fa
Feedback
ALL ROUNDER🔥 XX

ALL ROUNDER🔥 XX

رفتن به کانال در Telegram

Har Har Mahadev 🙏 @AllRoundergamechangerrealbot (Chat) Cricket Analyst📊 | Expert Match Forecast This channel is For informational and entertainment purposes only. We do not guarantee results or promote illegal betting. Please follow your local laws.

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام ALL ROUNDER🔥 XX

کانال ALL ROUNDER🔥 XX (@allrounderxoffice) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 626 956 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 626 956 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 05 سپتامبر, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -22 762 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -325 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 5.30% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Har Har Mahadev 🙏 @AllRoundergamechangerrealbot (Chat) Cricket Analyst📊 | Expert Match Forecast This channel is For informational and entertainment purposes only. We do not guarantee results or promote illegal betting. Please follow your local l...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 06 سپتامبر, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

626 956
مشترکین
-32524 ساعت
-4 2827 روز
-22 76230 روز
آرشیو پست ها
Telegram Personal chatbot Launch kara hu Jb b mujhse bt karna ho ya mujhe koi msg karna ho yaha karna direct apka msg mujhe receive hoga..or mai b apse bt kar skta hu direct sabhi msg karke start karlena.. @AllRoundergamechangerrealbot ( personal direct chat mere sath )

Match 8th skip kardo confirmation mai nahi hai..jaldbaazi nahi karte recovery ke chakkar mai or loss hojyga Kal karlenge Recovery aaj ka..👍

SUNRISERS LEEDS WIN🔥

50p Southern se 24p Sunrisers fv hai Book banalena sabhi..❤️

team sunrisers leeds hai apna Advance mai dia hua hai ..👍

Ipl mai lagbhag 50 se jyda Limit plus the.. Or last 7 match mai plus hai minimum 8,9 Limit 🔥🔥 59 Limit plus hai AllRounder Pariwaar❤️

Manchester Win..❤️ 3/3 Done🔥🔥

Hundred mens 2026 3rd t20 Match Manchester United 🆚 London Spirit WINNER MANCHESTER Prediction By AllRounder Open 82p London fv hai 01 Limit Manchester plus kariye Manchester United Jeetega Ye Match.. Manchester United ko Support karenge..💪🏼 ALL ROUNDER🔥

Hundred mens 2026 2nd t20 Match Welsh Fire 🆚 Southern Brave WINNER WELSH FIRE Prediction By AllRounder Entries Ke liye wait karenge.. Welsh Fire Jeetega Ye Match.. Welsh Fire ko Support karenge..💪🏼 ALL ROUNDER🔥

Mi London Win❤️

20p Mi london fv hai Loss cut kariyeee

1st Entry Current 90p Sunrisers leed fv hai 01 Limit Mi london plus kariye

Hundred mens 2026 1st t20 Match Mi London 🆚 Sunrisers leeds WINNER MI LONDON Prediction By AllRounder Entries Ke liye wait karenge.. Mi London Jeetega Ye Match.. Mi London ko Support karenge..💪🏼 ALL ROUNDER🔥

Super Friday done..❤️

1st Entry 74p Jaffna Fav hai Entry karo.. 01 Limit Galle parr plus kariye

GALLE MARVELS KO SUPPORT KARENGE ES MATCH MAI..🔥
GALLE MARVELS KO SUPPORT KARENGE ES MATCH MAI..🔥

Odi India Win pluss❤️ Odi 2nd Eng Win pluss❤️ T20 Bangladesh Win plus❤️ Counting karte chalo milte hai Lanka League mai🔥

Bangladesh tour of Zimbabwe 2026 2nd t20 Match Zimbabwe 🆚 Bangladesh WINNER BANGLADESH Prediction By AllRounder Current 90p fv bhaw hai.. 01 limit Bangladesh plus kariye Bangladesh Jeetega Ye Match.. Bangladesh ko Support karenge..💪🏼 ALL ROUNDER🔥

ENGLAND WIN❤️

India tour of England 2026 2nd odi Match Ind 🆚 Eng WINNER ENGLAND Prediction By AllRounder Current 94p india fv hai.. 01 limit Eng plus kariye Eng Jeetega Ye Match.. Eng ko Support karenge..💪🏼 ALL ROUNDER🔥