fa
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

رفتن به کانال در Telegram
2 367
مشترکین
-124 ساعت
-57 روز
-2530 روز
آرشیو پست ها
‏بغل نکرده میذارید میرید، کار درستی نیست @nesfeaW 🖤

‏آره بعضی وقتا راه حلش فقط یه پیامه، یه زنگه، یه جمله‌اس اما میدونی؟! دیگه ارزش نداره.. @nesfeaW 🖤

از منو تو فقط چند تا موزیکو خاطره مونده. @nesfeaW 🖤

حتی وقتایی که خودت حواست به خودت نیست من حواسم بهت هست. @nesfeaW 🖤

نظری انتقادی چیزی دارید اینجا میتونین ناشناس بگید: https://t.me/BiChatBot?start=sc-144973-F6XlvPA

از پستای چنل راضی هستین؟ 🥲
Anonymous voting

🎵 Angels- Sebastian Plano 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 06:57 💾 5.79 MB
🎵 Angels- Sebastian Plano 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 06:57 💾 5.79 MB

کاش دو نفر به یه اندازه دلشون واسه هم تنگ میشد، خیلی غم انگیزه یکی از دلتنگی خفه شه، ولی اون یکی عین خیالشم نباشه @nesfeaW 🖤

هیچ جارو نخواستم،جز بغل تو.. @nesfeaW 🖤

‏با ابراز علاقه،گند نزنیم ب رفاقت با ابراز علاقه،گند نزنیم ب رفاقت با ابراز علاقه،گند نزنیم ب رفاقت با ابراز علاقه،گند نزنیم ب رفاقت با ابراز علاقه،گند نزنیم ب رفاقت @nesfeaW 🖤

‏یکی پیدا بشه که بَلدمون باشه ‏بلدمون بودن خیلی بهتر از عاشقمون بودن و دوسمون داشتنه. @nesfeaW 🖤

تو دنیای همه یه نفر هست که فقط بودن اون میتونه زندگی رو قشنگ کنه @nesfeaW 🖤

‏یاد بگیرید توی رابطه هیچی نوبتی نیست، اما کاری نکنید طرف مقابلتون حس مزاحم بودن بهش دست بده.. @nesfeaW 🖤

دلم برای بغلی تنگ شده که هیچوقت توی تنم حسش نکردم @nesfeaW 🖤

‏عاشق شدن قشنگه ولی این که قدر بودن یکی رو بدونی قشنگ تره @nesfeaW 🖤

‏وحشتناکترین قسمت بهم خوردن یک رابطه اونجاست که از خواب بیدار میشی یادت میفته‌ ای وای!!! تموم شده و تنهایی... @nesfeaW 🖤

نه اینکه هیچکی رو بهتر از تو ندیده باشم نه! ولی حسی که از تو میگیرم رو از هیچکس دیگه ای نتونستم بگیرم! چرت و پرتایی که با تو میگمو به هیچکس دیگه ای نمیتونم بگم و بخندم! حرفای دلمو بدون فک کردن به جز تو به هیچکس دیگه ای نمیتونم بفهمونم! چون تو بخشی از وجودم شدی و وجودت لازمه ی زندگیمه @nesfeaW 🖤

Nyctophile (n.) A person who loves night or darkness. @nesfeaW 🖤