fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 810 مشترک است و جایگاه 7 605 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 973 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 810 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 3 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -19 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 44.61% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 26.20% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 607 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 3 880 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 94 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 810
مشترکین
-1924 ساعت
+37 روز
+330 روز
آرشیو پست ها
ا CFX این چند وقته حدودا 1300 درصد رشد کرد و زیادی رفت بالا. کم کم داره آماده شورت بزرگ میشه! البته به شرطی که اوضاع مارکت و
ا CFX این چند وقته حدودا 1300 درصد رشد کرد و زیادی رفت بالا. کم کم داره آماده شورت بزرگ میشه! البته به شرطی که اوضاع مارکت و دامیننس همراهی کنه. اگر قرار باشه آلتکوینا بریزن، این باید جزو اونایی باشه که بیشتر میریزه! @amircryptothoughts

خریدن کف آربیتروم برای من جذابه به وقتش میخریمش 😁

این یکی هم از همه بیشتر منو نگران میکنه مایکرواستراتژی هر وقت خرید کرده مارکت ریخته 😂 https://fxtwitter.com/bitcoinmagazine/status/1640324812542181378?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

ناحیه 27-28 برای بیتکوین تبدیل شده به ناحیه هانت نقدینگی و تشکیل کندلهای بی هدف. باید اجازه بدیم تا از این محدوده به طور کامل بیرون بیاد تا روند مشخص بشه...

وضعیت اونایی که ۲۰۲۲ کریپتو هولد کردن… 😂
وضعیت اونایی که ۲۰۲۲ کریپتو هولد کردن… 😂

OUCH! کف کانال قراره شکسته بشه؟! #BTC 4H
OUCH! کف کانال قراره شکسته بشه؟! #BTC 4H

#MAGIC تریگر ناحیه قرمز متاسفانه فعال نشد. ولی با شکستن کف ناحیه وج شورت خوبی بهمون داد. R/R 3 @amircryptothoughts
#MAGIC تریگر ناحیه قرمز متاسفانه فعال نشد. ولی با شکستن کف ناحیه وج شورت خوبی بهمون داد. R/R 3 @amircryptothoughts

اتفاقات کریپتو هم خیلی جالب شده! یک نفر امروز NFT کریپتوپانک گرونقیمت خودش به ارزش ۱۳۵هزار دلار رو زمانی که اومده wrap کنه، ا
اتفاقات کریپتو هم خیلی جالب شده! یک نفر امروز NFT کریپتوپانک گرونقیمت خودش به ارزش ۱۳۵هزار دلار رو زمانی که اومده wrap کنه، اشتباهی به Burn address ارسال کرده و در واقع سوزونده شده! و هیچ راهی هم برای برگشتش نیست! ۱۳۵هزار دلار چند میلیارد تومن میشه؟! 👀 @amircryptothoughts

#BTC برخورد به کف کانال. باید دید آیا واکنش میده و از اینجا برمیگرده، یا میاد تا ناحیه ۲۵…
#BTC برخورد به کف کانال. باید دید آیا واکنش میده و از اینجا برمیگرده، یا میاد تا ناحیه ۲۵…

🧐 میدونستید که از چند روز پیش، تتر هم به کوین های قابل پشتیبانی تلگرام اضافه شده؟ در واقع شما میتونید در بستر تلگرام، برای ب
🧐 میدونستید که از چند روز پیش، تتر هم به کوین های قابل پشتیبانی تلگرام اضافه شده؟ در واقع شما میتونید در بستر تلگرام، برای بقیه افراد بیتکوین، TON و یا تتر رو ارسال یا دریافت کنید! از طریق آی‌دی @wallet میتونید به کیف پول تلگرام خودتون دسترسی داشته باشید. @amircryptothoughts

