fa
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

رفتن به کانال در Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

نمایش بیشتر
621
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
فرا رسیدن عاشورای حسینی بر همۀ آزادگان و پیروان راه قیام امام حسین تسلیت باد. شب عاشورا به یارانش گفت: "هر کس از شما حق الناسی به گردن دارد برود... عجب از آنان که هزاران گناه در حق یکدیگر میکنند و معتقدند قطره اشکی بر حسین ضامن بهشت است..." @NOCHAT_MATN

‏یکی رو دوست داشته باشید رفقا. حتی اگر قرار باشه تهش برسه به تراژدی عوضش این روزهای خاکستری براتون رنگی و قشنگ میشه. به قول اوردمیر آصف: «و بعضی وقت‌ها دوست داشتن حیاتی دیگر است.» @NOCHAT_MATN

و در آخر معده؛ همیشه قربانی حرف های نگفته است. @NOCHAT_MATN

میدونم پیام دادن نوبتی نیست ولی خب باید مطمئن شم تو هم دلت میخواد باهام حرف بزنی یا نه. @NOCHAT_MATN

به نظرم مود ترین قسمت باب اسفنجی اینجا بود که از اختاپوس پرسید: باب اسفنجی: تو چرا همیشه خنثی ای؟! اختاپوس: چون تنهایی خوشحال شدم، تنهایی ناراحت شدم، تنهایی تحمل کردم، تنهایی بزرگ شدم و دیگه عادت کردم... @NOCHAT_MATN

کـارهایی را بکن که دوست داری، جوری بـاش که دوست داری و راهی را بـرو که حالت را بهتر می کند. به اینکه دیگران دربـاره تو چه فکری می کنند، فكر نكن ما اینجا نیستیم که بـاب میل دنيا و دیگران باشیم. ما آمده ایم تا خودمـان، تعبير رویـاهای خودمان، و برای خودمان باشیم @NOCHAT_MATN

‌ ‌ ‌‌‌ همیشه حرفی که می‌زنیم مهم نیست ، ‏گاهی حرفی که نمی‌زنی مهمه @NOCHAT_MATN

همونجور که به خودتون حق میدین اشتباه کنین به طرف مقابلتون هم حق بدین که نبخشتتون! ‌@NOCHAT_MATN

وقتی می‌خوای یه نفر که خیلی دوستش داری رو فراموش کنی، مثل این می مونه که با خودکار نوشته باشی‌ و بخوای با پاک کن پاکش کنی ، اون فقط کم رنگ میشه ، چاره اش غلط گیره که اونهم جاش همیشه می‌مونه. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌ @NOCHAT_MATN

‏دیگه برام مهم نیست چی میشه، از احتمالات خستم:) @NOCHAT_MATN

با خودمون تکرار کنیم: میشه بدون توهین، اظهار مخالفت کرد میشه بدون تحقیر، ابراز وجود کرد میشه بدون تخریب، جایگاه پیدا کرد میشه بدون حسادت، به دست آورد @NOCHAT_MATN

#یاحسین

تنهایی خطرناک است، اعتیادآور است. وقتی متوجه شدید که چقدر آرامش در آن وجود دارد، دیگر دلتان نمی خواهد‌ با دیگران باشید...
تنهایی خطرناک است، اعتیادآور است. وقتی متوجه شدید که چقدر آرامش در آن وجود دارد، دیگر دلتان نمی خواهد‌ با دیگران باشید...

آدما چقدر زود تغییر میکنن جوری که حتی خودتم تعجب میکنی که این آدم همون آدمیه که خودشو به زمین زمان زد تا باهات باشه @NOCHAT_MATN

فرقی نمیکنه کی زودتر به مقصد و هدفش میرسه مهم اینه که تو مسیر رسیدن تو چقدر خوش گذروندی چقدر با دوستات زدی زیر آواز چقدر تا نصف شب بیدار موندیو از آرامش شب لذت بردی چندتا از اون خنده های پرشیطنتت رو تحویل لنز دوربین دادی چقدر با یه آهنگ حال کردی... و چقدر... مهم اینه از مسیر لذت ببری! @NOCHAT_MATN

فکت: "آدما هیچوقت از بین نمیرن، اونا تبدیل به یک آهنگ می شن می رن تو پلی لیستت." @NOCHAT_MATN

بدون این‌که مامان باباهامون چیزی بفهمن چه ضربه‌های روحی و چه شبایی رو پشت سر گذاشتیم، ولی اونا فک میکنن ما بی‌خیالِ بی مسئولیتیم… :) @NOCHAT_MATN

نمیدونم چطوری ولی هر طور که بلدید خودتونو دوست داشته باشید. به خودتون احترام بزارید. برا رشد خودتون تلاش کنید. برا خودتون وقت بزارید. اونی که باید بیاد میاد بالاخره یه روزی،مهم اینه هر چی لِوِلِتونو ببريد بالا به همون اندازه دریافت میکنید. @NOCHAT_MATN

میدونید چرا بعضی از ما به ‌سختی خوشحال میشیم؟! چون به چیزایی که باعث ناراحتیمون میشن، چسبیدیم🌱ᥫ᭡ @NOCHAT_MATN

تا توو زندگی هَر آدمی نباشی ، تا زندگیش رو زندگی نکُنی ، نمیتونی درک کنی مَعنی "نشد و نمیشه های" زندگیش یعنی چی." @NOCHAT_MATN