621
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+27 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
توی کاسبی هر وقت کمک کردی
مشتری تصمیم درستی بگیره بردی،
حتی اگر این تصمیم درست، خرید نکردن از شما باشه!
پ.ن: این متن صرفا در مورد کاسبی و خرید و فروش نیست.
@Matn_NOCHAT
.
بعضی ها،
یادگار بهترین روزهایی هستن که
نه فراموش میشن و نه تکرار.
@Matn_NOCHAT
گاهی روزهای تقویمت را
بشور، پهن کن دم فراموشی
زحمتی ندارد
به همین سادگی، نور خنده خواهد تابید
وَ باور کن آینه
از همان روز عاشقت خواهد شد
وَ مشاطه ی عقل
نگاهت را بغل خواهد کرد
حالا
زانوی غم را رها کن
بگزار پا بگیرد وُ برود
شوقِ زندگی، جسارت می خواهد
@Matn_NOCHAT
اگه بگن به عنوان یه مشاور توصیه کن میگم:
هیچوقت جایی که نمیخوانتون، نرید.
خودتون رو خرج ادمی که براتون ارزش قائل نیست، نکنید.
به ادمها بیشتر از ارزششون بها ندید.
تا کاری رو ازتون نخواستند، انجام ندید.
اگر در کاری تخصص دارید، مجانی انجام ندید.
بیشتر از اون حدی که بهتون لطف کردند، لطف نکنید.
@Matn_NOCHAT
00:00
دلی که در دو جهان جز تو
هیچ یارش نیست
گرش تو یار نباشی
جهان به کارش نیست...
@Matn_NOCHAT
اگر قرار است از زندگی لذت ببریم،
الان وقتشه،
نه فردا،
نه ماه دیگه،
نه سال دیگه.
امروز باید زیباترین روز زندگیت باشه،
از همین امروز لذت ببرید،
زندگی همین لحظه است.
@Matn_NOCHAT
.
سکوت .....
انتهای محبت کسی ست که
از او خشمی داریم
اما توان از دست دادنش را نداریم ...
@Matn_NOCHAT
Hεɾƙεꜱ ꜱεѵɖığı ƙɑɖɑɾ ყɑռıռɖɑ ƙɑɭıɾ
هر کسی به اندازه ای که دوستت داره میمونه پیشت
@Matn_NOCHAT
از کوچک ترین چیزها
در زندگیتون لذت ببرید...
یه روزی به گذشته برمیگردید
و متوجه میشید چقدر با اهمیت بوند..
@Matn_NOCHAT
و در نهایت تو به اون چیزی که تصور میکنی میرسی. همون چیزی که دلت میخواد رو به دست میاری، همون چیزی که رویاشو داشتی پیدا میکنی، همون آدمی که بهش فکر میکردی سرراهت میاد! پس وقتی داری رویاپردازی میکنی از صمیم قلبت بخواه چون آدم هر چیزی رو عاشقانه بخواد بهش میرسه!مطمئن باش!
@Matn_NOCHAT
من همه جوره دوست دارم؛ حتی اگه عصبی باشی، حالت بد باشه،
وقتی شکسته ای، وقتی پر از انرژی منفی ای و غر می زنی، وقتی خیلی وقته نخوابیدی و زیر چشمات گود شده،
وقتی موهات سفید بشن و چروک روی پوستت بیافته یا صدات بلرزه،
حتی اگه کچل کنی، استایلتو تغییر بدی یا ظاهرتو عوض کنی، مریض بشی، استرس داشته باشی یا بترسی، خسته باشی، گریه کنی، رنگت بپره، به خودت نرسی. من همه جوره، توی هر حالتی، تا همیشه و بی قید و شرط دوست دارم و بغلم تا ابد برات بازه..!(:
@Matn_NOCHAT
شاید خیلی بهتر از من باشه، خیلی زیباتر از من، خیلی مهربون تر از من و خیلی پایه تر از من باشه.
ولی خب هیچ جای دنیا هیچ کسی اندازهی من وقتی غم داری بغض نمیکنه، مثل من نگران تایم غذات نمیشه، کسی غصه نمیخوره که چرا کم میخوابی، کسی وقتی دورش شلوغه شمارهی تورو نمیگیره، کسی وقتی پیش رفیقاش هم هست با تو حرف نمیزنه، کسی تو شلوغ ترین روزش مثل من به فکر تو نیست،
کسی مثل من نگرانت نمیشه، نگاهت نمیکنه، کسی مثل من بعد از یه روز خسته کننده وقتی باهات چت میکنه خستگیش یادش نمیره، کسی مثل من حتی وقتی خوابش میاد بازهم باتو چت نمیکنه، کسی قبل از خوابش مثل من انقدر بهت فکر نمیکنه. کسی توی بد اخلاق رو مثل من دوست نداره.
@Matn_NOCHAT
آدم ها ناگهان خداحافظی نمی کنند، ناگهان دلسرد نمی شوند و ناگهان رابطه را تمام نمی کنند.جایی در مسیر رابطه اتفاق هایی می افتد، درد هایی را تجربه می کنند که هر درد، آنها را به تصمیمشان نزدیک تر می کند و روزی ناگهان تصمیمشان را با ما در میان می گذارند. آدم ها آرام آرام خسته می شوند. آرام آرام دلسرد می شوند از تمام تلاش هایی که کرده اند و دیده نشده است. آرام آرام دوست داشتنشان کم و سپس تهی می شود.
مراقب رفتارها و حرف هایمان در برابر آدم ها باشیم :)
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
من دقیقا اون آدمی شدم که تو کتابهای دینی نکوهش میکردنش:
زیادهخواه، تنوع طلب، خوشگذران ..
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
یه بخشی از وجودم می خواد زندگی کنه، می خواد تلاش کنه، می خواد کم نیاره، می خواد خوش بین باشه، انرژی مثبت بده، قشنگیارو ببینه. ولی یه بخشی از وجودمم می خواد نباشه، می خواد بهم ثابت کنه همه تلاشام بیهودست، تهش هیچی نیست، تهش پوچه، تهش خالیه، همه چی تاریکه.
بعضی وقتا زور یکی به اون یکی می رسه بعضی وقتام زور اون یکی، ولی الان که شناختمش میخوام قوی باشم.
میخوام ادامه بدم و وقتی به خودم نگاه میکنم اونی باشم که تونسته، نه اونی که به نسخه ی ضعیفش باخته..
@Matn_NOCHAT
روز های خوب خواهند آمد
هر سر بالایی یک سرازیری دارد...
نفس عمیق بکش، بیخیال همه اتفاقای عجیب و غریب. هم اکنون زندگی کن!
@Matn_NOCHAT
بی بی همیشه میگفت: برای فراموش کردن یه نفر خودتو باید تیکه تیکه کنی
میگفت اون کم کم از خاطراتتو ذهنت پاک میشه اما هیچ وقت نمیتونی بوی تنشو از دستات جدا کنی،
چون با همین دستات بود که برای اولین بار تنشو لمس کردی و مست شدی
ادما هیچ وقت اولین باری که مست شدن و یادشون نمیره.
@Matn_NOCHAT
این جمله از گوته خیلی قشنگه:
ریشه که داشته باشی
به لبهِی پرتگاه میرسی
ولی سقوط نمیکنی.
و ریشه همون شعور، شخصیت
انسانیت و شرفِ واقعی یک انسانه و
ربطی به پول و تحصیلات نداره...
@Matn_NOCHAT
به هرآنچه آدمی را!!!
به دیگری وابسته میکند ،
نام عشق نگذاریم !
@Matn_NOCHAT
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
