fa
Feedback
كلمات

كلمات

رفتن به کانال در Telegram

Postz

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام كلمات

کانال كلمات (@posts74) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 469 مشترک است و جایگاه 8 870 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 11 620 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 469 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -177 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -9 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.17% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Postz

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 469
مشترکین
-924 ساعت
-367 روز
-17730 روز
آرشیو پست ها
"لعل الابتلاء الذي لا تحبه يقودك الي قدر جميل لم تكن تحلم به".🖤

بتحبو ايه اكتر
Anonymous voting

‏مهما تقدمت لا بد أن ينتهي دورك ،وتنتهي بك الحياة ،فاغتنم حياتك بما يرضي الله.

۱٨ يناير ٢۰٢۱ ‏أي شخص يقدم لك نصيحة إنما هو يخاطب نفسه في الماضي.

‏مرعبة اوي فكرة إن الأيام بتغير كل حاجه وإن مفيش حد بيفضل وعادي إنك تلاقي أكتر حد بتحبه و محتاجه جمبك بينساك و بقى مش موجود مرعبه فشخ فكره إنك ممكن تصحى ف يوم تلاقي نفسك لوحدك و تقريباً مش من حقك تبقي عايش مطمن لأي حاجه ف حياتك حتي لو كانت بسيطه

‏- يارب راضيني .. و ارضيني .. وارضي عني .

‏لا يكبر الحب بطول المدّة ، إنّما بجمال المواقف وصدق الإهتمام .
‏لا يكبر الحب بطول المدّة ، إنّما بجمال المواقف وصدق الإهتمام .

خلينا نشوف مين الاكتر
Anonymous voting

‏من كتر الصدمات بقي عندي لامبالاة رهيبة والله.

‏" اللهُم طمأنينة و نورًا في طريقي دائِمًا "

photo content

photo content

‏" المُريح في الأَمر، ان اللّه يعرفنا من الداخل ."

‏نص الكوباية المليان دا تفضي فيه باكت كتافست وبالشفا

‏تمتلكين وجهاً سحرياً، يصعُب نسيانه بسهوله، بحيث أنني كلما رأيت طبقاً من الحلوى تذكرته

‏"الحمد لله ألف مرَة على كُل يوم يأتي ونحنُ بكامل عافيتنا."

photo content
+3

‏"اللهم لا ترفع عني سترك ولا تنسيني ذكرك ، ولا تجعلني من القوم الغافلين".

‏"يا اللّه إني أرسمُ حلمًا..أرجو أن ألقاهُ يومًا"

Me to me: - ايه رأيك لو ننام بدري علشان نصحي بدري ؟ = رأي يحترم بس انا مش هحترمه."