fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 842 مشترک است و جایگاه 7 552 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 841 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 842 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 63 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 13 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 45.95% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 28.91% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 820 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 291 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 92 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 842
مشترکین
+1324 ساعت
+497 روز
+6330 روز
آرشیو پست ها
🔺 12$

الان یکی از بچه ها در مورد near گفت یادم اومد روی چه قیمتایی در موردش حرف زدیم اینجا برای اولین بار بود و در قیمت 2.5 دلار!! 💸💰

⚠️تمام چارت ها و تحلیلهایی که در این کانال گذاشته میشه به هیچ عنوان سیگنال نیست! بلکه فقط برای این هست که دید بهتری به اوضاع بازار و شرایط مارکت و شرایط ارزهای ذکر شده داشته باشید و بتونید با در نظر گرفتن همه شرایط تصمیم گیری بهتری در خرید و فروش هاتون داشته باشید. اگر سود کردید، قدردان زحمات و تصمیم گیری درست خودتون باشید و اگر خدای نکرده ضرر کردید، سعی کنید قدرت تصمیم گیری و استنتاج خودتون از مارکت رو بهبود بدین. ممنون از اینکه اینجا هستید. 🌺 امیدوارم هر روز، موفق تر از دیروز باشید. @amircryptothoughts

دوستان اینا یک سری از چارتهایی بودن که در صورت صعودی شدن بازار میتونن رشد خوبی داشته باشن. مخصوصا جفت دلاری USDT تحلیل شده چون دامیننس هنوز در وضعیت مبهمی هست و در نتیجه سرمایه گذاری بر اساس دلار ریسک کمتری داره. اگر طبق چیزهایی که گفتیم و شاخص هایی که مد نظر خودتون دارید کف بازار رو تشخیص دادید و روند رو صعودی دیدید، با انتخاب نقطه ورود مناسب براساس این چارتها میتونید خرید کنید. @amircryptothoughts

متاسفانه به خاطر تقاضای بالا مینتشون خیلی افتضاح بود و شانس بردن توی قرعه کشی خیلی کم ولی اگر کسی تونسته مینت کنه قیمتش 7x رفت و میتونست بفروشه. اگر نتونستید نگران نباشید. بازم پروژه خوب میاد :)

ساعت ۷ و نیم به وقت امشب (۱ ساعت دیگه) نتایج قرعه کشی اعلام میشه و میتونید مینت کنید. اگر برنده وایت لیست شدید و نخواستید یا نتونستید مینت کنید، به آی دی من(در بیو کانال هست) خبر بدید یک سری از دوستان هستن تقاضای خریدش رو دارن.

🚨هشدار اگر متیک BEP2 دارید سریعا به بایننس انتقال بدید و تبدیلش کنید. ظاهراً به خاطر کاربرد کم می‌خوان جمعش کنند. اینم یکی ا
🚨هشدار اگر متیک BEP2 دارید سریعا به بایننس انتقال بدید و تبدیلش کنید. ظاهراً به خاطر کاربرد کم می‌خوان جمعش کنند. اینم یکی از دلائلی که میگم که هر توکنی روی شبکه خودش جابجا بشه. 💌دیگران رو هم مطلع کنید! @GrizzlyBTCloverr

#Bitcoin Daily یکم اینجا دست به عصا باشید. اگر 45K شکسته و تثبیت بشه میشه به تارگتهای 51k و 58k فکر کرد! @amircryptothoughts
#Bitcoin Daily یکم اینجا دست به عصا باشید. اگر 45K شکسته و تثبیت بشه میشه به تارگتهای 51k و 58k فکر کرد! @amircryptothoughts

C-01 قرعه کشی raffle برای این پروژه شروع شد و 12 ساعت وقت دارید والت هاتون رو برای قرعه کشی از طریق سایتشون که همین پایین گذاشتم ریجیستر کنید. (ثبت نام هزینه ای نداره) یادتون باشه حداقل 0.28ETH باید موجودی داشته باشید توی والتتون تا در قرعه کشی شرکت داده بشید. 👉 https://c-01nft.io/raffle @amircryptothoughts

