fa
Feedback
Mutlu Ol 𝜗𝜚

Mutlu Ol 𝜗𝜚

رفتن به کانال در Telegram

ته آرزوهامون ميرسه به آسمون ☁️

نمایش بیشتر
9 879
مشترکین
-824 ساعت
-367 روز
-8830 روز
آرشیو پست ها
نه كه زندگى نكنيما! زندگى ميكنيم ولى زندگى هم مارو ….👩🏻‍🦯

دوستان داخل ايران از كى فيلترشكن خريديد كه وصله و مشكلى نداره؟لطفا بگيد بهم🫠 @faezezzadmin

در این باغِ کوچک چرا صدای تبر قطع نمی‌شود؟ در این باغِ کوچک مگر چند سرو و صنوبر است؟ که این دندان بُرنده تبر از شکستن‌شان سیر نمی‌شود... - منوچهر آتشی

Repost from نورِ دل
در این باغِ کوچک چرا صدای تیر قطع نمی‌شود؟ در این باغِ کوچک مگر چند سرو و صنوبر است؟ که این دندان بُرنده تبر از شکستن‌شان سیر نمی‌شود... - منوچهر آتشی

زنده‌ام و غمگین. کاش هیچکدام نبودم.

Repost from نورِ دل
هر چه مرهم می‌گذارم بند می‌آید مگر؟ ای وطن خونِ تو از اروند می‌آید مگر؟ - یاسر قبرلو

Repost from N/a
photo content

ای کاش که این نخل کهن را ثمری بود این ناله و فریاد و فغان را اثری بود ما چله نشینِ غم آزادی خویشیم ای کاش که یلدای وطن را سحری بود

+6
*آرمان گرشاسبى | پاييز صفرچهار | تبريز #concert @Mutluol

+7
*آرمان گرشاسبى | پاييز صفرچهار | تبريز #concert @Mutluol

+7

+6
*روزبه بمانى | پاييز صفرچهار | تبريز #concert @Mutluol

يكى از دوستاى قشنگم،قراره امسال هم به رسم هرسال براى بچه هاى مناطق محروم به مناسبت شروع سال تحصيلى لوازم التحرير بخره❤️من شماره كارتش رو براتون ميذارم، اگر دوست داشتيد كمك كنيد❤️ 6219861036286929 مینازنجیری

Nereden nereye! يعنى از كجا به كجا..

‏🎬 The Bad Guys 2 🔊 دوبله فارسی بدون سانسور 🖥 کیفیت: 720p x265 WEB-DL 🤖 @AnimoVoiceBot

وقتی رویایی در کار نباشد، آدم‌ها تَلف می‌شوند. #میوریل_اسپارک

من به ندرت، خيلى به ندرت از اين مرز بين تنهايى و ارتباط با ديگران عبور كردم! من انجا بيشتر از خودِ تنهايى،ساكن بودم.. -كافكا-