fa
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

رفتن به کانال در Telegram
2 366
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
-2230 روز
آرشیو پست ها
بعضی شبا واقعا احتیاج دارم که بشینم تو ماشین و یکی تا صبح رانندگی کنه و موزیک پلی بشه و هیچوقت نرسیم به مقصد:>>>>> @nesfeaW 🖤

‏بنده توانایی ترک سیگار رو دارم. دلیلش رو ندارم @nesfeaW 🖤

‏كاش يه روز بالاخره بفهمم من نتونستم يا واقعا نمى شد @nesfeaW 🖤

دلم میخواد چشماتو بغل کنم، خستگی و غماتو بغل کنم، صداتو بغل کنم ولی از این همه خواستن، فقط دوری و دلتنگی بهم میرسه.. @nesfeaW 🖤

دیونه.... @nesfeaW🖤

لازم نیس ب این درو اون در بزنین فراموشتون کنیم شما خیلی وقت پیش وقتی داشتین تو چشمون نگاه میکردین و دروغ میگفتین از چش افتادین. @nesfeaW 🖤

از شروع دوباره نترس تو از صفر شروع نمیکنی از تجربه هات شروع میکنی. @nesfeaW 🖤

‏وقتی یه لباسی رو دوست داری اما میدونی پولشو نداری بخری همیشه دلت پیشش میمونه، اما وقتی بری پرُو کنی ببینی که بهت نمیاد دیگه بهش فکر نمیکنی ... خیلی از آدما هم همینجورین نه درحدمون هستن و نه بهمون میان فقط از دور برامون قشنگن .. @nesfeaW 🖤

‏یجوری صمیمی ترینا یهو میشن غریبه ترینا که فقط پشمام. @nesfeaW 🖤

‏وقتی بغل کردنت تو خیال انقدر قشنگه، ببین واقعیش چی میشه.. @nesfeaW 🖤

‏شاید باورتون نشه ولی ما کسخلا هم ناراحت میشیم @nesfeaW 🖤

از لحاظ روحی دلم میخواد باروبندیلمو جمع کنم بندازم عقب ماشین،چند ورق فویل و سیب زمینی و فلفل ونمک بخرم،۴صبح بیام کوچتون دنبالت... آهنگ پلی کنم و‌بزنیم به جاده بریم دریا. سیب زمینیارو درست کنیم، ماه نگاه کنیم و اهنگُ همخونی کنیم و برای چند دقیقه‌ام که شده دورشیم از این همه چیزای منفی.. 00:00 @nesfeaW 🖤

از لحاظ روحی دلم میخواد باروبندیلمو جمع کنم بندازم عقب ماشین،چند ورق فویل و سیب زمینی و فلفل ونمک بخرم،۴صبح بیام کوچتون دنبالت... آهنگ پلی کنم و‌بزنیم به جاده بریم دریا. سیب زمینیارو درست کنیم، ماه نگاه کنیم و اهنگُ همخونی کنیم و برای چند دقیقه‌ام که شده دورشیم از این همه چیزای منفی.. 00:00 @nesfeaW 🖤

‏پيش از آن‌که در اشک، غرقه‌ شوم از عشق، چيزی بگو! هر چه باشد. - احمد شاملو. @nesfeaW 🖤

خیلی تاوان داره شریف زندگی کردن فقط اونجاش که بهش میگه پس چرا باز تکرار میکنی؟! میگه: چون می‌دونم درسته... #آرمین @nesfeaW 🖤

555

‏گفتن "مراقب خودت باش" فقط واسه فهموندن اینه که واسم مهم و باارزشی وگرنه خود طرف میدونه باید مراقب خودش باشه. @nesfeaW 🖤

فقط میخوام بدونی اون لحظه که حس میکنی واسم مهم نیستی و دیگه هیچی مثل قبل نیست و دیگه دوست ندارم من از دور دارم نگات میکنم و حواسم بهت هست؛همیشه هست؛حتی اگه باهم نباشیم،حتی اگه منو نخوای. @nesfeaW 🖤