Gitme...💚
رفتن به کانال در Telegram
1 883
مشترکین
-124 ساعت
+57 روز
+1830 روز
آرشیو پست ها
1 884
لطفا ١٢ شب شكم سير، رو تخت، دقيقا
وقتی كه پاتو انداختی رو اون پات
و حوصلت سر رفته، به من پی ام نده
شبا همه هستن؛ همه نباش..
1 884
خودتون رو یادآوری نکنین!
باور کنید آدمها نیاز به یادآوری برای زنگ
زدی، پیام دادن، خبر گرفتن و حتی در
کنار شما بودن ندارن، اگر نیستن فقط
کافیه بدونید شما اولویت آنها نیستید.
1 884
باشه من حالم خوب نیست، فشار زیادی
هم رو شونههام حس میکنم و خستهم
ولی اگه ادامه ندم به زندگی چیکار کنم؟
فعلا همینه دیگه، من با همهی این روزها
اون منی میشم که از خودم توقع دارم.
1 884
اونی که میدونه از چی ناراحت میشی
و هی تکرارش میکنه
شاید بار اول دوم اشتباهش باشه
ولی بار سوم چهارم انتخابشه
پس تو هم سعی کن
فقط بار اول دوم حرص بخوری و بار سوم
و چهارم برای همیشه بذاریش کنار..
1 884
من قبول دارم، شاید آدم پرفکتی نباشم، شاید
اخلاقای بد زیاد داشته باشم، شاید حتی چهره
دوست داشتنیای نداشته باشم اما هرگز
تظاهر به چیزی که نیستم نمیکنم، واقعی
باشیم، اینجوری قشنگتره.
1 884
این توصیهها که
” دلتو بزن به دریا و یه عالمه آدم دیگه هست که بهترن و… ”
واسه کسی کار میکنه که نیتش فقط جفتگیری باشه.
وگرنه اگه دنبال آدمحسابی باشی که باهات مچ باشه خیلی خوششانس باشی شاید تو زندگیت یه دونه پیدا کنی.😉
1 884
چقدر درک شدن دلنشینه، اینکه کسی
باشه که بفهمه بیحوصلگیات از دلتنگیه،
از خستگی و به جای ناراحتی و اخم کردن
حرفاتو به دل نگیره و با محبت آرومت کنه
خوبه کسی باشه که بپذیردت و کنارت
باشه، با همهی بدی و بی حوصلگی ها
و غر زدنات یادش نره که تو همون خوبِ
همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده.
1 884
از دید بقیه روی پاهام ایستادم، حالم
خوبه و واقعا قوی ام، اما حقیقت اینکه
خستم، تیکه تیکه شدم، میخوام فرار
کنم، میخوام برم و ناپدید شم.
1 884
میگن لیوان که پر بشه دیگه چه یه قطره
آب روش ریخته بشه چه یه دریا آب فرقی
به حالش نمیکنه چون ظرفیتش پر شده،
این حکایت صبر و حوصله و ناراحتی
و شادی و اعتماد خیلی از ما آدماست.
1 884
نمیدونم آدم درستی هستم یا نه ولی اینو
خوب میدونم جوری زندگی کردم که
احتیاجی به نقاب نداشته باشم و همیشه
خودم بودم، گاهی غمگینِ غمگین، گاهی
شادِ شاد، گاهی در مسیر تکامل، گاهی در
مسیر سقوط، گاهی موفق و بی نقص،
گاهی پر از اشتباه و ناپخته، در نهایت
همیشه با پذیرفتن درونی و ذهنیه این
نکته که من کامل نیستم خودم بودم
و هیچوقت تظاهر به چیزی که نیستم
نکردم..
1 884
درسته دوست داشتن قشنگه، دلتنگی قشنگه
همه ی اینا قشنگه، ولی قشنگیش به اینه که
دو طرفه باشه، همدیگه رو دوست داشته
باشین؛ باهم خوب باشین، به همدیگه احترام
بزارین، همدیگه رو بخندونین؛ نه اینکه
بدویی دنبالش، یا به زور بخوای
بهش بفهمونی که بهت توجه کنه..
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
