fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 829 مشترک است و جایگاه 7 634 را در دسته رمزارزها و رتبه 22 026 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 829 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -16 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 2 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 43.79% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 29.79% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 476 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 405 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 100 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 829
مشترکین
+224 ساعت
-257 روز
-1630 روز
آرشیو پست ها
معمولا وقتی میکرو استراتژی خرید میزنه مارکت دامپ میشه ببینیم این بار چطور میشه 😂

BREAKING‼️ MicroStrategy bought another $14.4m #Bitcoin

🚨مراقب این مورد هم باید باشید! حجم وام گرفته شده بسیار سنگینه و اگر احیانا قیمت توکن CRV به زیر حد مشخص شده بیاد، میتونه باعث شکل گیری گرداب مرگ و اتفاقات مشابه لونا بشه. در همچین شرایطی چنین اخبار بدی برای پلتفرم های بزرگ دیفای میتونه باعث فاد و کرش کردن و ریزش شدید مارکت بشه!

Repost from Grizzly ₿
‼️قوی سیاه در دیفای؟ 🔹نگرانی‌ها در مورد وام بزرگی که بنیانگذار Curve Finance با وثیقه توکن CRV گرفته، افزایش یافته است. با ا
‼️قوی سیاه در دیفای؟ 🔹نگرانی‌ها در مورد وام بزرگی که بنیانگذار Curve Finance با وثیقه توکن CRV گرفته، افزایش یافته است. با ادامه کاهش قیمت CRV، ممکنه لیکویید شدن‌های بزرگی رو شاهد باشیم و می‌تونه تاثیری دومینووار بر کل اکوسیستم دیفای داشته باشه. 🔹خیلیا عقیده دارند صنعت دیفای با رویداد قوی سیاه مواجه شده. داده‌های DeFiLlamaنشون میده که ۳۰۰ میلیون توکن CRV برای لیکویید شدن در اکوسیستم Aave وجود داره. ارزش کلی که قابلیت لیکویید شدن داره، کمی کمتر از ۱۱۷ میلیون دلار است و اکثر اونا از وام ایگوروف، بنیانگذار CRV، است. علاوه بر این، اگر قیمت CRV به ۰.۳۷۱ دلار کاهش یابد، لیکوییدیشن رخ میده. در حال حاضر قیمت حوالی ۰.۵۸ دلاره. 🔹برای آگاهی بیشتر باید بدونید که بنیانگذار Curve Finance بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به صورت استیبل‌کوین در پروتکل‌های مختلف وام‌دهی دیفای با استفاده از CRV به عنوان وثیقه وام گرفته. رسانه‌ها گزارش داده‌اند که او برای خرید ویلاهای مجلل چند میلیون دلاری در استرالیا پول گزافی پرداخت کرده. حالا خیلیا عقیده دارند که این شخص احتمالا نمی‌تونه وام‌های خودشو قبل از لیکویید شدن بازپرداخت کنه. 🔹به گفته Debank، ایگوروف همچنین دارای پوزیشن‌های بزرگی در Frax، Abracadabra، Inverse، Convex و Silo است که همگی در حال لیکویید شدن هستند. همچنین اگر بخواد از این ذخایر ریسکی برای مینت کردن اون استفاده کنه، ممکنه مشکلاتی برای استیبل‌کوین crvUSD به وجود بیاد. منبع: BeinCrypto 🔹اطلاعات جزیی‌تر مربوط به این موضوع رو در کانال زی بخونید 🐻 @GrizzlyBTCloverr

‏🧱 3روز پیش بلاک 800,000 بیتکوین هم استخراج شد و فقط ۴۰هزار بلاک دیگه تا هاوینگ چهارم بیتکوین باقی مونده! ‏🔸هاوینگ اول در ب
‏🧱 3روز پیش بلاک 800,000 بیتکوین هم استخراج شد و فقط ۴۰هزار بلاک دیگه تا هاوینگ چهارم بیتکوین باقی مونده! ‏🔸هاوینگ اول در بلاک 210,000 ‏🔹هاوینگ دوم در بلاک 420,000 ‏🔸هاوینگ سوم در بلاک 630,000 ‏🔹هاوینگ چهارم در بلاک 840,000 @amircryptothoughts

فدرال رزرو باز هم نرخ بهره رو بالا برد! 📈 FED HIKES BY 25 BPS

$WLD یا ورلد کوین توکن پروژه به همین اسم که بنیانگذارش سم آلتمن هست امروز وارد مارکت شده. برخلاف بقیه من نمیگم الان بخریدش. ولی بزارید توی واچ‌لیستتون… ماههای آینده باهاش کار داریم!

