fa
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

رفتن به کانال در Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام אינטראקטיב ישראל

کانال אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) در بخش زبانی عبری بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 27 662 مشترک است و جایگاه 4 400 را در دسته اقتصاد و امور مالی و رتبه 226 را در منطقه إسرائيل دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 27 662 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 12 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 14.21% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 9.34% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 3 931 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 583 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 6 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اقتصاد و امور مالی تبدیل کرده‌اند.

27 662
مشترکین
+1224 ساعت
+237 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
פלנטיר שוברת שיאים – וזוכה לדירוג קנייה למרות תג המחיר גבוה מניית פלנטיר (PLTR) מזנקת ב-1.4% במסחר המקדים – אחרי ש-Piper Sand
פלנטיר שוברת שיאים – וזוכה לדירוג קנייה למרות תג המחיר גבוה מניית פלנטיר (PLTR) מזנקת ב-1.4% במסחר המקדים – אחרי ש-Piper Sandler העניקו לה דירוג Overweight, למרות שווי שוק של 375 מיליארד דולר ותמחור שנסחר לפי מכפיל 273 על הרווח. האנליסט ברנט בראסלין כתב: "זוהי מניית AI מסוג אחד – עם צמיחה ייחודית ומודל רווח יוצא דופן". פלנטיר כבר הוכתרה כ-AI All-Star, וזינקה ביותר מ-110% מתחילת השנה. ביום שישי היא רשמה שיא חדש במחיר של 160.39 דולר למניה 📈 החברה הפכה לאחת מ-20 החברות בעלות השווי הגבוה ביותר בארה"ב, ועוקפת בגודל את Home Depot, פרוקטר & גמבל ואפילו Bank of America. יותר מ-45% מהכנסות הרבעון הקודם הגיעו מהמגזר הממשלתי האמריקאי, כשהצמיחה בתחום הזה נמשכת במקביל לעניין הגובר ב-AI גנרטיבי. הדו"ח הבא של פלנטיר צפוי להתפרסם ב-4 באוגוסט, כשהאנליסטים צופים צמיחה של 54% ברווחים ו-38% בהכנסות. – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

עסקת ענק: סמסונג תייצר את שבבי ה-AI של טסלה תמורת 16.5 מיליארד דולר📈 מניית טסלה (TSLA), מטפסת ב-1.2% במסחר הלילי לאחר שהודיע
עסקת ענק: סמסונג תייצר את שבבי ה-AI של טסלה תמורת 16.5 מיליארד דולר📈 מניית טסלה (TSLA), מטפסת ב-1.2% במסחר הלילי לאחר שהודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם סמסונג (005930.KQ) – שתייצר עבורה את שבבי ה-AI מהדור הבא, AI6, במפעל חדש בטקסס. שווי העסקה: 16.5 מיליארד דולר עד סוף 2033. אלון מאסק אישר את הפרטים בפוסט ברשת X וכתב: "החשיבות האסטרטגית של זה – קשה להגזים בה". לדבריו, הוא עצמו יפקח על קו הייצור, וסמסונג אף הסמיכה אותו לסייע באופטימיזציה של התהליך. מניית סמסונג זינקה בעקבות הדיווח ב-5.9% לשיא של עשרה חודשים. העסקה מסמנת קאמבק לפעילות הפאונדרי של סמסונג, שסבלה מהפסדים וחוסר ניצול קיבולת. המפעל בטקסס, שבנייתו עוכבה ל-2026, מקבל כעת חיזוק משמעותי מול היריבה TSMC, שמחזיקה ב-67.6% מהשוק. סמסונג עצמה מחזיקה ב-7.7% בלבד. לפי בלומברג, ההסכם עשוי להעלות את מכירות הפאונדרי של סמסונג ב-10% בשנה. – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

