341
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.Kami di Unit HEM Jabatan Pendidikan Negeri Pulau Pinang menjemput semua guru, para waris dan komuniti menyertai dan mengikuti PRIVATE GROUP FB seperti link di bawah.Klik link dan join.Semoga group FB dapat memberi manfaat kepada semua dalam konteks kepelbagaian informasi.Terima kasih atas sokongan.
https://www.facebook.com/groups/847477146412051/?mibextid=NSMWBT
TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN SEMUA
ASSALAMULAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA
Pada tahun 2024 pihak sekolah akan menggunakan PENDIGITALAN SEKOLAH (CASHLESS) pembelian di koperasi dan kantin sekolah . Oleh itu, Perhatian kepada ibubapa /penjaga , satu taklimat khas berkaitan perkara diatas kali ke-2 secara Google Meet (GM) akan diadakan pada ketetapan berikut:
Hari: Ahad
Tarikh:31.12.2023
Masa:10.00 pagi
Link Google Meet: https://meet.google.com/ptb-uzsi-uzh
Kerjasama daripada ibubapa/penjaga amat dihargai
Bersama-sama ini juga pihak sekolah mohon ibubapa/ penjaga untuk join group telegram khas PENDIGITALAN CASHLESS SKBJ bagi sebarang pertanyaan khusus cashless di link berikut: https://t.me/+07Y-6c5B_CVjMWU1
Salam
Hari ini 28/12/2023 hari terakhir saya sebagai seorang penjawat awam dan guru di SK Bagan Jermal.
Terima kasih kepada semua dalam group ini.
Saya mohon maaf andai tersalah bicara sepanjang bersama di SK Bagan Jermal.
Mohon undur diri.
Terima kasih.
utk register vituar bank pendaftaran rm10 . selepas 24jam baru boleh guna tranfer kredit d kad digital anak
ada ibubapa yg nak tranfer duit d food products tak boleh sebab tak daftar vitual bank..
bergantung ayah set limit anak berbelanjan d sini..rm4 diset ayahnya belanja rm3 baki akan di bawa ke hari esoknya.
anak belanja rm3 ditolak dari akaun food balance kad digital anak dari rm20... jika sudah kurang ayah boleh tambah kredit food balance macam biasa seperti video diatas. bila sudah biasa akan menjadi senang.
hari ini ada murid nak guna tapi kad tidak berfungsi food balance rm0.00 tidak dapat kredit daripada ayah. katanya ayah dah topup tapi belum buat tranfer ke kad digital anak. esok kita cuba lagi, dah tahu senang ja.
ibubapa juga jgn lupa set limit jumlah wang di setiap hari persekolahan.. jika wang belanja lebih baki tersebut akan masuk ke kredit hari berikutnya.
murid sudah dapat duit food balance dari akaun me12pay ayah dan murid boleh membuat pembelian d kantin kerana duit food balance sudah ada
sebelum trasfer food balance rm0.00 murid tak dapat duit lagi dari akaun me12pay ayah.
kena buat macam ni bila kita topup masuk akaun ayah pastu baru tranfer ke akanun anak macam ni👆 baru kad digital berfungsi utk pembayaran d kantin.
