fa
Feedback
𝘌𝘭𝘥𝘳𝘦𝘥'

𝘌𝘭𝘥𝘳𝘦𝘥'

رفتن به کانال در Telegram

-وجود کلماتی اما، خودت وجود نداری. Gl & Bl novels☀️ - چنل دیلی؛ @el6hell

نمایش بیشتر
2 841
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-77 روز
-7530 روز
آرشیو پست ها
تورا در همان نیمه‌شبی ترک کردم که میخواستی با او صبح کنی.

فروغ فرخزاد
میبرم زنده به‌گورش سازم تا از این پس نکند یاد وصال.

متاسفانه همیشه حق با اون دوستته که حرفاش بیشتر از همه ناراحتت میکنه.

من در نقطه اغاز جهان منتظرت ایستاده‌ام. جایی که داستان به‌هم نرسیدن‌های پی در پی‌مان را نوشتند.

چیز مهمی نیست. تو فقط یه ایده‌ احمقانه بودی که ازت یه کتابخونه ساختم. بدون اینکه حتی توی برگه کتاب‌ها چیزی نوشته باشه.

من غمگین میشم تا کتاب‌هام کلمه کم نیارن.

تورا درون همان قلبی له میکنم که روزی مچاله کردی. و اینبار دلتنگ که بشوم، تو درد خواهی کشید.

اخرین کسی که راز تورا در جهان حمل میکند چشمان من خواهد بود که بلاخره روزی بسته میشوند. و تو دیگر داستانی در این جهان بی پایان نخواهی داشت.

شاید کنار او باشی، دستانش را بگیری، لبخندش را ببوسی، بدنش را لمس کنی اما، من تورا جایی نزدیک‌تر به خود دارم، جایی کنار رگ گردن و درون دهلیزها.

تو چیزی واسم نذاشتی جز یه دستخط مرده.

عشق دروغ بزرگیست که مغز به قلب میگوید، هنگامی که دیگر مجال تپیدن ندارد. یک خودکنترلی دستکاری شده، یک سوء تفاهم بزرگ که رفته رفته کنترلش حتی از دست عقل هم در میرود!

فراموشت میکنم؛ با اولین بوسه‌ی بعدی.

هیچ چیز لذت بخش تر از بوی خاک بارون خورده نیست، چه بسا اگر از خاک مزار دشمنات بلند بشه.

خیال کردم که درمانی، نه که درد بی درمانی. خیال کردم که خواهی ماند، نگو روانه بر راهی. فکر کردم که از سویت، فقط عشق هست بر من، اما روایت ما را دشمنان ساخته‌اند حتما.

تو برای زنده بودن زیادی زیبایی. نسخه‌ای بی حرکت از لبخندت وقتی به چشمام زل زدی میخوام.

گاهی گمان میکنم که دنیا برای تحمل این مقدار عشق‌ اساطیری، دلمرده و کذایی تر از این حرف‌هاست. یعنی میگویم چه‌میشد اگر تمام موسیقی‌ها، نوشته‌ها و نقاشی‌ها تماما دروغ و فقط برای محبوب تر شدن عاشقانه شده باشند؟ چه میشد اگر شمس دشمنی میبود که قصد دیوانه کردن مولانارا میداشت؟ چه میشد اگر احمد برای پوشاندن جای زخم‌های حاصل از زد و خورد انهمه زیبا از ایدا مینوشت تا کسی به عمق رذالت او پی نبرد؟ شاید مجنون برای رسیدن به گنج کوه را میکند و برای مخفی کردن کارش میگفت که عاشق لیلی‌است؟ من یکی که دیگر عشق را باور ندارم.

Repost from Ld"
زندگیم بدون یک سری از دوستای سابقم بیماره. "بی 🐍"

Repost from Ld"
عزیزم کله پاچه دوست ندارم چون فقط چیزایی که طعم تورو بده میخورم. "مغز نداری"

Repost from Ld"
کاری میکنم دلت هم‌رنگ سرامیکای کف حموممون وقتی موهامو شرابی میکنم بشه💯

Repost from Ld"
اسکینیم چون حرص کسی رو نمیخورم🥢