🚨ברייקינג🚨 הסכם ברגע האחרון: טראמפ והאיחוד האירופי סיכמו – 15% מכס על רוב הסחורות דרמה בסקוטלנד: נשיא ארצות הברית דונלד טרא
🚨ברייקינג🚨 הסכם ברגע האחרון: טראמפ והאיחוד האירופי סיכמו – 15% מכס על רוב הסחורות דרמה בסקוטלנד: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ויו"ר הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין הכריזו ביום ראשון על הסכם סחר שמנע ממש ברגע האחרון מלחמת מכסים כוללת. לפי ההסכם, רוב היצוא של האיחוד יישא מכס של 15% – כולל רכבים – ובתמורה יוסרו איומים חמורים על מכסים של 30% ואף 50%. טראמפ כינה את העסקה "הגדולה מכולן", ואמר שהיא כוללת גם השקעה אירופית של 600 מיליארד דולר בארצות הברית, רכישת אנרגיה אמריקאית ב-750 מיליארד דולר, פתיחת שווקים למוצרים אמריקאיים ללא מכסים, ורכישת כמויות אדירות של ציוד צבאי. עם זאת, הוא הבהיר שההסכם אינו כולל תרופות, פלדה ואלומיניום. לפי בלומברג, ההסכם הסיר איום ממסחר טרנס-אטלנטי בהיקף של 1.7 טריליון דולר. האיחוד קיווה להשיג הקלות לתעשיות קריטיות, אך נאלץ להסכים לעסקה לא סימטרית – במטרה למנוע הסלמה. – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טראמפ מפתיע עם תמיכה בטסלה וגורם למניה לעלות ב-3.5% ביום שישי אחרי שבוע סוער בטסלה (TSLA), דווקא טראמפ הוא זה שמושיט יד למאסק
טראמפ מפתיע עם תמיכה בטסלה וגורם למניה לעלות ב-3.5% ביום שישי אחרי שבוע סוער בטסלה (TSLA), דווקא טראמפ הוא זה שמושיט יד למאסק. ביום חמישי כתב הנשיא: "אני רוצה שאילון, וכל העסקים בארצות הברית, ישגשגו... ככל שהם מצליחים – כך אמריקה מצליחה". התגובה לא איחרה להגיע – מניית טסלה זינקה ביום שישי ב-3.5%. האמירה הזו הגיעה ברקע מתיחות ארוכה בין השניים, כולל איומים מצד טראמפ לבטל סובסידיות והטבות רגולטוריות למיזמים של מאסק. גם התקציב הענק שאישר לאחרונה צפוי למחוק את ההטבה של 7,500 דולר לרכב חשמלי ולהקטין משמעותית את הכנסות טסלה ממכירת קרדיטים רגולטוריים. המניה עדיין נמצאת בלחץ – אחרי ירידה של 8.2% ביום חמישי, בעקבות דוחות חלשים: ירידה של 12% בהכנסות ו-16% ברווח. מאסק עצמו הזהיר משני רבעונים קשים, אך הדגיש כי הרובוטקסי והרובוטים ההומנואידיים הם העתיד – וכי ברגע שתגיע האוטונומיה בהיקף גדול, כלכלת טסלה תיראה שונה לגמרי. – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הסקירה השבועית על מאקרו והשווקים לכניסה לסקירה ⬇️ ‏www.inter-il.com/weekly-review
הסקירה השבועית על מאקרו והשווקים לכניסה לסקירה ⬇️ ‏www.inter-il.com/weekly-review

אפל מדשדשת לפני הדו"ח – והאנליסטים מזהירים: בלי AI זה לא יעבוד ביום חמישי הקרוב אפל (AAPL) תפרסם את הדו"ח לרבעון השלישי – אבל
אפל מדשדשת לפני הדו"ח – והאנליסטים מזהירים: בלי AI זה לא יעבוד ביום חמישי הקרוב אפל (AAPL) תפרסם את הדו"ח לרבעון השלישי – אבל בינתיים, האנליסטים מזהירים: המשקיעים צריכים להיזהר. מניית אפל ירדה ב-14% מתחילת השנה, בזמן שמדד S&P 500 עלה 8.5%. הסיבה? שילוב בין מכסים, ירידה בביקושים וחולשה בתחום הבינה המלאכותית. האנליסטית לורה מרטין מ-Needham קובעת: "אפל לא יכולה להישאר מאחור בלי אסטרטגיית GenAI ברורה". לדבריה, החברה מפגרת ב-1–2 שנים אחרי מתחרות כמו מיקרוסופט וגוגל, ולמרות הציפיות – עד כה לא ראינו מהלך אמיתי בתחום. היא מדרגת את המניה כהחזקת ביניים – ללא יעד מחיר 📉 גם בתחום החומרה יש לחץ: אפל צופה תוספת עלות של 900 מיליון דולר רק ברבעון הנוכחי בשל המכסים, ומנסה להסיט ייצור מהמפעלים בסין להודו. יותר מ-46 מיליארד דולר מתוך הכנסות הרבעון הקודם הגיעו מהאייפון – והביקוש נמצא בסכנה. – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

photo content

מניית אינטל נופלת לאחר הצהרת המנכ"ל: "אין עוד צ׳קים פתוחים" למפעלי השבבים📉 מניית אינטל (INTC) ירדה ב-8.5% ביום שישי, למרות ש
מניית אינטל נופלת לאחר הצהרת המנכ"ל: "אין עוד צ׳קים פתוחים" למפעלי השבבים📉 מניית אינטל (INTC) ירדה ב-8.5% ביום שישי, למרות שהכנסות הרבעון השני עקפו את תחזיות האנליסטים – בעקבות שינוי אסטרטגי דרמטי של המנכ"ל ליפ-בו טאן בנוגע להשקעות בתחום ה־Foundry. ההכנסות הסתכמו ב-12.9 מיליארד דולר – מעל התחזיות ל-11.97 מיליארד דולר✅ אך החברה רשמה הפסד של 10 סנט למניה, לעומת תחזית לרווח של סנט אחד❌ התחזית לרבעון הבא עומדת על הכנסות של 12.6–13.6 מיליארד דולר – מעל הציפיות ל-12.66 מיליארד דולר✅ טאן הבהיר שהשקעות בתהליך הייצור Intel 14A ימשיכו רק בכפוף להתחייבויות ברורות מצד לקוחות: "לא יהיו יותר צ׳קים פתוחים – כל השקעה חייבת להיות כלכלית". פרויקטים בגרמניה ופולין בוטלו, והבנייה באוהיו מואטת. בנוסף, אינטל שוקלת לעצור את תוכנית ה-14A אם לא תמצא לקוחות מהותיים – ואולי תשתמש ביצרני שבבים חיצוניים. החברה הודיעה גם על צמצום של 15% בכוח האדם, ל-75,000 עובדים עד סוף השנה. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

