621
مشترکین
-224 ساعت
+37 روز
+1630 روز
آرشیو پست ها
حافظ میگه:
اینکه روی همه را می نگرم
هیزی نیست.
خواستم دیده بفهمد
تو فقط زیبایی
@Matn_NOCHAT
نیازی نیست اطرافمان
پر از آدم باشد
همون چند نفری که
اطرافمون هستن
آدم باشن کافیه
@Matn_NOCHAT
روانشناسی میگه:
یکی از حسهایی که موقع عاشقی تجربه اش میکنید، وقتیه که صدای کسیکه عاشقشید میشنوید و یا بهش فکر میکنید؛
اون وقتی که میگید "یهو هُری دلم ریخت"
از نظر علمی اسمش pvc هست
یعنی قلبتون یه ضربان قلبی رو جا میندازه
و تو ضربان بعدی جبران میکنه که این حس رو میده...!
@Matn_NOCHAT
.
دورتر از خیالی
نزدیڪتر از نفس
فاصلہها
رنڪَ میبازند
وقتی
من هر صبح
از دوست داشتنت لبریز میشوم ...!!
@Matn_NOCHAT
حتما میگویی مرده کسی ست که قلبش از کار افتاده باشد،
بله اما این فقط یک قرارداد است.
بسیاری از مردم جنازههای متحرکاند
و فقط قسمتهایی از بدن آنها
به کارشان ادامه ميدهند
ولی وقتی کسی حتی نتواند عقاید تازه را درک کند
مرده به حساب میآید...
@Matn_NOCHAT
نزار قبانی یه تعریف قشنگ داره از آدمهایی که معجزه وار وارد زندگیمون شدن که میگهد:
تولد من تویی و پیش از تو
به یاد نمی آورم که وجود داشتم...
@Matn_NOCHAT
شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو،
شبیه کسایی شو که بهت کمک کردن بهتر بشی.
@Matn_NOCHAT
برای کسایی ک براتون مهمن
وقت بذارین
تا بقیه براشون
وقت نذارن . . .
@Matn_NOCHAT
یه روزی یه نفر میاد تو زندگیت
که میفهمی اون چیزی که تو رو
روی زمین نگه داشته
جاذبه ی زمین نیست وجود اونه..
@Matn_NOCHAT
زنــدگی نوشـتنی زیــاد داره
امــا گاهی هیچی پیدا نمیکنی
که بنویسی جــز سـکوت؛
@Matn_NOCHAT
لبخند زدن داریم تا لبخند زدن!
مثلاً لبخندِ معمولیِ من کجا و
لبخندی که با فکر کردن به تو
روی لبم نقش می بندد ، کجا...!
@Matn_NOCHAT
تمام دوستت دارم هاى دنيا را هم كه جمع كنند
باز تو را يك جور ديگرى
" دوست دارم"
@Matn_NOCHAT
مینویسم برایت دوستت دارم..!
تو بخوان دلیل تپش قلبم؛ مینویسم برایت دوستت دارم..!♾
تو بخوان آرامش قلب آشوب من؛
مینویسم برایت دوستت دارم..!تو بخوان بی تو این قصه من پایان ندارد :) 💍♥️
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
چیزهای خوب این دنیا
بی پـایان است
همه کاری که باید انجام دهی
این است که به خودت
جـرات کشف کردن آنها را بدهی
و روزت را با یک لبخند شروع کنی
@Matn_NOCHAT
میگفت: "نجات دهنده در آینه است..."
ولی بیاید قبول کنیم، نجات دهنده گاهی خانواده است، رفیقه، یه کتابه، یه پادکسته، یه مهارته، یه پیاده رویه، یه قهوه ست، یه حمومه، گاهی آشنایی با آدمها و تجربههای جدیده، شاید یه فیلم یا یه سریاله، موسیقیه، تراپیسته...
همیشه دنبال نجات دهنده تو آینه نگرد، اون هم گاهی خسته میشه و از پس خودش بر نمیاد.
@Matn_NOCHAT
یوقتام اینطوریه که تو بهترین سیب دنیایی ولی طرف هلو دوس داره
عیب از تو نیست
تو هیچ مشکلی نداری
اتفاقا تو بهترین در نوع خودتی
فقط طرف مقابل یه میوه دیگه دوست داره...
@Matn_NOCHAT
نگذار غم به قسمتی از قلبت
که قبلترها گفته بودی
متعلق به من است، رخنه کند،
بگذار خانهام تا ابد سبز بماند.
@Matn_NOCHAT
واسه فهمیدن بعضیا لازم نیست
به کلمات توجه کنی
با رفتارشون داد میزنن
@Matn_NOCHAT
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