دلار نقدی ۴۸۳۰۰ دلار تتر ۴۸۸۰۰ اگر قصد خرید دلار دارید، بنظر میاد زیر محدوده ۴۵ جای مناسبی باشه. -مخصوصا که اگر برنامه برای افزایش قیمت سوخت داشته باشند، احتمالاً بصورت مصنوعی هم که شده مدتی قیمت دلار رو پایین میارن تا حس کاذب آرامش نسبی به وجود بیاد!

ویت لیست لنز باز شده و میتونید والتتون رو ثبت کنید برای گرفتن پروفایل لنز از اینجا: Waitlist.lens.xyz اگر اکانت توییتر هم دارید، متصل کنید که شانستون برای برنده شدن بیشتر بشه! @amircryptothoughts

۸ صندوق ETF بیتکوین رسماً درخواست مجوز کردند و در انتظار تایید هستند! https://t.co/XPiCaAngK5

❕مارکت کریپتو هیچوقت اجازه نداده همه چیز طبق پیش‌بینی‌ها بر اساس سایکل های قبلیش پیش بره ‏قطعا و مطمئناً این بار هم اونایی که باید، نقشه هاشون برای زمین زدن ریتیلرها رو کشیدند! ‏اگه میخواید ضرر نکنید، بدون هیجان این دوکار رو انجام بدید: ‏-خرید DCA در کف‌ها ‏-داشتن صبر زیاد

یادآوری: از فردا احراز هویت کوکوین اجباری میشه. پیشنهاد میکنم ریسک نکنید و هرچه زودتر دارایی‌هاتون رو از این صرافی خارج کنید!

کمپانی BITWISE هم درخواست خودش برای ایجاد ETF بیتکوین به SEC تحویل داد. تا اینجا ۳ موسسه بزرگ بدنبال ETF بیتکوین هستند. شاید
کمپانی BITWISE هم درخواست خودش برای ایجاد ETF بیتکوین به SEC تحویل داد. تا اینجا ۳ موسسه بزرگ بدنبال ETF بیتکوین هستند. شاید یکی از تریگرهای مارکت صعودی بعدی متاور از حرکت همین صندوقها باشه! @amircryptothoughts

با اینکه علاقه ای به این کار نداشتم، ولی مجبور شدم دیسکاشن و بخش کامنت رو حذف کنم. تنگ نظری زیاد شده و من هم علاقه ای به پرداختن به کامنتهای منفی، حاشیه‌ها و سوال و جوابهای بیهوده ندارم! اینکه روی یک تحلیل موفق انقدر کامنت منفی بیاد، واقعا عجیبه! پیشنهاد: اگر میخواید موفق بشید، تمرکز مهمترین مولفه کار شماست.

۱۰ ماه پیش اینجا در مورد ریپل براتون نوشتم. ✅ +۲۰۰٪ @amircryptothoughts
۱۰ ماه پیش اینجا در مورد ریپل براتون نوشتم. ✅ +۲۰۰٪ @amircryptothoughts

هرچند هدف ما کوتاه مدت نیست ولی از موقعی که گفتم تا اینجا +25% 🔥

ETH 2000$ Again!

دامیننس به تنهایی امروز ۲٪ ریخت و از ۵۲ به ۵۰ رسید. پولبک بود یا ریزش ادامه داره؟

ریپل هم برنده دادگاه شد. و در آن نشانه هایی است که به مارکت صعودی نزدیکیم…

گاهی وقتا دوستان کامنتهای نفس‌گیری میزارند که خستگی به تن من میمونه… البته دوستان عزیز زیادی اینجا دارم. خیلیهاشون هم به من لطف پیژه دارند ❤️🌹