fa
Feedback
USTEC•STEs (IAC)

USTEC•STEs (IAC)

رفتن به کانال در Telegram

El sindicat de l'ensenyament públic de Catalunya. Més informació a https://www.sindicat.net

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام USTEC•STEs (IAC)

کانال USTEC•STEs (IAC) (@ustec) در بخش زبانی کاتالان بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 11 819 مشترک است و جایگاه 17 028 را در دسته آموزش و رتبه 6 897 را در منطقه إسبانيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 11 819 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 598 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 44.80% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 25.87% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 295 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 3 058 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 48 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
El sindicat de l'ensenyament públic de Catalunya. Més informació a https://www.sindicat.net

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

11 819
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+207 روز
+59830 روز
آرشیو پست ها
Després d'un NO rotund a l'acord, ens seguim mobilitzant i lluitant per millorar les condicions en les que treballem per atendre millor el nostre alumnat. Amb tota la força, som-hi! #DignitatEducativa #VagaEducativa

📍Ja som a Plaça Espanya de Barcelona! A les 11:00 h arrenquem una manifestació per seguir lluitant per les nostres condicions laborals i per l'escola pública. #DignitatEducativa

🚌 USTEC·STEs organitza autobusos per anar DEMÀ a la manifestació de Barcelona. 🟢 Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte
+4
🚌 USTEC·STEs organitza autobusos per anar DEMÀ a la manifestació de Barcelona. 🟢 Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el vostre territori de referència. #DignitatEducativa #VagaEducativa

📢🟡 PLA DE LLUITA DE FINAL DE CURS 🟡 ✊🏽 👉Els sindicats convocants (USTEC, CGT, La Intersindical, CNT i COS) convoquem a:
📢🟡 PLA DE LLUITA DE FINAL DE CURS 🟡 ✊🏽 👉Els sindicats convocants (USTEC, CGT, La Intersindical, CNT i COS) convoquem a: 🔥Dimarts 9 Vaga educativa. 📍11h plaça d'Espanya (Barcelona) ✊Diumenge 14J Gran manifestació de país: Aturem l'emergència social i educativa. 📍11:30h Jardinets de Gràcia Barcelona ‼️Demanem a totes les assemblees de centre/locals/comarcals que es reuneixin abans del 20J, data de l'Assemblea Educativa de Catalunya, per parlar de la continuïtat del conflicte a l'inici del curs vinent. Sindicats i AEC us farem arribar proposta d'escenaris possibles.

La Plataforma 0-3 fent pressió davant del Departament d'Educació. La victòria docent obre el camí per la resta de sectors de
La Plataforma 0-3 fent pressió davant del Departament d'Educació. La victòria docent obre el camí per la resta de sectors de l'educació, i no estan soles! 💪

🟡 CONTRA L'EMERGÈNCIA EDUCATIVA 🟡 💪🏼 Seguim als carrers! ✅Volem continuar construint moviment i organització des dels centres amb tota la gent, això és el que ens dona força. #DignitatEducativa #SitAndTalk #VagaEducativa

Columna Besòs, Barcelona col·lapsada🔥🔥🔥 ❎ No ens conformem amb el que tenim, i posem tot el nostre capital organitzatiu al
Columna Besòs, Barcelona col·lapsada🔥🔥🔥 ❎ No ens conformem amb el que tenim, i posem tot el nostre capital organitzatiu al servei del col·lectiu per continuar avançant. 🔥Tothom a la MANIFESTACIÓ🔥 12h ARC DE TRIOMF #DignitatEducativa #SitAndTalk #VagaEducativa

Ronda Litoral tallada alçada Port. Columna Foc.🔥🔥🔥 🟢El Govern ha de saber que sortim d’aquest procés amb més organització
+1
Ronda Litoral tallada alçada Port. Columna Foc.🔥🔥🔥 🟢El Govern ha de saber que sortim d’aquest procés amb més organització i decisió que mai. 🔥Tothom a la MANIFESTACIÓ🔥 12h ARC DE TRIOMF #DignitatEducativa #SitAndTalk #VagaEducativa

