fa
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

رفتن به کانال در Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

نمایش بیشتر
1 883
مشترکین
-124 ساعت
+57 روز
+1830 روز
آرشیو پست ها
لطفا ١٢ شب شكم سير، رو تخت، دقيقا وقتی كه پاتو انداختی رو اون پات و حوصلت سر رفته، به من پی ام نده شبا همه هستن؛ همه نباش..

گاهی آماده‌ام همه‌چیزم را بدهم تا هیچ پیوندی با جهان انسان‌ها نداشته باشم.

photo content
+1

خودتون رو یادآوری نکنین! باور کنید آدم‌ها نیاز به یادآوری برای زنگ زدی، پیام دادن، خبر گرفتن و حتی در کنار شما بودن ندارن، اگر نیستن فقط کافیه بدونید شما اولویت آنها نیستید.

باشه من حالم خوب نیست، فشار زیادی هم رو شونه‌هام حس می‌کنم و خسته‌م ولی اگه ادامه ندم به زندگی چیکار کنم؟ فعلا همینه دیگه، من با همه‌ی این روزها اون منی می‌شم که از خودم توقع دارم.

🤌🏻🤌🏻

Toam Beri-Mahyar.mp33.46 MB

اونی که میدونه از چی ناراحت میشی و هی تکرارش میکنه شاید بار اول دوم اشتباهش باشه ولی بار سوم چهارم انتخابشه پس تو هم سعی کن فقط بار اول دوم حرص بخوری و بار سوم و چهارم برای همیشه بذاریش کنار..

photo content

من قبول دارم، شاید آدم پرفکتی نباشم، شاید اخلاقای بد زیاد داشته باشم، شاید حتی چهره دوست داشتنی‌ای نداشته باشم اما هرگز تظاهر به چیزی که نیستم نمیکنم، واقعی باشیم، اینجوری قشنگ‌تره.

این توصیه‌ها که ” دلتو بزن به دریا و یه عالمه آدم دیگه هست که بهترن و… ” واسه کسی کار میکنه که نیتش فقط جفت‌گیری باشه. وگرنه اگه دنبال آدم‌حسابی باشی که باهات مچ باشه خیلی خوش‌شانس باشی شاید تو زندگیت یه دونه پیدا کنی.😉

‏چقدر درک شدن دلنشینه، اینکه کسی باشه که بفهمه بی‌حوصلگیات از دلتنگیه، از خستگی و به جای ناراحتی و اخم کردن حرفاتو به دل نگیره و با محبت آرومت کنه خوبه کسی باشه که بپذیردت و کنارت باشه، با همه‌ی بدی و بی‌ حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده.

از دید بقیه روی پاهام ایستادم، حالم خوبه و واقعا قوی‌ ام، اما حقیقت اینکه خستم، تیکه تیکه شدم، می‌خوام فرار کنم، می‌خوام برم و ناپدید شم.

میگن لیوان که پر بشه دیگه چه یه قطره آب روش ریخته بشه چه یه دریا آب فرقی به حالش نمیکنه چون ظرفیتش پر شده، این حکایت صبر و حوصله و ناراحتی و شادی و اعتماد خیلی از ما آدماست.

چیو ثابت کنی؟ کیو قانع کنی؟ بیخیال، واسه خودت زندگی کن..

نمیدونم آدم درستی هستم یا نه ولی اینو خوب میدونم جوری زندگی کردم که احتیاجی به نقاب نداشته باشم و همیشه خودم بودم، گاهی غمگینِ غمگین، گاهی شادِ شاد، گاهی در مسیر تکامل، گاهی در مسیر سقوط، گاهی موفق و بی نقص، گاهی پر از اشتباه و ناپخته، در نهایت همیشه با پذیرفتن درونی و ذهنیه این نکته که من کامل نیستم خودم بودم و هیچوقت تظاهر به چیزی که نیستم نکردم..

درسته دوست داشتن قشنگه، دلتنگی قشنگه همه ی اینا قشنگه، ولی قشنگیش به اینه که دو طرفه باشه، همدیگه رو دوست داشته باشین؛ باهم خوب باشین، به همدیگه احترام بزارین، همدیگه رو بخندونین؛ نه اینکه بدویی دنبالش، یا به زور بخوای بهش بفهمونی که بهت توجه کنه..

photo content
+1

مهم ترین چیزی که یاد گرفتم اینه که: هرکسی قلب داره ولی وجدان نصیب هرکسی نمیشه..

photo content
+1