fa
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

رفتن به کانال در Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

نمایش بیشتر
620
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
سختی، انسان ها را سرسخت میکند. میخ هایی در دیوار محکمتر میمانند، که ضربات سختتری را تحمل کرده باشند.. @Matn_NOCHAT

به قول نیما یوشیج: «باید از هر خیال امیدی جُست‌ هر امیدی، خیال بود نخست» @Matn_NOCHAT

تو هیچوقت نمیفهمی من چون دوست دارم باهات بحث میکنم، لج میکنم، چون دوست دارم حرصتو درمیارم،،چون دوست دارم سریع ناراحت میشم، چون دوست دارم میشم یه بچه ۲ ساله! چون دوست دارم‌ باهات دعوا میکنم، غر میزنم؛ میفهمی؟ چون دوست دارم! وگرنه بقیه اصلا مهم نیستن که بخوام باهاشون بحث کنم، غر بزنم، عصبی شم. @Matn_NOCHAT

ولی من دلم میخاد تا آخر شب حرف بزنیم، عکسای دو نفره بامزه باهم داشته باشیم، میخام دستاتو محکم بگیرم، باهم قدم بزنیم، احساساتمو بهت بگم،میخام همیشه پیشم باشی. @Matn_NOCHAT

من فکر میکردم تنهایی بهترین راه و منطقی ترینه. اما تنهایی چیزیو حل نمیکنه، بلکه باید تو اون موقعیت قرار بگیرم و ببینم مشکل از کجاست. ببینم دقیقا چه چیزی اذیتم میکنه. تنهایی زیاد فقط باعث میشه من اون حس رو سرکوب کنم و‌ یه آدم دیگه از خودم بسازم. @Matn_NOCHAT

رابطتونو به هر کسی نگید شغلو درآمدتونو به هر کسی نگید هدف و آرزوتون رو به هر کسی نگید خوشحالی و دلیل خوشحالیتونم به هر کسی نگید کلا بعضیا چشم ندارن بعضی چیزارو ببینن بذارید یه راز باشه، تا پایدار باشه:) @Matn_NOCHAT

به قول نیما یوشیج: «باید از هر خیال امیدی جُست‌ هر امیدی، خیال بود نخست.. @Matn_NOCHAT

گذشته جای ماندن نیست خاطرات کهنه و دل‌آزار را رها کن جلو جلو هم ندو که از نفس می‌افتی حال را دریاب تا حالت خوب باشد @Matn_NOCHAT

روان‌شناس‌ها اصطلاحی دارند به نامTouch starved به معنی گرسنگی پوست یا عطش لمس. آغوش امن، تسکین پریشانی‌ها و اضطراب‌هاست. دارویی آرامش‌بخش برای بشر مضطرب دیروز تا انسان افسرده‌ی امروز. تا مرا در عالَم صورت مقید کرده‌اند زندگی در کسوت نبض است نالان زیر پوست @Matn_NOCHAT

کسی که دوستتون داره رو اذیت نکنید حتی اگه نمیتونید اون حس خوب رو بهش بدید فقط بزارید برید و دور شید با بودنتون فقط به روحش آسیب میزنید.احساس آدمارو جدی بگیرید و مراقب آرامش زندگیشون باشید چون وقتی ضربه بخورن میشکنن،خورد و پوچ میشن و آدمای پوچ همون ترسناک ترین و تنها ترین موجودات روی زمینن. @Matn_NOCHAT

دلتنگی معمولا از راه دوره. اما یه وقتهایی دلتنگی رو از نزدیک تو وجود طرف مقابلت میبینی. نوع نگاه کردنش عوض میشه. نوع حرف زدنش عوض میشه. هر چی بگی قبوله. هر جا بخوای بری پایه ن. قشنگ میشه حسش کرد که دارن به بعدنا فکر میکنن. به وقتی که دیگه دور شدین از هم. @Matn_NOCHAT

آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشت میشه جبران کرد، میشه معذرت خواست، میشه توضیح داد، اما چیزی که آدما بهش فکر نمی‌کنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره، از زمانش که گذشت، دیگه بود و نبودش فرقی نداره، وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره، دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست. آدما همیشه اشتباه می‌کنن! :) @Matn_NOCHAT

حس میکنم هیچکس مث من تنها نیست، حالش بد نیست، خسته و بی حوصله نیست، غم نداره، افسرده نیست، حس میکنم تنها فرد غمگین زمین منم @Matn_NOCHAT

• 𝙄𝙁 𝙄'𝙈 𝘽𝘼𝘿, 𝘼𝙎𝙆 𝙔𝙊𝙐𝙍𝙎𝙀𝙇𝙁 𝙏𝙃𝙀 𝙍𝙀𝘼𝙎𝙊𝙉! اگہ بد شدم دلیلشو ازخودت بپرس !! @Matn_NOCHAT

‏ديگه الان مث قديما نيست بايد رو خداحافظی‌ها، شب بخيرها و ماچ و بوسه هامون بيشتر دقت كنيم هيچ معلوم نيست كه بار آخر نباشه. @Matn_NOCHAT

تو به خودت بدهکاری" به چشمات،برای دیدن لحظه موفقیتت. به گوشات،برای شنیدن اسمت از میکرفن ها. به پاهات، برای قدم زدن تو دانشگاه ها یا محل کار رویاییت. به دستات، برای تلاششون. به قلبت،برای این همه صبوری و قشنگیش... @Matn_NOCHAT

گلویت را چنگ میزند گاهی دردی که نمیدانی کی تو را خواهد کشت ‌

یه چیزی بگم و برم اون واکنش های شدید یهویی به خیلی چیزها که نشون میدی در واقع پاسخ به اون موضوع کوچیک نیست، پاسخ به اتفاقات بزرگ قبلیه که توی اون زمان در برابرش سکوت کردی! @Matn_NOCHAT

‏بعضی وقتا آدم وقتی ناراحته گریش نمیاد، ولی کلیداشو، وسایلاشو جا میذاره! لیوان از دستش میفته، به یه نقطه خیره میشه، و وقتی باهاش حرف میزنی میگه: ببخشید نفهمیدم میشه یه بار دیگه بگی؟! @Matn_NOCHAT

کتاب خوب بخون؛ حرفی که تو دلت هست رو بزن؛ آرزوهاتو بنویس؛ به اطرافت کمتر اهمیت بده؛ بیشتر ورزش کن؛ به آدمایی که تو ذوقت میزنن هیچی نگو و ازشون دور بمون اینا شریعتشون اینه که انرژیت رو ازت بگیرن؛ ورودیای ذهنتو کنترل کن و اجازه نده هر چیزی وارد ذهنت شه و بعدشش مطمئنا حالت خوب میشه چون تو لیاقت حال خوب رو داری... @Matn_NOCHAT