fa
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

رفتن به کانال در Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

نمایش بیشتر
1 880
مشترکین
+124 ساعت
+27 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
خیلی خوبه🤌🏻

🤌🏻🙃

Yaadet Nare-Poori.mp33.83 MB

افتاب پرست دوستای منو ببینه خایه میکنه انقد زود رنگ عوض میکنن

حقیقت تلخیه ولی اکثر دوست‌های نزدیکتون کافیه فقط احساس کنن منافعشون رو تهدید می‌کنید، اون موقعست که تبدیل به بزرگترین دشمن‌هاتون میشن.

همه مون داریم با یه چیزی میجنگیم که کسی خبری نداره ازش، پس یکم با هم مهربون تر باشیم.

Mert Demir-Ikimize Birden.mp33.91 MB

شما‌ رو نمی‌دونم ولی من نیاز دارم یروزایی از ماه رو اختصاص بدم به هیچ کاری نکردن، هیچ کسی رو ندیدن، هیچچیزی نشنیدن و هیچ حرفی نزدن.

جوابشو رو مینویسم براتون بلکه قانع شدین

فردا

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ خودمون حتی اگه خوب باشیم الان آدما جوری شدن تا یه نفعی براشون نداشته باشی سمتت نمیان همه خودخواه شدن ظالم شدن مهر و عاطفه هیچ جا نمونده دنیای سیاهی شده🙂

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ خود خودمونیم بدون هیچ چیز اضافه ای ولی متاسفانه آدما یجوری رفتار میکنن یجوری ناراحت میکنن و که ازخودمون بودن هم پشیمون بشیم هرادمی جنبه و عرضه اینکه براش خود واقعیت باشیو نداره

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ خودمون ساده ایم زود حرف پسرارو باوررمیکنیم بلبل زبونی میکنن ما از کجا بدونیم اون سیاست داره دروغ میگه! زود اعتماد میکنم اخرشم مثل سگ پشیمون میشم

قرار نیست سگ یا با سیاست باشن خودتون باشین خودتون مگه چشه؟

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ چطور سگ باشیم پس😂 بهمون نمیاد سگ باشیم اخه

ساده نباشین این دنیا برای اینکه ساده باشین بیرحم تره.

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ای برادر کوچیک این دل سادمون و دل نازکمون زود حرف مردمو باور میکنه 🥲

مواظب ادما باشین.

اوضاع خیلی خرابه مواظب خودتون باشین با هر کسی هم کلام نشین چه دخترش چه پسرش . درکل‌مواظب باشید خودتون دلتون خانوادتون کسایی که دوسشون داریدو. یه نصیحت از برادر کوچیکتون.

‏تحمل کنین دوستان، میگذره، پاییز قشنگ و ناز میاد، باد میاد، بارون میشه، هوا خوب میشه، آدما خوشتیپ میشن.درست میشه این کثافت، اوضاع اینطور نمیمونه.