fa
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

رفتن به کانال در Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

نمایش بیشتر
621
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
گفتنش شاید نباشد مرهم دردی ولی زندگی آنطور که باید بر مراد ما نرفت(: @Matn_NOCHAT

مهربان باش ، که این عمر میگذرد! قدر این لحظه بدان چرخ زمان میگذرد! برلبی گل بنشان ، دست فقیری تو بگیر هر چه با هر که کنی ، بر تو همان میگذرد..! @Matn_NOCHAT

امروز به یه اصطلاح انگلیسی برخوردم که دقیقا انگار منو توصیف می‌کرد: sudden urge to leave everything، یعنی"تمایل ناگهانی به ترک همه‌چیز" چقدر عجیبه و واقعی...! @Matn_NOCHAT

حتی خود عطار هم معتقد بوده که از اهمیت دادن زیاد به آدم ها بی اهمیت میشید و میگه: "اگر گِرد کَسی بسیار گَردی اگر چه بَس عزیزی، خوار گَردی." @Matn_NOCHAT

مجادله ی زیبای شعرا بر سر این بیت شعر فوق العاده حافظ🤍 اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را صائب در جواب حافظ💚 هر آن کس چیز می بخشد، ز جان خویش می بخشد نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را به خال هندویش بخشم سر و دست و تن و پا را شهریار در جواب هر دو🧡 هر آن کس چیز می بخشد بسان مرد می بخشد نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله دل ها را اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را به خال هندویش بخشم تمام روح و اجزا را @Matn_NOCHAT

کل‌ زندگیم کوئوکا بودم @matn_nochat
کل‌ زندگیم کوئوکا بودم @matn_nochat

کل‌ زندگیم کوئوکا بودم
کل‌ زندگیم کوئوکا بودم

قدر همو بدونید ، خاک بگیره پس نمیده. @matn_nochat

مولانا کل کتابای روانشناسی رو تو همین چندتا بیت خلاصه کرده و میگه: "هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر آرام تر از آهو، بی باک تر از شیرم هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر. @matn_nochat

باران که شدی مپرس این خانه ی کیست! سقف حرم و مسجد و میخانه یکیست.. @matn_nochat

⤶تنها چیزی که توی زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم انتخاب آدمای اشتباه برای دوست داشتنه.. @matn_nochat

ماییم که از بادهٔ بی‌جام خوشیم هر صبح منوریم و هر شام خوشیم گویند سرانجام ندارید شما ماییم که بی هیچ سرانجام خوشیم @matn_nochat

بلند شی ببینی همش خواب بوده و تو پاییز ۱۳۸۷ وسط مشق نوشتن خوابت برده... @matn_nochat

‏تو برای شناخت پیدا کردن از آدما ناچاری یک بها و حتی تاوانی رو بدی پس تا اینجاش رو نمیشه کاریش کرد و مجبوری به یک سطحی از آسیب خوردن تن بدی ولی اگه بعد از شناخت باز هم درس نگرفتی و مسیر قبلیتو ادامه دادی حالا دیگه داری به دنیا میگی که حق و لیاقت من همینه که باهام اینطوری رفتار بشه @matn_nochat

خوشبختی سه قانون دارد فراموش کردن تلخی های دیروز غنیمت شمردن شیرینی های امروز امیدواری به فرصت های فردا... @matn_nochat

شاید از لحاظ علمی نشه ثابتش کرد ولی، به نظر من قلب و ذات ناپاکِ آدم‌ها توی صورتشون تاثیر می‌ذاره و زشتشون می‌کنه. @matn_nochat

‏دوستم ازم تعریف کرد با یه اصطلاحی که تا حالا نشنیده بودم و ذوق زده شدم:) گفت تو “جلو مهمونی ای”. ینی میشه با خیال راحت بردت جلو مهمون پزتو داد مثل هلو درشتا که جلو مهمونی ان بامزه و جالب! @matn_nochat

به قلب مهربونت افتخار کن،هر کسی صاحب چنین قلبی نمی‌شه...🌸 @matn_nochat

به قلب مهربونت افتخار کن،هر کسی صاحب چنین قلبی نمی‌شه...🌸

وقتی میبینم کیا رو جای گزین من کردی خندم میگیره-️ @matn_nochat

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن - آمار و تحلیل کانال تلگرام @matn_nochat