621
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
وَفاداری من به کَسایی تعلُق داره که هیچوقت اجازه ندادن به وفاداریشون شک کنم!
@Matn_NOCHAT
کارما میگه:
هیچکس حق نداره قضاوتت کنه
چون هیچکس واقعا نمیدونه تو چی کشیدی
اونا شاید جریان هارو شنیده باشن
ولی اون حسی که تو قلبت حسش کردی احساسش نکردن !
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
هـم فـــحـش دادن آســونــه ،
هــم احــتـرام گــذاشــتن !
هــم هــفـت خــط بــودن آســونـه
هــم یـکرنـگ و ســاده بــودن
میــدونــی چــیه ؟؟؟
فـقــط بـسـتـگـی بــه ذات خـــود آدم داره!!
@Matn_NOCHAT
امروز یه جملهای خوندم که خیلی حقیقت بود و تکونم داد، نوشته بود:
«بعضی وقتا راه حلش فقط یه زنگه، یه جملهی خوب گفتنه، یه قرار یه ساعتهست، یه ذره پا رو غرور گذاشتنه، ولی آدما ترجیح میدن گند بزنن تو هرچی بوده و مفت ببازن طرفو.»
@Matn_NOCHAT
خداحافظ گرما، خداحافظ عرق، خداحافظ لینن های چروک، خداحافظ روزی سه بار حموم رفتن، درود بر باران، درود بر سرما، درود بر اعتیاد قدم زدن از زیرپل حافظ،
درود بر بوی نارنگی، درود بر صدای فندک روشن شدن بخاری،
درود بر لحاف سنگین با پنجره ی باز
@Matn_NOCHAT
گاهی در زندگی به آدمهای نزدیکی احتیاج داریم که نه از مغزشان تجربه، نه از دهانشان توصیه، بلکه از چشمانشان دلگرمی و آرامش درو کنیم.
@Matn_NOCHAT
یادت باشه که از خودت مواظبت کنی
بعضی وقتا اینقدر مشغولِ
مواظبت کردن از بقیه میشی که
یادت میره خودتم مهمی
احساساتت رو به پای آدمی بریز
که قدر عشقی که بهش میدی رو بدونه
قدر نگرانیها و حرصخوردنهاتو بدونه
نه که فقط استرس و غم بهت اضافه کنه:)
کنار آدمی باش که بدونه کیو داره.
@Matn_NOCHAT
گفته بودی که: «چرا محو تماشای منی؟
و آنچنان مات، که یک دم مژه بر هم نزنی»
ـ مژه برهم نزنم تا که ز دستم نرود
ناز چشم تو بهقدر مژه بر هم زدنی!🫰🫠
@Matn_NOCHAT
آلبرت الیس چه قشنگ فرق بین تفاوت و اختلاف رو میگه:
اگر شما چای دوست داشته باشید، پارتنرت قهوه، شما با هم "فرق" دارید.
اما اگر شما اصرار کنید که باید او چای را بیشتر از قهوه دوست داشته باشه، شما با هم "اختلاف" دارید.
@Matn_NOCHAT
قبل از انجام محبتی در حق کسی از ظرفیت اون آدم اطمینان حاصل فرمایید!
@Matn_NOCHAT
قبل از انجام محبتی در حق کسی از ظرفیت اون آدم اطمینان حاصل فرمایید!
@Matn_NOCHAT
00:00♥️
درست ترین تعریف عشق همینه:
آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که
حالشو خیلی بد میکنه، به قول شاعر
از عجایب عشق همین است تنها همانی
آرامت میکند که دلت را آتش زده.
@Matn_NOCHAT
حسین پناهی چقدر قشنگ میگه که:
در زندگی گاهی باختهام
گاهی با کسی ساختهام
گاهی گریه کردهام
گاهی بخشیدهام
گاهی فریب خوردهام
گاهی افتادهام
گاهی در تنهایی مردهام
اما حال زمانش رسیده که بگویم:
من از تمام اینها درآموختهام.
اکنون خوشحالم که خودم هستم
شاید ساده باشم! اما صادقم و من برای همیشه خودم هستم🌱
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
اونجا که ژان پل ساتر میگه:
آنقدر که از دست دادن چیزی، ما را افسرده میکند، از داشتن همانچیز احساس خوشبختی نمیکنیم...
و این ذات آدمیزاد است!
@Matn_NOCHAT
ربما يدي لم تُمسك يدك مرة!
لكن قلبي فعل.
«شاید دست من هرگز دستِ تُ را نگرفت
اما قلبم بارها این کار را کرد..»
@Matn_NOCHAT
این یکی از قشنگ ترین متن های اخیر بود:
"به ما گفتند باید بازی کنید.
گفتیم با کی؟ گفتند با دنیا.
تا خواستیم بپرسیم بازی چی ؟
سوت اغاز بازی رو زدن, فقط فهمیدم خدا تو تیم ماست.
بازی شروع شد و دنیا پشت سر هم به ما گل میزد ولی نمیدونم چرا هر وقت به نتیجه نگاه میکردم، امتیازها برابر بود. تو همین فکر بودم که خدا زد به پشتم, خندید و گفت:
نگران نباش تو وقت اضافه میبریم حالا بازی کن! گفتم اخه چطوری!؟
بازم خندید و گفت:خیلی ساده فقط پاس بده به من، باقیش با من...
@Matn_NOCHAT
تام هاردی یه جا میگ؛
تنها بودن واسه یه مدت واقعا خطرناکه
چون خیلی زود اعتیاد پیدا میکنی بهش ، وقتی میبینی چقد آرامش داره ، دیگه حوصله آدم هارو نداری!
وقتی چشمت رو باز میکنی میبینی بزرگترین ضربه ها روهمانهايی زدن که زمانی با چشم بسته و از ته دل دوستشون داشتی...🥀
@Matn_NOCHAT
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
