تاسیان🌱
رفتن به کانال در Telegram
تاسیان در گویش گیلَکی؛ به غربت ناشی از دیدن جای خالی کسی که بودنش واجب است و لازم میگویند. "ناشناس: http://t.me/HidenChat_Bot?start=264017428 شناس: @baabrhabebarbot استقبال میکنم از نظراتتون🌨️"
نمایش بیشتر1 213
مشترکین
+224 ساعت
-27 روز
+1530 روز
آرشیو پست ها
1 213
امروز رو با این جمله
ژرژ ساند در نامهای به فلوبر شروع کنیم که میگه:«زندگی تشکیل شده از بلاهایی پیدرپی که به قلب انسان مشت میکوبد. اما وظیفه در همینجاست: باید ادامه دهیم.»
1 213
(فرض در نظر گرفتم که همه رژیمید و یا سالم خورید، امیدوارم اشتباه راجبتون فکر نکرده باشم👍🏻)
1 213
خانوما و آقایون خوشگل
اومدم یه بستنی فوقالعاده خوشمزه، رژیمی و آسون بهتون یاد بدم که توی این گرمای هوا درست کنید و عشق کنید و به رژیمتون هم خدشهای وارد نشه! ☀️
کافیه چندتا موز و انبه رو خرد کنید و داخل فریزر بذارید تا کاملاً یخ بزنن. ❄️
چند ساعت بعد، میوهها رو از فریزر خارج کنید و اجازه بدید فقط کمی از یخشون باز بشه. بعد همراه با مقدار خیلی کمی شیر داخل میکسر بریزید و میکس، میکس، میکش. (شیر رو زیاد نریزید؛ فقط در حدی که مواد راحتتر میکس بشن و بافت بستنیای و خامهای خودش رو حفظ کنه.)
به همین راحتی یه بستنی سالم، خامهای و فوقالعاده خوشمزه دارید؛ بدون شکر و بدون قند مصنوعی! 🍨
- به نظر من شیرینی طبیعی موز و انبه کاملاً کافیه، اما اگر طعم شیرینتر دوست دارید میتونید کمی عسل یا استویا هم بهش اضافه کنید. 🍯
-همچنین میتونید به سلیقه خودتون از بادام، گردو یا تکههای شکلات تلخ هم استفاده کنید. 🍫
نوش جون🧚🏻♀️✨
(بعدا دعام میکنید)
1 213
بچههای دانشگاهمون کلی خودشونو چیز کردن که جشن فارغالتحصیلی خارج از دانشگاه برگزار بشه که بتونن حجاب نداشته باشن، الان که عکسهاشونرو میبینم همه با مقنعه و شالن تو پارک :))))
1 213
کپشنی ندارم براش. خیلی قشنگه.
-فقط میخوام از همین تریبون بگم من چااااکر همهبچههای جنوب🥹-
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