🔥MANIFESTACIÓ 5 de Juny🔥 12h ARC DE TRIOMF Mantenim el compromís de continuar construint col·lectivament, des de la base, a
🔥MANIFESTACIÓ 5 de Juny🔥 12h ARC DE TRIOMF Mantenim el compromís de continuar construint col·lectivament, des de la base, amb les assemblees i amb la resta d’organitzacions sindicals. Ara és el moment d’aprendre d’aquest procés i reforçar un pla d’acció compartit que sigui capaç de conquerir les millores que l’educació pública necessita. El Govern ha de saber que sortim d’aquest procés amb més organització i decisió que mai. No ens conformem amb el que tenim, i posem tot el nostre capital organitzatiu al servei del col·lectiu per continuar avançant. Cridem a tothom a la vaga! #DignitatEducativa #SitAndTalk #VagaEducativa

🟢 Tenim un mandat clar 🟢 Entenem que el rebuig del preacord s'ha jutjat des de l'òptica global d'emergència educativa. Seguirem amb la democratització de les decisions. 🔥Demà tothom a la manifestació!🔥 12h ARC DE TRIOMF #DignitatEducativa #VagaEducativa #SitAndTalk

photo content

🟢 Hem escoltat la veu del col·lectiu 🟢 Ara la pilota és a la teulada del Departament. Tenim un missatge directe i clar a la consellera Niubó: cal anar molt més enllà del preacord que hem consultat. El NO ampli respon al fet que la proposta del Departament és insuficient. El col·lectiu es nega a acceptar-la i hi ha un malestar generalitzat entre el personal educatiu. Cal que la consellera convoqui al comitè de vaga demà mateix. 🔥Demà a les 12h tothom a la manifestació a Arc de Triomf.🔥 COMUNICAT: https://www.sindicat.net/2026/06/04/hem-escoltat-la-veu-del-collectiu/ #DignitatEducativa #SitAndTalk #VagaEducativa

photo content

🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb
🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb la lluita! 🗳️ Consulta sobre la proposta de preacord del personal docent. #DignitatEducativa

🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb
🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb la lluita! 🗳️ Consulta sobre la proposta de preacord del personal docent. #DignitatEducativa

🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb
🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb la lluita! 🗳️ Consulta sobre la proposta de preacord del personal docent. #DignitatEducativa

🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb
🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb la lluita! 🗳️ Consulta sobre la proposta de preacord del personal docent. #DignitatEducativa

🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb
🚨 Últimes 4 hores ⌛️ Ja has votat? Cal que tothom hi participi! consultaunitaria.vocdoni.vote Consolidem guanys, seguim amb la lluita! 🗳️ Consulta sobre la proposta de preacord del personal docent. #DignitatEducativa

_*Ei, què no t'enganyin!*_ Desmuntem informacions falses: 1. “Ja no es podran fer vagues”: *FALS, el dret de vaga és un dret fonamental reconegut a l’article 28.2 de la Constitució.* 2. "No es pot plantejar un conflicte col.lectiu per modificar el que ja s'ha pactat en conveni": *FALS, la llei ho permet si apareixen circumstàncies noves, i n'apareixeran (+ inflació, + nouvinguts, + burocràcia, el 6% del PIB...)* 3. Cita el Reial decret llei 17/1977, que és una norma preconstitucional: *la doctrina constitucional posterior ha matisat el concepte de “vaga il·legal” i protegeix de forma reforçada l’acció sindical.* 4. Sobre el “deure de pau social” i de que NO podrem utilitzar mecanismes de pressió col·lectiva (VAGA o conflicte col·lectiu) per trencar el pacte: *FALS, la pau social no vol dir silenci sindical. Sí que es podran fer més mobilitzacions, més concentracions, més campanyes. Si fos certa aquesta interpretació, pràcticament no existirien noves vagues en sectors amb convenis plurianuals.* 5. Signar un acord parcial és una “rendició”: *FALS, en negociació col·lectiva és habitual continuar pressionant per noves millores posteriors* Es pot defensar votar “no”, *però dir que l’acord elimina durant 4 anys la capacitat de mobilització és FALS*