fa
Feedback
ExDa

ExDa

رفتن به کانال در Telegram

اگر فکر می‌کنی درست دیدی، یبار دیگه با دقت بیش‌تری ببین. جهت معاشرت ناسالم: @notwys

نمایش بیشتر
998
مشترکین
-124 ساعت
-47 روز
-630 روز
آرشیو پست ها
ExDa
998
لیست خرج های این ماه رو مرور کردم. واقعا که خرداد پرحادثه.

ExDa
998
I missed my little monster.

ExDa
998
خب گاو بازی بسه برای یه مدت. برگردیم به اصل خویش.

ExDa
998
یکی پنجره رو ببنده. از لای پنجره خبر بد میاد.

ExDa
998
حرف بزنیم؟ @notwys

ExDa
998
Repost from N/a
حرف بزنیم؟ @notwys

ExDa
998
Anyone online?

ExDa
998
حالا تو گروه های پیام رسان های ایرانی همزمان جریان به این شکله که دنبال راهین بتونن پورن بفرستن یا ببینن. قسمت برگ ریزونش برا
حالا تو گروه های پیام رسان های ایرانی همزمان جریان به این شکله که دنبال راهین بتونن پورن بفرستن یا ببینن. قسمت برگ ریزونش برای من جاییکه که اپلیکیشن شاد رو پیشنهاد می‌دن برای اینکار :))

ExDa
998
Repost from N/a
این داره کار می‌کنه، نمی‌دونم چطوری ممکنه بتونید برسونید دست نیازمندش. https://t.me/proxy?server=37.152.176.185&port=5443&secret=8c67374964dbc40e2bcd39ab7eca586f

ExDa
998
Repost from N/a
حرف بزنیم اگه هستید. راستش این چند وقته آنقدر حرف نزدم که حس متفاوتی دارم. چیزی بین بی‌قراری و بی حالی. بله همینقدر متضاد. @notwys

ExDa
998
Repost from N/a
اینارو می‌نویسم، یکی دو روزه نت نداشتم. معلوم نیست کی داشته باشم این پیام ها بیاد. شیشه های خونه شکسته، پلاستیک کشیدم روش سرما نیاد. خدا هم شوخیش گرفته، برف بارید. دلم می‌خواد از رستوران غذای خوشمزه سفارش بدم، ولی عقلم می‌گه توی این شرایط باید پولم رو مدیریت شده تر خرج کنم. اخبار هم که منبع خاصی برای شنیدن نیست هرچی از هر طرفی برسه.

ExDa
998
Repost from N/a
سختی ای که برای وصل شدن به اینترنت می‌کشم متناسب با پاداش وصل شدن نیست. بعد وصل شدن خبری نیست. هرچند که زندگی کلا همین بوجود آوردن مشکل و حل کردنشه. یه چرخه تا مرگ.

ExDa
998
Repost from N/a
قبل تر ها وقتی کانال می زدم سرعت رشدش بیش تر بود. مثلا همین موقع ها بعد چند ماه دیگه باید به 400-500 تا می رسید. اینا نشونه های پیریه یا از کار افتادگی؟ هیچکدوم. نشون دهنده نرسیدن عرضه به تقاضاست.

ExDa
998
Repost from N/a
این تنها پروکسی ای بود که وصل می‌شد این چند وقته، اونم همون‌طور که گفتم هر چند ساعت، چند لحظه. https://t.me/proxy?server=195.211.47.203&port=9092&secret=dd4cdb8dbb13af3829a78f44de7bb26fc0

ExDa
998
کلا هم الان این شکلیه، من یه پیام می‌نویسم گوشیم رو ول می‌کنم و پیام چند ساعت بعد ارسال می‌شه (خوش شانس باشم زیر یک ساعت) ولی لود شدن پیام هایی که برام میاد خیلی بیش‌تر طول می‌کشه. حتی تا ۱۰ ساعت هم شده.

ExDa
998
خیلی باحاله. ارتباط یه طرفست، پیام هام میاد. ولی پیامی برام لود نمی‌شه.

ExDa
998
حالتون چطوره؟ شما بگید چخبر. @notwys

ExDa
998
Repost from N/a
آدما از بیرون نگران ترن. مثل تفاوت دید راننده و اونی که کنار راننده نشسته. اگه نگران کسی داخل کشور هستید (که قطعا هستید)، بدونید اونا چون نزدیکن، از نگرانی و استرس کمتری رنج می‌برن. خلاصه وضع هم بخواید بدونید: همه چیز قطعه تقریبا و یه پروکسی هست که چند ساعت یکبار چند لحظه وصل میشه.

ExDa
998
Repost from N/a
نمی دونم این پیام کی می رسه یا کی می خونتش. ولی یه ویدیو بود پیر مرده داد می زد کیرم تو کس خوار یَک یَکتون. در تمامی ابعاد زندگیمون دستکاری و خرابکاری کردید بدون اینکه ما حتی بخوایم شمارو.

ExDa
998
Repost from N/a
هوا سرده، خوب خودتونو بپوشونید‌. نکنه ویروس بگیرتتون.