622
مشترکین
-224 ساعت
+37 روز
+1630 روز
آرشیو پست ها
آدمی به آرامش نمیرسد،
مگر اینکه توسط کسی «فهمیده» شود...
@Matn_NOCHAT
یه وقتاییم هیچ حرفی نداری
فقط صداش میکنی
که بودنشو حس کنی...
@Matn_NOCHAT
تو تنها کسی هستی که وقتی می خندی خوشگلی، گریه می کنی خوشگلی، عصبانی می شی خوشگلی، استرس داری خوشگلی، خسته ای خوشگلی، و اون وقتایی که اصرار داری که اصلا قیافت خوب نیست، اون وقتا از همیشه خوشگل تری.
@Matn_NOCHAT
نه چیزی شبیه چیزی است
و نه کسی جای خالی کسی را پُر میکند.
چيزهای متفاوتی كه داريم
اگر گم شوند، جايگزينى ندارند...
@Matn_NOCHAT
تا به حال طمع بیخیالی رو چیشیده ای؟ملس و دلچسب!
چقدر مینشیند به جانت..
دل آرام و دل شاد؛از تمام اتفاقات اطرافت لذت میبری
ازصبح های بی تشویش
صدای گنجشک ها،گلدان های شمعدانی پشت پنجره؛ از نوشیدن فنجان چای با طعم زندگی پشت پنجره
کمی بیخیال باش جانم...
لبخند بزن! نفس عمیق بکش!
باور کن خداوند برای تو معجزه میکند
جان ببخش به تمام لحظه های بی جانت اوهمین جاست!کنار تو ..
@Matn_NOCHAT
اجتماعی بودن
با همه صحبت کردن
و بگو بخند کردن نیست!
اجتماعی بودن یعنی
بدانید کجا و با چه کسی
از چه کلام و لفظی استفاده کنید!
@Matn_NOCHAT
دین من همونه که حافظ میگه:
مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن
که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست
@Matn_NOCHAT
بزرگترین رازدار زندگیت کیه؟ قلبت
بزرگترین تصمیم گیرنده زندگیت کیه؟ مغزت
بزرگترین همراه زندگیت کیه؟ پاهات
میخوام بگم «قهرمان» زندگیت خودتی
فقط به خودت تکیه کن.
@Matn_NOCHAT
گفت : چرا با اینکه خوبی میکنی و بدی میبینی بازم خوب بودنو انتخاب میکنی؟ گفتم چون من با خدا معامله میکنم نه آدما...
@Matn_NOCHAT
.
شاید عشق همون خیالِ راحتیہ ڪہ
ڪنارِ یڪ آدمِ امن تجربہ میڪنیم
بین این همہ ناامنیِ آدمها...
@Matn_NOCHAT
من بعد از "تو" با این مسئله که
دیگر کسی را
دوست نداشته باشم، کنار آمده ام
تو اما بعد از "من"
با این درد که دیگر کسی
مثل من دوستت ندارد
چه میکنی؟!
@Matn_NOCHAT
تنها نگرانِ این بودم
که به جستجوی تو
در دورترین کوچهی دنیا به خانهات برسم
و تو به جستجویم رفته باشی
چه غمباروقتی نمیدانی
گم کردهای یا گم شدهای؟
@Matn_NOCHAT
پاییز شروع شد...
از غروب های سردُ ،
ابرهای تاریکش،
که بگذریم،
قشنگ است تلفیقِ
بارانُ
کوچهُ
دلبریهایِ برگهایِ چند رنگش...
@Matn_NOCHAT
آدما شاید نتونن
همیشه حال همو خوب کنن،
ولی همیشه میتونن
حال همو بدتر نکنن
و بیشتر وقتا دومی از اولی مهمتره.
@Matn_NOCHAT
"بخند"😉
بلندتر بخند تا
عادت کنے بہ خندیدن
دنیا اونقدر هم کہ
فکر مےکنے جدے نیست
خوشبخت باشید....
و همان باشید کہ مےخواهید
اگر دیگران آن را
دوست ندارند، بگذارید
دوست نداشتہ باشند
“خوشبختے یک انتخاب است”
زندگے ، راضے نگہ
داشتن همہ نیست…
@Matn_NOCHAT
اونقدر قوی باش که بتونی رها کنی
و اونقدر صبور باش تا بتونی منتظر رسیدن چیزی باشی که لایقشی...
@Matn_NOCHAT
باران باشد
تو باشی
یک خیابان بی انتها باشد
به دنیا می گویم
خداحافظ!
@Matn_NOCHAT
بعد از مرگ، مغز انسان هفت دقیقه
زندست تا بهترین خاطراتش رو مرور کنه!
تو، هفت دقیقهی من خواهی بود...
@Matn_NOCHAT
𝒯𝒽𝑒 𝑔𝓇𝑒𝒶𝓉𝑒𝓈𝓉 𝑔𝒾𝒻𝓉 𝓌𝑒 𝒸𝒶𝓃 𝑔𝒾𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹 𝒾𝓈 𝓃𝑜𝓉 𝒷𝑒𝒸𝑜𝓂𝒾𝓃𝑔 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝑒𝑜𝓅𝓁𝑒 𝓌𝒽𝑜 𝒽𝓊𝓇𝓉 𝓊𝓈.
بزرگترین هدیه ای که می تونیم به دنیا بدیم اینه که شبیه افرادی نباشیم که به ما صدمه می زنن.
@Matn_NOCHAT
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
