fa
Feedback
oʜɔʏꙅꟼ

oʜɔʏꙅꟼ

رفتن به کانال در Telegram

Hi call me psycho/mukade they/them/it Twitter: psyc666pxth Daily @yasixapat (just put some random pic in there) http://t.me/HidenChat_Bot?start=1292700761

نمایش بیشتر
1 642
مشترکین
-324 ساعت
-47 روز
-1030 روز
آرشیو پست ها
‌ ‌ ‌‌‌ ‌ تایپmbtiچیه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ اوسی همون پوسیه؟

سبز مشکی قرمز و ازون ور هارمونی رنگ هم خیلی دوست دارم فیلم..... The possession 1981 Saw افسانه ها اگه منظورت برای کشورهای مختلفه من همشونو دوست دارم چیز باحالیه درکل بیشتر فرشته هایی مثل سرافیم و اینا دوست دارم نماد مورد علاقه ندارم راستش

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ عام خب به نام خدا :) رنگ های موردعلاقت. فیلم موردعلاقت. و نماد ها و افسانه های موردعلاقت؟✨

آره

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ داش رشته انیمیشنی؟

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ باسن قاب‌طلا شده قاب با آب‌طلا

photo content

دیگه یادم نیست چی دیدم

اونایی که مورد علاقم بودن رو اسم میبرم.. Vampire hunter d Angel egg Evangelion (املاش یادم نمیاد) Monster Tokyo ghoul Mob Psycho 100 Kakegurui serial experiments lain Hellsing ultimate Ergo proxy Akira

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ سلام میگم🗿 چه انیمه هایی دیدی؟

کلی ایده دارم ولی خب سر اسم و داستان نمیدونم چیکار کنم اوسی اضافه نمیکنم

خیلی کمن در حد چهار پنج تا

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ چندتا اوسی داری؟

فارسی هم روم نمیشه اینجا حرف بزنم

روم نمیشه

.....

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ میشه برامون یکم روسی حرف بزنی؟🥲