621
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
آدما یه وقتایی دلتو میشکنن،
یه وقتایی همهی باوراتو خراب میکنن.
اولی شاید یکم خاک بشینه روش بشه بعدش یه کاریش کرد.
ولی دومی رو هیچکاری نمیشه کرد.
هیچوقت باورای کسیو خراب نکنید.
شاید بعدش دیگه هیچوقت نتونه هیچکسو باور کنه.
@Matn_NOCHAT
زندگی خیلی کوتاهه
اگر خیلی خوش شانس باشی ۴۰۰۰ هفته زندهای!
اون سفر رو برو
برای اون شغل درخواست بده
اون کاری رو که میخواهی شروع کن
محدود کردن خودت دیگه کافیه .!.
@Matn_NOCHAT
شما فكر میكنين آدما يهويی میرن، یهویی تغییر میکنن، ولی اشتباه میكنين. آدما هی منتظر میمونن بفهمين، ببينين، انجام بدين، و تو اين مسير هربار كه نمیفهمين، نمیبينين، انجام نمیدين يه قدم میرن عقب و وقتی ديگه همه چی خيلی دور و كوچيك شد روشونو برمیگردونن و برای هميشه میرن.
@Matn_NOCHAT
اگر به چیزی اعتقاد قوی دارید، از جنگیدن برای آن نترسید.
ادامه دهید، با گذشت زمان،همه چیز در جای خود قرار خواهد گرفت...
@Matn_NOCHAT
دقت کردین هر چی هستین بقیه رو هم همون جور میبینید!!
راستگو، به صداقت حرف هیچکس شک نمیکنه
دروغگو، تقریبا حرف هیچکس را باور نداره
امیدوار، همواره در حال امیدوار کردن دیگرانه
حسود، همیشه فکر میکنه همه بش حسادت میکنن
نادان، تقریبا در مورد هر چیزی میگه: من میدونم
@Matn_NOCHAT
دفتر نقاشی
خدا همیشه زیباست
اما فصل پاییز
را برای دل خودت،
آرام تر ورق بزن؛
و تمامی رنگ ها را به
خاطر بسپار؛
که عشق لابلای همین
رنگ های زیباست.
از بس که خدا عاشق نقاشی بود
هر فصل به روی بوم ، یک چیز کشید
یک بار ولی گمان کنم شاعر شد
یک گوشه دنج رفت و پاییز کشید
@Matn_NOCHAT
~ ماه را با رُخِ خوب تو برابر نکنم 😌🌙🤍
مانگ لەگەڵ رووخساری جوانی تۆ بەراورد ناکەم.
@Matn_NOCHAT
00:00♥️
برای پاییز امسال، اون نیمهشبی رو براتون آرزو میکنم که شیشهی ماشین بخار کرده، قهوهی داغ داره دستاتونو گرم میکنه و کنار کسی که دوسش دارید نشستید بلندترین نقطهی شهر؛
یهو از اعماق وجودش میگه:
«میدونی چقدر کُلِ این شهر رو گشتم تا تو رو برای کُل زندگیم پیدا کنم؟!»
آرزو از این قشنگتر نمیتونستم بکنم براتون.
@Matn_NOCHAT
وقتی موسی با بنیاسرائیل در صحرای سینا بود، در جایی به خدا گفت: میخواهم ببینمت و خدا گفت نمیتوانی!
اَرَنی: خودت را نشان بده
لَنتَرانی: هرگز مرا نخواهی دید
سعدی گفته:
چو رسی به کوه سینا ارنی مگو و بگذر
که نیرزد این تمنا به جواب «لن ترانی»
حافظ گفته:
چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر
تو صدای دوست بشنو، نه جواب «لن ترانی»
مولانا هم اینجوری حجت رو تمام کرده:
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد
تو که با منی همیشه، چه «تری» چه «لن ترانی»
@Matn_NOCHAT
آدم زنده به محبت نیاز دارد،
و مرده به فاتحه.
ولی ما جماعت برعکسیم
برای مرده گل می بریم
و فاتحه ی زندگی بعضی ها را
می خوانیم...!
@Matn_NOCHAT
تا ئەو ڕۆژەی دڵم مابێت ئەوینداری تۆم
تا اون روزی کە قلبم باشە، عاشقِ توام🩷
@Matn_NOCHAT
تا ئەو ڕۆژەی دڵم مابێت ئەوینداری تۆم
تا اون روزی کە قلبم باشە، عاشقِ توام🩷
@Matn_NOCHAT
« گفت از حالت بگو؟ گفتم:
دلی ویران، سَری حیران، غمی پنهان، تنی بیجان »
@Matn_NOCHAT
محبت تنها چیزیست
که با بخشیدن زیادتر میشود
و همیشه لازم نیست
چیزهای با ارزش ببخشی
تا محبت کرده باشی
گاهی لبخند تو
بهترین محبت است
@Matn_NOCHAT
در آخرین روز شهریور
وقتی که باد
عرقِ پیشانیِ درختان را خشک میکند
و آفتابِ مهربان پاییزی
لبخندزنان
همچون لبخندِ زنان
به روی ماهت چشمک میزند
برایت آرزوهایی دارم
در آخرین روز شهریور
وقتی که انگشت نسیم
آغوش پنجرهی مهر را میگشاید
و خش خش عاشقانهی برگ و کفش
آواز فصل هزار رنگِ عاشقی را سر میدهد
برایت آرزوهایی دارم
در آغاز فصل مهر و آب و آتش
برایت خواهان اینم
که دست کم
هفت برگ از درخت آرزوهای قشنگت
در بازی سرنوشت به بار بنشیند
و ماهتابِ خوشبختی
نقاب از چهره بردارد
در ماه هفتم سال
چرا که هفت عدد مقدسیست
✍🏽حمیددلگرم
صبح آخرین روز شهریور ماه، پر شور و نشاط
پیشاپیش پاییزتون پرعشق❤️🍁
@Matn_NOCHAT
اگر عاشق یک گل هستی
نباید آنرا بکنی
چون گل از رشد کردن
باز میماند و میمیرد
بنابراین اگر عاشق گل هستی
باید اجازه دهی تا گل رشد کند
عشق مالکیت نیست
عشق ستایش و قدردانی است.
-➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
در جواب کسایی که میگن چرا نیستی؟ بگو:
چون دورویین
حسودین
زیر آب زنین
واقعی نیستید
ادایید
یهو نیست نشدم، با هر حرکتون یک قدم فاصله گرفتم،
شما حتی دور شدنمو نفهمیدید.
@Matn_NOCHAT
فصل ۱ همستر تمام شد
از عملکرد شما شات گرفته شده و بزودی کارنامه اعمال شما میاد
همه اکانت های همستر صفر شد و به جای سکه و پروفیت، الماس جایگزین شد
@Matn_NOCHAT
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
