری اسلامی است. ملت ایران، که نخستین و بزرگ‌ترین قربانی این رژیم بوده است، به‌خوبی می‌داند که تا زمانی که جمهوری اسلامی بر سر کار باشد، ترور، خشونت و بی‌ثباتی بر ایران، منطقه و جهان سایه خواهد افکند. صلح، امنیت و رونق پایدار تنها با پایان این رژیم امکان‌پذیر است. راه‌حل، مذاکره با سپاه پاسداران و تروریست‌های اشغالگر ایران نیست؛ راه‌حل، ایستادن در کنار ملت ایران و حمایت از مبارزه آن برای پایان دادن به جمهوری اسلامی است. @OfficialRezaPahlavi

premium🔥.npvt0.47 KB

همه چی امن و امانه
تا مدت نامشخص، همه برنامه ریزی هاتون کوتاه مدت باشه اذیت نشید