از بیتکوین چه خبر؟ حرکت رو به بالایی که دیشب دیدید پولبک به وج شکسته شده بود. هنوز تحلیل ریزشی نقض نشده. شرایط واگرایی هم همچ
از بیتکوین چه خبر؟ حرکت رو به بالایی که دیشب دیدید پولبک به وج شکسته شده بود. هنوز تحلیل ریزشی نقض نشده. شرایط واگرایی هم همچنان برقراره... @amircryptothoughts

یه زمانی چندسال پیش بچه‌های کامیونیتی زیاد نبودن. اونموقع ها زیاد روی ایردراپ کار میکردیم و آموزشهاش رو معمولا به اشتراک میزاشتیم. این روزها آدمای بهتر، باسوادتر و پیگیر تر از من هست که بیشتر میتونن در این زمینه راهنماییتون کنن. حتما دنبالشون کنید و پیگیرشون باشید. خیلی از بچه های کانال هم لطف داشتن و زیر همین یکی دو پست آخر بقیه دوستان رو راهنمایی کردند. از کمکهاشون غافل نشید! @amircryptothoughts

🪁دیگه تا الان خیلیهاتون ایردراپتون رو کلیم کردید. 🔔چندتا توصیه: ۱-اگر این ایردراپ گیرتون نیومده، ناامید نباشید. پروژه های بعدی هستند… ۲-حتما قسمتی از سود ایردراپ رو از مارکت کریپتو کلا خارج کنید و تبدیل به تومن/دلار کنید. باهاش سفر برید، تفریح کنید، خریدهای خوب انجام بدید یا هرچی. چون بعدا اگر ضرری بهتون برسه حسرتش رو میخورید. ۳- اگر حجم ایردراپتون بیش از ۱۰۰۰ دلار هست، ۱۰۰ دلارش رو خرج امنیت کنید. یک کیف پول سخت افزاری امن بخرید و داراییهاتون رو روش ذخیره کنید. در مارکت کریپتو همیشه اول امنیت داراییهاتون رو تضمین کنید، بعد به فکر سود باشید. هکرها این روزها از رگ گردن هم نزدیکترند! فعلا همین! @amircryptothoughts

آربیتروم گرفتید؟
Anonymous voting

📰 وضعیت مارکت الان چطوره؟ -نوسانات بیتکوین هنوز بالاست، ولی خیلی از نشانه های ریزشش رو تکمیل کرده. از وج خارج شده و به ناحیه عرضه ۲۸-۲۹ رسید. -دامیننس تقریبا به ناحیه عرضه مناسبی رسید، واگرایی داد و فعلا کمی ریزشش رو شروع کرده. 🗺️ استراتژی بهینه برای چند هفته آینده چی میتونه باشه؟ امیدوارم بیتکوین بعد از این حرکتهای با دامنه نوسان بالا مدتی به خودش استراحت بده. البته شاید هم یکبار دیگه بخواد به سقف حمله کنه. اما منتظرم دامیننس روند کاهشی خودش رو ادامه بده. در اینصورت میتونیم با تقریب خوبی منتظر یک آلت پارتی چند هفته ای باشیم. آلتکوین های خوبی داریم که در فاز قبلی حرکت خاصی نکردن یا در این مدت بالارفتن دامیننس پولبک خودشون رو به نواحی اصلی تکمیل کردن. هر دو دسته در صورت داشتن پتانسیل میتونن برای خرید امیدوارکننده باشند. ♟️ببینیم بازار در روزهای آینده چطور جلو میره… @amircryptothoughts

بدون شرح!
بدون شرح!

🗞️ وضعیت نرخ بهره از ۱۹۵۰ تا امروز نواحی خاکستری دوره های رکود هستن. @amircryptothoughts
🗞️ وضعیت نرخ بهره از ۱۹۵۰ تا امروز نواحی خاکستری دوره های رکود هستن. @amircryptothoughts

آپدیت این جدول: با دو افزایش 0.25% در ژانویه و مارس ۲۰۲۳، نرخ بهره به ۵٪ رسید!