fa
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام دارک پروکسی | Proxy mtproto

کانال دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 5 255 032 مشترک است و جایگاه 8 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 5 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 5 255 032 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 180 136 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 131 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 9.26% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 5.14% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 486 293 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 269 766 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 3 785 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

5 255 032
مشترکین
-1 13124 ساعت
+7 0007 روز
+180 13630 روز
آرشیو پست ها
گاهی بدهکاری‌ها پولی نیستند… من به خودم یک عذرخواهی عمیق بدهکارم برای تمامِ وقت‌هایی که نادیده گرفته شدم و باز هم ماندم نه از سرِ ماندن... از ناتوانیِ دل کندن… دلی که هنوز، ساده و صادق به دوست‌داشته‌شدن دل بسته بود :) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

‏ولم کنید بابااااااا من اگه جنگ بلد بودم که با اکسم ادامه میدادم... پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

ولی من فکر میکنم ترامپ توی زندگی قبلیش یکی ازین بستنی فروشای استانبول بوده /: پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

ولی ما ‏الان باید بوسبارون میشدیم نه بمبارون... پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

منم میتونستم با عیدیهام طلا بخرم یکم پس انداز کنم ولی همه رو دادم کانفیگ‌ خریدم که به تو وصل شم چون‌ من درخشش رو نه در طلا در لحظه‌هایی که به تو وصل میشم دیدم :) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

یه فکت دیگه درباره انسان ها وجود داره، اونم اینه که آدما به صورت ذاتی دوس دارن ببینن ته هر چیزی کجاس! یعنی یه ماشین میخرن اینقدر گاز میدن تا ببینن چقدر راه میره نوک مداد نوکیو گاهی وقتا فشار میدن رو کاغذ تا ببینن چقدر تحمل داره و ازین دست مثال ها؛ حالا تو فکر کن به یه آدم نشون بدی که هیچ‌جوره ترکش نمی‌کنی، انقدر باهات بد رفتاری میکنه تا ببینه چقدر میتونی تحمل کنی و کجا قراره بشکنی :) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

‏با پولی که سال ۸۰ میشد ۲ تا پراید صفر خرید، ۱۰ گیگ VPN خریدم که بیام اینجا بنویسم با پولی که سال ۸۰ میشد ۲ تا پراید صفر خرید، ۱۰ گیگ VPN خریدم :) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

تنها زیرساختی که دیگه برنمیگرده عمر و جوونی ما ایرانیا بود ... بقیه همشو میشه از نو ساخت :) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

گاهی بدنِ ما به جای زبان، فریاد می‌زنه... ریزش مو، دل‌درد، اضطراب یا دردهای بی‌علت، شاید همون پیامی باشه که روان داره میگه : «تحملم تموم شده… یکم بایست، نفس بکش آهاااای من زیر فشارم ، منو میبینی؟؟؟» پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

۶ اپلیکیشن کاربردی برای ادیت : ➡️Picsart کلاژ، فیلترای خوب، همه کار ➡️Ps Express روتوش چهره ➡️Snapedit حذف سوژه‌ی اضافه ➡️Lightroom خدای رنگ و نور ➡️VN ادیت کامل ویدئو ➡️ Instories ساخت استوری‌های متفاوت حتما یه جا سیو کن که گمشون نکنی 🤍 پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

بعد از کابینت کارا بد قول ترین آدمی که در تمام عمرم دیدم ترامپه /: پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

فکر می‌کنم یکی از ظالمانه‌ترین تجربه‌های هر آدمی، تجربه‌ی‌ کور شدن یه ذوقِ خیلی عمیقه... یهو برای یه مدت طولانی همه چیز تاریک میشه :) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

‏بخدا جدی میگم خیلی این قضیه نادره، اینکه دو نفر معشوقه هم باشن واقعا چیز شگفت انگیزیه، اصلا توی کل نعمت های خدا چی میتونه قشنگ تر از این باشه که یکیو که بی نهایت دوستش داری اونم بی نهایت تورو دوستت داشته باشه... پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

بالاخره هر جنگی میرسه به آتش بس... به جز بحث منو تو که نتیجه‌اش شد جدایی... پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

همین یه بیت سعدی سرلوحه زندگیمون باشه کفاف میده برا همه‌ی عمرمون : تیغ بُرّان گر به دستت داد چرخ روزگار هر چه می‌خواهی بِبُر اما مَبُر نان کسی ... پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

متاسفانه من هنوز برام جا نیافتاده که گاهی آدما میتونن به دروغ بهت بگن دوستت دارن :))))) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

کاش میشد از اونایی که دنیارو ترک کردن پرسید آیا اندوه پایان یافت ؟؟؟ پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

خطرناک ترین نوع خشم خشمیه که تو دل آدم مهربون جمع میشه :) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

‏اگه میگی اینا ملاک رابطه نیست اشتباه میکنی : 1.اتفاقا باید خانواده دار باشه 2.باید عرضه داشته باشه 5. دست دل باز باشه خرج کنه 6.باید چشم و دل سیر باشه 7. هدف داشته باشه 8.هول نباشه 9.ظاهر درستی داشته باشه 10.الویتش تو باشی نه خانواده و دوستاش نگید دوسش دارم کافیه !!! اتفاقا اصلا هم کافی نیست :))))) پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy

به عنوان یک معلم ادبیات، کلافه شدم از  این همه غلط‌ املایی : راجع به ... نه راجب برگزار ... نه برگذار لهجه ...نه لحجه سپاس گزار... نه سپاسگذار ناهار .‌..نه نهار خواستگاری...نه خاستگاری توجیه ... نه توجیح برهه... نه برحه حاضر ... نه حاظر انضباط....نه انظباط مزخرف ... نه مضخرف پروکسی | پروکسی | پروکسی ☑️ @DarkProxy