fa
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

رفتن به کانال در Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

نمایش بیشتر
1 883
مشترکین
-124 ساعت
+57 روز
+1830 روز
آرشیو پست ها
صد جان فدای آنکه دلش با زبانش یکیست!

🫡

بهم گفت: تو زیادی آدمِ بسازی هستی این باعث میشه آدما به اون چیزایی که برای تو مهمه به اندازه‌ی کافی اهمیت ندن، چون در نهایت می‌دونن تو قراره کوتاه بیای..

✅ Tel | @GitMee
✅ Tel | @GitMee

بد شانسی ول‌ کن ما نیست…:) 🧊💔 Tel | @GitMee

Sarhoş olup herşeyi çift gördögüm de bile sen birtaneydin… Tel | @GitMee

عمیقا خسته ام، اما هدفایی دارم، که باید برسم بهشون..! 👤✅ Tel | @GitMee

عمیقا خسته ام، اما هدفایی دارم، که باید برسم بهشون..! Tel | @GitMee

‏یه روز دلت واسه اینکه چقدر بهت اهمیت می‌دادم تنگ میشه، ولی اون روز دیگه منی نیست که بهت اهمیت بده. 🌎♻️ @GitMee

نه میشه موند، نه میشه رفت، نه میشه مُرد، نه میشه زندگی کرد...

یه سریا عشقشو دارن ببینن‌ با من چیه داستان تو… Tel | @GitMee

photo content
+1

همچون تولد کودکی در هواپیمای در حال سقوط.

دلم یه مسافرت دو سه ماهه ، به یه جایه دور میخواد که خودم نرم مامان بابام برن😂 Tel | GitMee

دلم یه مسافرت دو سه ماهه ، به یه جایه دور میخواد که خودم نرم مامان بابام برن😂 Tel | @GitMee

تولدم مبارک💚

عشق دلی فیکو💚

@vartolu1 ddsh glm tvldt mbrk arezohat brt khatere shn harchi dlte besh brsi ❤️‍🔥

بعد از جشن گرفتن خاطرات یک سال امید های سال جدید رو دوس دارم،جایی که هستم،کوچه‌هایی ک گذشتمو٫حس‌کردنه تمامه ‌احساس‌ها بیشتر از همه از دست دادنه شادیه بچگی ک داشتم رو دوست دارم٫نه به عالمی که تو دلمه نه دنیایه که بیرونه جا نشدن،این هیجان٫یجا جا نگرفتنم، برای اینکه یه انسان خوب باشم خیلی از نقش هارو انجام دادم اینجوری زندگی کردنو دوست دارم چون راه دیگه‌ای ندارم. امسال ساله خوبی نبود برام نمیدونم بلکه خوبم بود٫ ۱۷ بهمن~تولدم مبارک باشه.

منو میگه😅👏🏻
منو میگه😅👏🏻