fa
Feedback
طیب د

طیب د

رفتن به کانال در Telegram

#طیب_د "یادگیرنده‌ای ابدی که مینویسه" | گاهی فوران احساس،گاهی حکومت عقل |

نمایش بیشتر
651
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
زنده بمون/ادامه بده/پررو باش/بجنگ

تلاش برای بقا و تلاش برای پیشرفت

کمالگرایی ذهنمو به اضمحلال درآورده و روحم رو مورد عنایت شدید قرار داده

من زنده‌ام و گویی این گناه کبیره است.

چون قناری کوچکی که در پهنای آسمان بر باندای دشتی پوشیده از برف به عدم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

نهیلیسم حکمرانی میکند و من در تنگنای زیستن،خویشتن را به هیچ سپرده ام

فرمانروایی «هیچ»

نیاز دارم یه نفر باشه هر وقت نومید و منفعل میشم، حرفای مثبت بزنه و دید مثبتی به ذهنم تزریق کنه.

keep calm & آینده روشنه

هر ثانیه ارزش داره. مشکل مامانم حل شه دوباره برمیگردم.🥲

خب امروز هم دل کسی برام تنگ نشد

رفقا اگه کسی تمایل داره برای جراحی این پسر بچه(مهران ناروئی) بهم پیام بده. @Tayeb_dejkam

جام جهانی=جنگ جهانی

‏به قول هاروکی موراکامی، ‏من تا پایان عمر صبر نمی‌کنم تا تو یاد بگیری چگونه باید با من رفتار کنی.

ترمای جدیدم اتفاقیه که واسه پسربچه بلوچ افتاده...واقعا چطور دلتون اومده با چاقو .... رفتی دزدی خب مال رو بردار ببر چرا به بچه حمله کردی پست تر از حیوون؟!

خودم و خودم. وابستگی به غیر ممنوع.

"بزن که خوب میزنی" و مرگ.

توقف در مسیر به معنای پایان مسیر نیست.

ترامپ اول بمیر بعد خفه شو.

نه. واقعا نه. بس کنید دیگه قحبه‌ها.