fa
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

رفتن به کانال در Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

نمایش بیشتر
621
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
زندگی چیست؟
زندگی چیست؟

زندگی نه به عقب برمیگرده نه با فوتوشاپ درست میشه زندگی همین روند تکراریشو ادامه میده تا جایی که خودت قشنگش کنی @Matn_NOCHAT

دل شکستی و شبی یک نفر از جنس خودت خنده‌ایی تلخ به چشمان ترت خواهد زد  :) @Matn_NOCHAT

دعا می‌کنم با آدم‌های خوب مواجه شوی و با آدم‌های خوب تعامل کنی و با آدم‌های خوب هم‌مسیر شوی. هرکجا رفتی و هرکجا گذارت افتاد و هرکجا که کارت گیر افتاد عزیزم، دعا می‌کنم گیرِ آدمِ نانجیب نیفتی! @Matn_NOCHAT

وجود مادر در زندگی...🌱 ‌@Matn_NOCHAT
وجود مادر در زندگی...🌱 ‌@Matn_NOCHAT

محبوب دلها بعد از 25 سال میفهمه فلجه... بهش میگن چرا اینقدر دیر فهمیدی؟ میگه: ناموسا فک میکردم حسش نیس @Matn_NOCHAT

‏من همه‌ی افتخارم، سختی‌هایی که کشیدمه؛ ناچیز نشمارش! @Matn_NOCHAT

باران که شدى مپرس، اين خانه کيست سقف حرم و مسجد و ميخانه يکيست باران که شدى، پياله ها را نشمار جام و قدح و کاسه و پيمانه يکيست باران! تو که از پيش خدا مى آیی توضيح بده عاقل و فرزانه يکيست بر درگه او چونکه بيفتند به خاک شير و شتر و پلنگ و پروانه يکيست با سوره ى دل، اگر خدارا خواندى حمد و فلق و نعره‌ى مستانه يکيست اين بى خردان،خويش، خدا مى دانند اينجا سند و قصه و افسانه يکيست   ............... @Matn_NOCHAT

كه گُناهِ دگَران بَر تو نَخواهند نِوشت من اَگر نيكَم و گَر بَد تو برو خود را باش...! @Matn_NOCHAT

ولی تو یه جوری تو دلم جا خوش کردی که انگار قبل و بعدت کسی وجود نداشته و نداره! انگار فقط تو اونی هستی که باید عاشقش باشم و کلِ عمرمو باهاش بگذرونم! انگار تو همون عشقی هستی که همه میگن ارزشش بیشتر از هر عشقیه! آره تو همونی هستی که از جز تو سیرم :) @Matn_NOCHAT

‏ایشالا هروقت با دختری غیر از من حرف زد اشتباهی اسم منو بگه. @Matn_NOCHAT

مانرم: مانرم تو زبان کوردی به معنی کسی که همیشه موندگاره بهش بگید مانرم یعنی: ○•موندگار منی•○ @Matn_NOCHAT

جایِ قلبم را نمی دانستم، تا اینکه عاشقت شدم! @Matn_NOCHAT

تو به خودت بدهکاری؛ به چشمات، برای دیدنِ لحظه‌ی موفقیتت! به گوش‌هات، برای شنیدن اسمت از میکروفن‌ها! به پاهات، برای قدم زدن تو دانشگاه یا محل کارِ رویایی‌ات! به دستات، برای تلاششون! به قلبت، برای این همه صبوری و قشنگیش! @Matn_NOCHAT

دو تا چیز جلوی خوشحالی ما رو میگیره زندگی کردن تویِ گذشته و نگاه به زندگی‌ِ بقیه @Matn_NOCHAT

وقتی یه رابطه جدید بهم پیشنهاد میشه به این فکر میکنم که من دیگه اصلا توانشو ندارم با یکی برم بشینم کافه، سینما برم، پیاده روی کنم، عقایدمو بهش بگم، عقاید اونو گوش کنم، بشناسمش، بهش عادت کنم، باز خاطره بسازم، یا حتی دوست داشته باشمش… این گندیه که آدم قبلی تو زندگیم زده و به این راحتیا درست بشو نیست. @Matn_NOCHAT

عادت کنید به بی ادا بودن، به واقعی بودن، به لباس تکراری پوشیدن، به بی آرایش بیرون رفتن، به قَهقهه بلند، بدون اینکه فکر کنید صداتون تا کجا می‌پیچه، به گفتن جمله‌ی "این رستوران گرونه بریم فلافل بخوریم" به گفتن جمله‌ی «دلم برات خیلی تنگ شده» بدون اینکه فکر کنید طرف پرو میشه، ‏ به گفتن درد و غم و غصه و حال بد و نگرانیتون، بدون اینکه فکر کنید طرف مقابل چه فکری میکنه، به خودتون بودن، به بی ادا بودن، به راحت بودن و سخت نگرفتن عادت کنید باور کنید دِلرُبا ترین ویژگیِ آدمیزاد همینه. @Matn_NOCHAT

همه‌ی قوانین دنیا توسط کسانی نوشته شده که شاید باهوش تر از تو نباشند
#ارنستو_چگوارا 👊
@Matn_NOCHAT

‏آدم‌هایی که سر کوچیک‌ترین کاری که واسشون انجام می‌دی، قدردانی می‌کنن و نشونت میدن که حضورت چقد براشون ارزشمنده، برام ده هیچ از بقیه جلوترن. @Matn_NOCHAT

زخم بیهوده مزن، سینه ام از قلب تهی است!
فاضل نظری
@Matn_NOCHAT