fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 785 مشترک است و جایگاه 7 636 را در دسته رمزارزها و رتبه 22 031 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 785 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -18 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 44.30% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 30.14% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 550 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 456 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 100 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 785
مشترکین
-724 ساعت
+147 روز
-1830 روز
آرشیو پست ها
‏📌دقیقا چه خبره؟ 🚨🚨🚨 ‏ ظاهرا ماجرا اینه که کیف پول سخت افزاری لجر امروز مورد حمله قرار گرفته و یکی از فایلهای لایه های زی
‏📌دقیقا چه خبره؟ 🚨🚨🚨 ‏ ظاهرا ماجرا اینه که کیف پول سخت افزاری لجر امروز مورد حمله قرار گرفته و یکی از فایلهای لایه های زیرساختی کتابخانه connector kit که مسئولیت اتصال این ولت به سایتهای web3 dApp رو بر عهده داشته، با فایل مشکوک، توسط هکرها جابجا شده. ‏در نتیجه هر سایتی که از اتصال مستقیم لجر به dApp خودش پشتیبانی میکرده، دیگه اتصالش امن نیست.مثلا پلتفرم sushiswap دقیقا به همین دلیل مشکل پیدا کرده. ‏البته تیم لجر گفتند که فایل جدید و ایمن رو بزودی جایگزین میکنند ولی معلوم نیست میزان صدماتی که به دپ ها وارد شده چقدر بوده! ‏حتی ⁦ revoke.cash⁩ هم از حمله در امان نمونده. ‏فعلا مراقب باشید تا ببینیم اطلاعیه های بعدی چی میگن…

⚠️ هشدار: از هیچ Dapp روی هیچ ولتی فعلا استفاده نکنید یک نفوذ خیلی سنگین و عجیب ظاهرا رخ داده والتتون رو به هیچ سایتی متصل نکنید تا ابعادش مشخص بشه https://x.com/matthewlilley/status/1735285684070461534

ORDI میتونه از اینجا یه رشد قابل توجه داشته باشه... DYOR
ORDI میتونه از اینجا یه رشد قابل توجه داشته باشه... DYOR

TIA 13$ FET 0.68$ 👀🔥

#BTC آپدیت: ریورس از حمایت 40k
#BTC آپدیت: ریورس از حمایت 40k

یک نکته ای که هست، من شاید مثل خیلی از تحلیلگرهای دیگه نمیام تمام وقت تمام پروژه ها رو بررسی کنم و چارتهای مختلف و زیاد اینجا بزارم. درسته تعداد توکنها که میخرم و معرفی میکنم بهتون کم هست اما همونطور که تا الان دیدید معمولا پتانسیل خوبی دارند و رشد و حرکتشون نسبت به بقیه توکنها برتری داره. باز هم تاکید میکنم چشم بسته حرف من رو قبول نکنید. ⚠️حتما DYOR انجام بدید و بدون تحقیق شخصی، هیچ تصمیم مالی نگیرید!

BTC 43k یه عده دوتا کندل قرمز دیدن سریعا تارگت ۳۳ دادن :) ما از همون کف کانال و محدوده ۴۰ که گفتیم، برگشتیم. هنوز منتظر حرکت اتریوم هستم… خریدهامون هم سرجاشه

یه توییتی تو همین کانال تحلیل مسیر روند تا رسیدن به هاوینگ گذاشتم. با تقریب خوبی داره اتفاق میفته…

FED: no changes in rates. 👀

FOMC in 10 min مراقب پوزیشناتون باشید

تو این بازار فول قرمز کی سبزه؟ FET 🙂

از src20 و brc20 و ارزشهای افزوده روی بیتکوین و سایر پروتکلها و پلتفرمها اینجا هم بگم یا بزاریم اینجا رو مخصوص تحلیل بازار بمونه؟
Anonymous voting

از استمپ و src20 و ارزشهای افزوده مشابه روی پلتفرمها و پروتکلهای دیگه اینجا هم بگم؟! یا اینجا رو فقط بزاریم بمونه برای تحلیل؟

#ENJ یکی از چارتهای واچ لیست منه کمی تایم فریم بالاست و ممکنه کمی طول بکشه تا به تارگتهاش برسه. در نتیجه تحلیل بلند مدت تری م
#ENJ یکی از چارتهای واچ لیست منه کمی تایم فریم بالاست و ممکنه کمی طول بکشه تا به تارگتهاش برسه. در نتیجه تحلیل بلند مدت تری محسوبش کنید. اما از اونهاست که حرکتش رو هنوز شروع نکرده...

اگر هنوز هم جا موندید نگران نباشید آلتکوینهای خوب که تازه ناحیه رو شکستند و هنوز رشد خاصی نداشتند در دسترس هستند من هنوز منتظر حرکت قابل توجه اتریوم هستمچون یکی از تریگرهای اصلی ماست گردش نقدینگی و تشخیص جهتش برای ما مهمتر از همه چیزه!

همونطور که چند روز پیش هم گفتم، بنظرم در ناحیه distribution zone هستیم. اینجا بیتکوین رنج میزنه میریزه و آلاکوینا باهاش میریزن ولی وقتس بالا میره آلتکوینا بیشتر بالا میان، ساختار موجهای کوتاه پشت سر هم هست که ناحیه تسویه رو تشکیل میده و ممکنه سقف و کفهای ناحیه چندین بار شکسته و تست بشه. پس فعلا آرامش بیتکوین رو نظاره میکنم و به آلتکوینهام دل میبندم فقط چشمتون به دامیننس بیتکوین و تتر (طبق چارتهایی که دو روز پیش و امروز دادم) باشه احساس خطر کردیم و روند بازگشتی دیدیم، ازشون خارج میشیم

RON The flag will be confirmed? 👀
RON The flag will be confirmed? 👀

از اینکه تلگرام کیفیت عکسها رو انقدر پایین میاره متنفرم! کیفیت بالا هم عکس بزاریم، کوچیک نشونش میده و برای ما که سرعت و راحتی در کار ملاک هست، دوتا کلیک اضافه میشه و بدرد نمیخوره. گیر کردیم بخدا!

#FET معمولا این باکس های رنج چند هفته ای میتونن به نتایج جالبی ختم بشن!👀
#FET معمولا این باکس های رنج چند هفته ای میتونن به نتایج جالبی ختم بشن!👀

از همینجایی که ۸ دلار بود و پیشنهاد خریدش رو بهتون دادم، فعلا ۵۰٪ رشد داشتیم. 🔥 ✅ ATOM 12$