621
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
از بدنت انتقام نگیر؛ چه با خودکشی، مواد یا حتی غذا.
بدنت مقصر شکستهای زندگیت نیست.
@Matn_NOCHAT
اگه من رسیدم و تو نرسیدی؛
اگه من تونستم و تو نتونستی؛
اگه من یه سری چیزا دارم
که شاید تو نداشته باشی.
دلیلِ خوبی برای حسودی و دشمنی نیست!
چون تو هم یه سری چیزا داری،
که من ندارم.
به یه سری چیزا رسیدی،
که من نرسیدم.
یه جاهایی تو تونستی و من نتونستم!
برای بقیه خوب بخواه!
وگرنه خدا واسه همه خداست و به دلی که دریا باشه اقیانوس میده.
@Matn_NOCHAT
زندگی توو یه نقطه برام تموم شد. دقیقا اون لحظهای که تو برام تموم شدی. تو ایده آل من بودی دقیقا همون آدمی که میخواستم وقتی صبح چشمامو باز میکنم جلوم ببینمش. اینو بارها و بارها بهت گفته بودم. حتی برات سناریوشو چیده بودم. یادته؟ "یه روز صبح چشمامو باز میکنم و میبینم با چشمای پف کرده رو به روم دراز کشیدی و داری نگام میکنی" گفتی نه! من صبح زودتر از تو بیدار میشم تو خیلی خوابالویی. صبح بیدار میشم پرده هارو میکشم نمیزارم بخوابی. گفتم بداخلاق میشم. گفتی برات صبحونه درست میکنم. خندم گرفت. گفتی نخند کلی غذاهای خوشمزه بلدم. گفتم پس تو بخند بزار من نگات کنم. تو ایده آل من بودی. نه چون سرتاپات با من فرق میکرد. چون هنوزم که هنوزه با فکر کردن بهت لبخند میزنم. تو ایده آل من "بودی".
@Matn_NOCHAT
Reminder:
حتی اگه دو دست و دوپا هم نداشته باشید،صورتتون سوخته باشه، کچل باشید، خیلی چاق یا لاغر باشید،قدتون کوتاه یا بلند باشه،استرچ مارک و تیرگی و جوش داشته باشید بازم “سزاوار عشقید” نه تحقیر وکم دیده شدن!
@Matn_NOCHAT
تا حالا به معنی ماه تولدت فکر کردی؟!
فروردین: فردهای پاک
اردیبهشت: بهترین راستی
خرداد: رسایی کمال
تیر: ایزد باران
مرداد: جاودانگی
شهریور: شهریاری نیک
مهر: پیوستن با مهربانی
آبان: آب ها
آذر: آتش
دی: دانای آفریننده
بهمن: منش نیک
اسفند: آرامش
@Matn_NOCHAT
بچه بودیم خیلی چیزا نخریدیم چون گرون بود، با خودمون میگفتیم: بزرگ شیم هرغلطی میکنیم تا بچههامون این حسرتا رو تجربه نکنن. الان که بزرگ شدیم میبینیم انقدر گرونیه که الان بیشتر از بچگیمون نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم.
@Matn_NOCHAT
بیو خاص:
- یه کلکسیون دارم از آدمایی که گفتن تا تهش هستم ...
- خودیا از همه دشمن ترن :)
- واي به روزي ك كينه حكم كند و اعصابِ ضعيف اجراي حكم!
- يه روزي همين ك ما رو ميشناسي ، گنده ات ميكنه!
@Matn_NOCHAT
میدونی فرق من با تو چیه؟
من واسه اینکه تو رو نگه دارم همه رو ناراحت کردم!
ولی تو واسه اینکه همه رو نگه داری
“منو” ناراحت کردی
من نمیزاشتم کسی پشتت حرف بزنه
ولی تو بدمو پیش همه میگفتی!
منو تو یه دنیا فرق داریم باهم...
@Matn_NOCHAT
یه جا خیلی قشنگ نوشته بود:
من تورو مثل آخرين روز هفته،
مثل پنج دقيقه خوابِ بيشتر،
مثل یه صبحانهى دورهمى،
مثل بوى سنگک داغ،
مثل یه فنجان چای گرم،
مثل یه صندلى كنار شومينه،
مثل يک كلبهى چوبى تو دل جنگل،
مثل خوابيدن زير نور ماه و ستارهها،
مثل لبخند زدن به یه بچه،
مثل قدم زدن زير بارون،
مثل یه مادر،
مثل یه پدر،
مثل یه خانواده،
دوستت دارم...
@Matn_NOCHAT
ﺧﺪﺍ ﮔﺮ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﺯ ﺭﻭی ﻛﺎﺭ آﺩﻣﻬﺎ!
ﭼﻪ ﺷﺎﺩﻳﻬﺎ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺮﻫﻢ
ﭼﻪ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﺳﻮﺍ
یکی ﺧﻨﺪﺩ ﺯ آﺑﺎﺩی
یکی ﮔﺮﻳﺪ ﺯ ﺑﺮﺑﺎﺩی
یکی ﺍﺯ ﺟﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﺷﺎﺩی
یکی ﺍﺯ ﺩﻝ ﻛﻨﺪ ﻏﻮغا
ﭼﻪ ﻛﺎﺫﺏ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺻﺎﺩﻕ
ﭼﻪ ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻛﺎﺫﺏ
ﭼﻪ ﻋﺎﺑﺪ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻓﺎﺳﻖ
ﭼﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﺎﺑﺪ
ﭼﻪ زشتی ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﻧﮕﻴﻦ
ﭼﻪ تلخی ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﺮﻳﻦ
ﭼﻪ ﺑﺎﻻﻫﺎ ﺭﻭﺩ پايين
ﻋﺠﺐ ﺻﺒﺮی ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﻧﻤﻴﺪﺍﺭﺩ!
@Matn_NOCHAT
اگه از من بپرسن مهمترین چیزی که زندگی بهت یاد داده چیه؟ میگم هر جای زندگی، حالت با کسی و چیزی خوب نبود ترکش کن، هیچی توی زندگی مهمتر از این نیست که حالت خوب باشه، اولویت زندگیت حال خوبت باشه.
@Matn_NOCHAT
بله مشکلات با گفتوگو حل میشن ولی شرط داره؛ شرطش چیه؟! که طرف مقابلم اندازه ی شما بخواد و مشتاق باشه با حرف زدن مشکلتون حل بشه.
در واقع مشکلی که طرف جنبه و بلوغ حرف زدن نداشته باشه با بیان کردن دوتا میشه، نه بهتر.
@Matn_NOCHAT
من هیچوقت نصیحتت نمیکنم؛
منم میشینم پا به پات غصه میخورم و میگم مجبور نیستی
همیشه خوشحال باشی یا همیشه بخندی!
حق داری یه وقتایی ضعیف باشی و با پشت دستای مشت شدت
اشکات و پاک کنی..
اما باید بدونی یکی تو این شرایط پشتته و کمک میکنه
قویتر از قبل بلند شی.
@Matn_NOCHAT
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
