fa
Feedback
.

.

رفتن به کانال در Telegram
2 578
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-167 روز
-8630 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژانویه '26
ژانویه '26
+5
در 0 کانال‌ها
دسامبر '25
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+51
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+22
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+109
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+126
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+198
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+9
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+11
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+47
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+554
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+296
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+28
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+172
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+1 039
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+640
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+33
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+33
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+51
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+54
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+79
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+3 863
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
30 ژانویه0
29 ژانویه0
28 ژانویه0
27 ژانویه0
26 ژانویه0
25 ژانویه0
24 ژانویه+1
23 ژانویه0
22 ژانویه0
21 ژانویه+1
20 ژانویه0
19 ژانویه+1
18 ژانویه0
17 ژانویه0
16 ژانویه0
15 ژانویه0
14 ژانویه0
13 ژانویه0
12 ژانویه0
11 ژانویه0
10 ژانویه0
09 ژانویه0
08 ژانویه0
07 ژانویه+1
06 ژانویه+1
05 ژانویه0
04 ژانویه0
03 ژانویه0
02 ژانویه0
01 ژانویه0
پست‌های کانال
Traders, by 1 Nov nanti mapping or signal dah tak boleh naz nak provide untuk korang semua. I have done my best untuk client Malaysia mahupun International all this time. Selama ni pun education n signal memang free pun tanpa suruh register or depo 😝 All the best guys for your future, ingat naz tetap ada if perlukan advice. It's to be silent trader balik macam dulu dulu. Kerajaan dah tetapkan rules, kita sebagai rakyat wajib follow and respect perlembagaan 🚨 But private class masih on je, berminat nak tahu lebih detail ? Tekan sini 📱 GoldChainTheBest

2
Dengar citer bulan 11 dah tak boleh bagi signal betul ke ? Pandai2 la korang cari signal sendiri lepas ni 😂 Sementara baki hari masih ada ni sebelum masuk bulan 11 , Naz nak focus buat kat dalam circle private je lepasni. Lepas ni kan tak jumpa dah naz dekat public channel ni sebab naz nak jadi silent trader pula lepasni. Dan naz akan buat banyak education khas dekat dalam private circle and akan ajar korang cara nak analisa untuk korang trade sendiri lepas ni Apa la kerajaan malaysia ni kan tak bagi budak trader share signal dah, Tapi nak buat macam mana kan , kena la follow betul tak nanti masuk penjara Berminat nak tahu lebih detail ? Tekan sini 📱 GoldChainTheBest
69
3
Selamat Petang Semua Hii 👋
444
4
💣⚠️⚠️⚠️☠️💀👻☠️ Tolong semua alert. Makin ramai pulak guna nama naz untuk scam orang ramai. Masalahnya 1-1 pulak tu diaorang
💣⚠️⚠️⚠️☠️💀👻☠️ Tolong semua alert. Makin ramai pulak guna nama naz untuk scam orang ramai. Masalahnya 1-1 pulak tu diaorang copy dah macam legit!😠 Tolong remind, dan faham semua dibawah ni 💎 ✔️ Tiada fund manage ✔️ Tiada investment ✔️ Takda duit masuk dalam account ✔️ Tiada group VIP ✔️ Tiada group support dan sebagainya Tolong jangan percaya dan diperdaya oleh diaorang. Real social media dibawah ⬇️ ✈️ GoldChainTheBest Andai nak personal coaching direct, terus pm antara TELE! 🔄
476
5
+1
بدون متن...
1
6
RESTART, RESET, REFOCUS 💪 Loss macam mana kita pon tetap kita tak boleh give up. Trading ni memang risiko tinggi but once yo
RESTART, RESET, REFOCUS 💪 Loss macam mana kita pon tetap kita tak boleh give up. Trading ni memang risiko tinggi but once you dapat tuned you, you akan buat trading ni as a you punya career. Tapi kenape kita tak boleh give up ? Sebab this is trading guys pasti ada naik turun. Normal benda tu sedangkan saya pon boleh loss apatah lagi korang. Tapi ingat ! Jangan give up, jangan tumbang and next week kita comeback balik semua. Korang dah ready ke belum ? As for now you guys can take a rest and move on what happened today. Saya mintak maaf untuk apa yang jadi lepas us session malam ni okey. Yang ikhlas : 📱 GoldChainTheBest
387
7
Gold gila dah ni guys, news pon spike macam tu je gold!
287
8
📊 XAUUSD SELL NOW @ 3335 - 3338 📌 SL : 3341 ( 60PIPS & ENTRY ) 🥇TP1 : 3329 ( 60PIPS & ENTRY ) 🥈TP2 : 3323 ( 120PIPS & ENTRY )
291
9
XAUUSD SELL NOW AGAIN !
271
10
بدون متن...
276
11
sticker.webp
272
12
Macam tu je gold ni pacak terus semua dia langgar tak respect semua zone 😌 Kadang rasa nak maki je gold ni tapi sabar jela ye. Mintak maaf semua salah naz. Kita cari recovery lepasni okay tunggu powel speech jap mana tahu dapat FULL MARGIN 🔥
281
13
📊 XAUUSD SELL NOW @ 3327 - 3330 📌 SL : 3333 ( 60PIPS & ENTRY ) 🥇TP1 : 3321 ( 60PIPS & ENTRY ) 🥈TP2 : 3315 ( 120PIPS & ENTRY )
258
14
XAUUSD SELL NOW !
226
15
بدون متن...
242
16
Padu yang teramat setup us session dengan gunakan teknik #GoldChain auto zero float 🔥 XAUUSD SELL WATERFALL RUNNING PROFIT ++1
Padu yang teramat setup us session dengan gunakan teknik #GoldChain auto zero float 🔥 XAUUSD SELL WATERFALL RUNNING PROFIT +85PIPS HIT TP1 ✔️ Macam mana guys ? Happy tak dapat follow setup macam ni but if korang nak lagi belanja saya feedback dulu 📱 GoldChainTheBest
247
17
sticker.webp
207
18
Lama tunggu dapat confirmation, now baru dapat biru biru geng ! XAUUSD SELL RUNNING PROFIT +40PIPS ✔️ Scalpers trader boleh c
Lama tunggu dapat confirmation, now baru dapat biru biru geng ! XAUUSD SELL RUNNING PROFIT +40PIPS ✔️ Scalpers trader boleh collect, lepastu set 1/3 layer dengan breakeven.
232
19
📊 XAUUSD SELL NOW @ 3329 - 3332 📌 SL : 3335 ( 60PIPS & ENTRY ) 🥇TP1 : 3323 ( 60PIPS & ENTRY ) 🥈TP2 : 3317 ( 120PIPS & ENTRY )
201
20
XAUUSD SELL NOW !
191