fa
Feedback
تاسیان🌱

تاسیان🌱

رفتن به کانال در Telegram

تاسیان در گویش گیلَکی؛ به غربت ناشی از دیدن جای خالی کسی که بودنش واجب است و لازم می‌گویند. "ناشناس: http://t.me/HidenChat_Bot?start=264017428 شناس: @baabrhabebarbot استقبال می‌کنم از نظراتتون🌨️"

نمایش بیشتر
1 213
مشترکین
+224 ساعت
-27 روز
+1530 روز
آرشیو پست ها
امروز رو با این جمله ژرژ ساند در نامه‌ای به فلوبر شروع کنیم که می‌گه:«زندگی تشکیل شده از بلاهایی پی‌درپی که به قلب انسان مشت می‌کوبد. اما وظیفه در همین‌جاست: باید ادامه دهیم

صبح بخیییر جوان ایرانی🫂

(فرض در نظر گرفتم که همه رژیمید و یا سالم خورید، امیدوارم اشتباه راجبتون فکر نکرده باشم👍🏻)

خانوما و آقایون خوشگل اومدم یه بستنی فوق‌العاده خوشمزه، رژیمی و آسون بهتون یاد بدم که توی این گرمای هوا درست کنید و عشق کنید و به رژیمتون هم خدشه‌ای وارد نشه! ☀️ کافیه چندتا موز و انبه رو خرد کنید و داخل فریزر بذارید تا کاملاً یخ بزنن. ❄️ چند ساعت بعد، میوه‌ها رو از فریزر خارج کنید و اجازه بدید فقط کمی از یخشون باز بشه. بعد همراه با مقدار خیلی کمی شیر داخل میکسر بریزید و میکس، میکس، میکش. (شیر رو زیاد نریزید؛ فقط در حدی که مواد راحت‌تر میکس بشن و بافت بستنی‌ای و خامه‌ای خودش رو حفظ کنه.) به همین راحتی یه بستنی سالم، خامه‌ای و فوق‌العاده خوشمزه دارید؛ بدون شکر و بدون قند مصنوعی! 🍨 - به نظر من شیرینی طبیعی موز و انبه کاملاً کافیه، اما اگر طعم شیرین‌تر دوست دارید می‌تونید کمی عسل یا استویا هم بهش اضافه کنید. 🍯 -همچنین می‌تونید به سلیقه خودتون از بادام، گردو یا تکه‌های شکلات تلخ هم استفاده کنید. 🍫 نوش جون🧚🏻‍♀️✨ (بعدا دعام می‌کنید)

رامین رضائیان تاکتیکی :))))

قفلیمه

2335355252.mp36.78 MB

بامزه‌ترین چیزی که امروز شنیدم:
بامزه‌ترین چیزی که امروز شنیدم:

بچه‌ها من زندم ممنون👍🏻

من این کوفتی رو نمی‌دونستم! کاش هیچوقت نمی‌فهمیدم. لعنت.😭
من این کوفتی رو نمی‌دونستم! کاش هیچوقت نمی‌فهمیدم. لعنت.😭

من:

Legendary
Legendary

sticker.webp0.21 KB

بچه‌های دانشگاهمون کلی خودشونو چیز کردن که جشن فارغ‌التحصیلی خارج از دانشگاه برگزار بشه که بتونن حجاب‌ نداشته باشن، الان که عکس‌هاشون‌رو می‌بینم همه با مقنعه و شالن تو پارک :))))

بذارش زمین🫶🏻
بذارش زمین🫶🏻

بگو دوستم داری من باز خر می‌شوم.

به گوشت حرف می‌شوم بوی برف می‌شوم بگو چه فعلی می‌خوای؟ برات صرف می‌شوم.

جای تو پیک می‌زنم مست می‌کنم، شلاق می‌خورم.

با بهترین موزکی امروز تموم می‌کنم:

کپشنی ندارم براش. خیلی قشنگه. -فقط می‌خوام از همین تریبون بگم من چااااکر همه‌بچه‌های جنوب🥹-