📌فرصت های بازار NFT - قسمت دوم #NFT_MARKET_101 در پست قبلی در مورد اصطلاحات مارکت NFT صحبت کردیم. حالا باید دید اصلا فعالیت در این مارکت به چه صورت هست و آیا صرفه اقتصادی داره یا نه. 🔺ببینید کاری که اینجا برای درآمد زایی میتونید انجام بدید مشابه همون ترید کردن هست. NFT ها رو از کالکشن هایی که فکر میکنید در آینده ارزش خوبی پیدا میکنند میخرید و روشون سرمایه گذاری میکنید و زمانی که قیمتشون بالا رفت میتونید بفروشید (اصطلاحا Flip کنید). 🔺برای خرید NFT ها دو راه دارید: - از طریق مینت کردن از منشا کانترکت پروژه که در واقع اولین مالک NFT میشید. چطور میتونید مینت کنید؟ از همون طریق وایت لیست شدن و فعالیت در دیسکورد پروژه (اگه پروژه خیلی محبوب نباشه ممکنه حتی وایت لیست هم نخواد! البته ریسک کار در این حالت خیلی بالا میره) - از طریق خرید از secondary market ها که در واقع محل تبادل و خرید و فروش NFT ها هستن. مثل opensea - rarible - foundation .... 🔺نکته ای که هست فعالیت در این بخش مارکت کریپتو در کنار سودهای آنچنانی و هنگفتی که داره، ریسک بسیار بالایی هم داره. برای nft ها نمیشه ارزش ذاتی خاصی قائل شد و فقط باید به میزان عرضه و تقاضا و شرایطی مثل سرمایه گذارها، آرتیست ها و شرکا رو در نظر گرفت. اگر خرید اشتباهی انجام بدید، ممکنه نتونید اون nft رو دوباره با قیمت مناسبی بفروشید یا حتی تقاضا اونقدر کم بشه که حتی آخرین صاحبش خودتون باشید! نهنگ های مارکت NFT بسیار بی رحم تر از چیزی هستن که تصور میکنید... باید مراقب باشید که توسط اونها شکار نشید. 🔺حالا چطور باید پروژه های خوب رو پیدا کنیم؟ در حالت کلی جواب این سوال به تجربه شما در مارکت NFT و دید کلی خودتون بستگی داره. هر چه بیشتر با پروژه ها آشنا بشید، بهتر میتونید پروژه های خوب رو از لا به لاشون پیدا کنید. اما بطور کلی و در اولین قدم، هر پروژه ای که خواستید بررسی کنید این مواردش رو حتما چک کنید: - آرتیست و طراح پروژه - اعضای تیم پروژه -پروژه های قبلی که همین اعضا احتمالا اجرا کردن الان در چه وضعیتی قرار دارن؟ آیا خرید و فروشی روشون هنوز انجام میشه یا نه؟ فلور NFT های اون پروژه عدد مناسبی هست یا خیر؟ -تعداد NFT های کالکشن اون پروژه که قراره مینت بشه -تعداد فالورهای صفحه توییترشون و اعضای دیسکوردشون -آیا اون پروژه توسط promoter های مارکت nft و پیج های معروف کریپتویی در توییتر در حال پروموت شدن هست یا خیر؟ اینها رو فعلا داشته باشید ادامه اش رو بعدا میگم :) @amircryptothoughts

ماینرها بیشتر از هر زمان دیگری در حال انباشت بیتکوین هستند! @amircryptothoughts
ماینرها بیشتر از هر زمان دیگری در حال انباشت بیتکوین هستند! @amircryptothoughts

#Dominance فعلا وضعیتش کمی مبهمه و در نقطه تصمیم گیری قرار داره. مراقب باشید ممکنه این سبز بودنی که از بازار در حال دیدنش هست
#Dominance فعلا وضعیتش کمی مبهمه و در نقطه تصمیم گیری قرار داره. مراقب باشید ممکنه این سبز بودنی که از بازار در حال دیدنش هستید فقط یک پولبک به خط روند شکسته شده باشه! @amircryptothoughts