fa
Feedback
استوری🇹🇷❁۪۪>

استوری🇹🇷❁۪۪>

رفتن به کانال در Telegram

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ.🧿📿 ارسالی: https://t.me/BiChatBot?start=sc-755795-Qtqm6jk

نمایش بیشتر
6 425
مشترکین
-224 ساعت
-177 روز
-9830 روز
آرشیو پست ها
ویو غرب تهران از پنجره آشپزخونه، بامداد شنبه انگار یه فیلم آخر و الزمانی داری نگاه میکنی .

همسایه بالایی ما وسط جنگ داره کابینت عوض میکنه، هر دفعه اره روشن میکنه ما پشمامون میریزه سنگر میگیریم :)) .

‏قدر ادمایی که براتون کانفینگ فرستادن و وصلتون کردنو بدونید اینا براتون میمونن. .

Repost from .

Repost from .
اوضاع اینترنت داره هی خراب تر میشه حتما اینجا رو @NetMeli داشته باشيد که قطع نشيد!

❌ برای راهنمایی و خرید کانفیگ نت ملی پیام ارسال کنید (ظرفیت محدود) https://t.me/+FWvBXl87Ih44YWU0
❌ برای راهنمایی و خرید کانفیگ نت ملی پیام ارسال کنید (ظرفیت محدود) https://t.me/+FWvBXl87Ih44YWU0

‏یه کشف جالب کردم دیروز:)) بچه‌هایی که تو جنگ فعلی به دنیا میان تو جنگ قبلی درست شدن. .

Repost from .
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng
🗿 برنامه v2rayNG رو پر از کانفینگ نکن! بیا اینجا فقط یدونه کافیه ✅👇 @ConfigV2rayng

موج جدید حملات موشکی سپاه به اسرائیل آغاز شد .

کاش دوستام انقد ازم نپرسن چطوری وصلم. من خودمم نمیدونم چطوری وصلم. .

Repost from .
گوشیتو پر از فیلترشکن نکن🚫 وی پی ان اختصاصی بگیر که توی قطعیم وصل میشه؛ خودم با این وصلم 🚀✅ ⚡️@NetMet_VPN

❌ برای راهنمایی و خرید کانفیگ نت ملی پیام ارسال کنید (ظرفیت محدود) https://t.me/+FWvBXl87Ih44YWU0
❌ برای راهنمایی و خرید کانفیگ نت ملی پیام ارسال کنید (ظرفیت محدود) https://t.me/+FWvBXl87Ih44YWU0

دنیا داره به آخر میرسه ولی این ۴۰۴ نه.

🚨پست جدید ترامپ در مورد ایران: ایران که دارد به شدت در هم کوبیده می‌شود، از همسایگان خود در خاورمیانه عذرخواهی کرده و تسلیم
🚨پست جدید ترامپ در مورد ایران:
ایران که دارد به شدت در هم کوبیده می‌شود، از همسایگان خود در خاورمیانه عذرخواهی کرده و تسلیم آن‌ها شده و قول داده که دیگر به سمت آن‌ها شلیک نکند. این وعده فقط به خاطر حملات بی‌وقفه آمریکا و اسرائیل داده شده است. آن‌ها قصد داشتند خاورمیانه را تصرف کرده و بر آن حکومت کنند. این اولین بار در هزاران سال است که ایران در برابر کشورهای اطراف خاورمیانه شکست خورده است. آن‌ها گفته‌اند: «ممنونیم رئیس‌جمهور ترامپ.» و من گفته‌ام: «خواهش می‌کنم!» ایران دیگر «قلدر خاورمیانه» نیست؛ بلکه اکنون «بازنده خاورمیانه» است و برای دهه‌های زیادی همین‌طور خواهد ماند تا زمانی که تسلیم شود یا، به احتمال بیشتر، کاملاً فروبپاشد. امروز ایران ضربه بسیار سختی خواهد خورد. در حال بررسی جدی برای نابودی کامل و مرگ حتمی هستند؛ به دلیل رفتار بد ایران، مناطقی و گروه‌هایی که تا این لحظه هدف قرار نگرفته بودند اکنون ممکن است هدف قرار بگیرند.