fa
Feedback
مُذكِرات عميق

مُذكِرات عميق

رفتن به کانال در Telegram

هُنا حلبة الأفكار وصِراع الكلمات هُنا موطن الأحلام وكلمات الشعور التي لا تُقال. هنا طفل صغير ينام على أريكة أحرفه. أنا أكتب ولستُ بكاتب! June 16 - رشيد أحمد  بوت التواصل : @Deepthinkin_bot

نمایش بیشتر
387
مشترکین
-124 ساعت
-27 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
ممكن اللي خطه حلو يكتب اسم القناة بليز ويرسلها للبوت.

الشخص اللي عمرك ما تخيلت حياتك تمشي من غيره.. خرج من حياتك وحياتك مشيت عادي، المشكلة اللي قولت عليها هتبقى نهايتك ومش هتعدّي.. عدّت وحصل لك بعدها 100 مشكلة وعدّو كمان، الليلة اللي نمتها زعلان وقولت إن مش هيطلع عليك نهار.. طلع عليك بدل النهار ألف نهار، الحقيقة أننا في النهاية بنقدر نتجاوز وبننسى وحياتك عمرها ما هتقف على حد. فحذاري تشحت وجود حد، أو تتوسل لحد، اللي عايز يخرج من حياتك ساعده، واللي تحس أنه باقي عليك ومتمسك بك قيراط اتمسك فيه 24 قيراط.. وزّع طاقتك ومشاعرك على اللي يستاهل بس يا صاحبي.

للإشتراك باللستة

للإشتراك باللستة

للإشتراك باللستة

لما كل هذا العمق في التفكير يا أنا أيتها الحياة خِفّي عليّا قليلًا.. اريد أن أخذ حقي من السطحية. أنا لستُ في الخمسينيات من عمري.

لا تطرق بابي أيها الحزن؛ أنا لستُ في الغرفة.

ممكن حد يكتب اسمي بس ويرسل.

وما كل من قال قولًا وفى.

عندما يحدث حدثًا غريبًا مني كأن اضع صورتي على خلفية القناة فاعلموا أن لا شيء بخير هنا.

شكرا لرسائلكم الكثيرة التي لم تصل.

المعنويات هابطة.. حد يرفعها.

مفيش ولا حتى تفاعل واحد؟

اليوم الشمس شكلها ضربتني قد فيني حُمّى ورعشة.