החברות המדווחות השבוע 📅 טיקרים מובילים: $UNH $AAPL $META $MSFT $AMZN $SOFI $HOOD $PYPL $MSTR $BA $V $APLD $CLS $UPS $CVNA $S
החברות המדווחות השבוע 📅 טיקרים מובילים: $UNH $AAPL $META $MSFT $AMZN $SOFI $HOOD $PYPL $MSTR $BA $V $APLD $CLS $UPS $CVNA $SPOT $LRCX $MARA $QCOM $COIN $RDDT $KGC $F $VRT $WM $ARM $CVS $SBUX $BKNG $STX $CDNS $MO $MRK $RIOT $RMBS $NGD $XOM $NUE $TLRY $ALB $EPD $MGM $EXEL $WHR $TER $TEVA $ENX $CAKE $KHC $PG (תמונה מחשבון ה-X של Earning Whispers) עונת הדו"חות ממשיכה עם החברות הגדולות בעולם. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

סיכום השבוע שהיה 📅 שוק ההון סיים שבוע של עליות, על רקע חתימת ארה"ב ויפן על הסכם סחר חדש. מדד ה-S&P 500 עלה ב-1.46%, הנאסד"ק
סיכום השבוע שהיה 📅 שוק ההון סיים שבוע של עליות, על רקע חתימת ארה"ב ויפן על הסכם סחר חדש. מדד ה-S&P 500 עלה ב-1.46%, הנאסד"ק סגר בעליה של 1.02%, הדאו ג'ונס ירד ב-1.26%. תשואות האג"ח לעשור ירדו ב-1.02% אל 4.38%. מניות במוקד💡 מניית אלפאבית (GOOGL) חברת האם של גוגל הנסחרת לפי שווי של 2.34 מיליארד דולר, עלתה בשבוע החולף ב-4.4% לאחר פרסום דו"ח חזק שכלל זינוק של 22% ברווח למניה וצמיחה של 32% בהכנסות מענן – הרבה מעבר לתחזיות. החברה גם העלתה את תחזית ההשקעות שלה לשנת 2025 ל-85 מיליארד דולר, בעיקר לטובת תשתיות בינה מלאכותית, מה שמחזק את מעמדה מול AWS ואזור של מיקרוסופט. מניית טסלה (TSLA) ענקית הרכבים החשמליים, הנסחרת לפי שווי של 1 טריליון דולר, ירדה ב-4.1% בשבוע החולף לאחר שהחברה פרסמה דוח מאכזב לרבעון השני, עם ירידה של 16% בהכנסות ממכירת רכבים. במקביל, מנכ"ל החברה אילון מאסק הזהיר מפני "כמה רבעונים קשים", בעיקר בשל ביטול קרוב של מענק המס הפדרלי בגובה 7,500 דולר לרכב חשמלי. בנוסף, טסלה מתמודדת עם תחרות גוברת מצד יצרניות רכב סיניות זולות, בעיקר באירופה ובאסיה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טראמפ משיק תוכנית AI לאומית – "מובילים או מפסידים את המרוץ" הבית הלבן חושף מהלך היסטורי: הנשיא טראמפ חתם על שלושה צווים נשיאו
טראמפ משיק תוכנית AI לאומית – "מובילים או מפסידים את המרוץ" הבית הלבן חושף מהלך היסטורי: הנשיא טראמפ חתם על שלושה צווים נשיאותיים ומכריז – "ארצות הברית תוביל את העולם בתחום הבינה המלאכותית". בתוכנית: הקלות רגולציה, השקעות מאסיביות, מימון ייצוא והאצה בבניית דאטה סנטרים ופאבים של שבבים. התוכנית כוללת מעל 90 פעולות מדיניות, כולל גיוס עובדים מקצועיים, עידוד מימון דרך ה-EXIM Bank ודרישה שכל ספק ממשלתי בתחום ישתמש רק במודלים שפתיים חופשיים מהטיה אידיאולוגית. חברות כמו גוגל (GOOGL), מיקרוסופט (MSFT), מטא (META) ואמזון (AMZN) נתפסות כמרוויחות המרכזיות 📈 טראמפ עקץ את המושג "בינה מלאכותית" ואמר: "אני לא אוהב דברים מלאכותיים – זה לא מלאכותי, זה גאוני". עם זאת, הביקורת לא איחרה לבוא. קבוצות אזרחיות מזהירות מפני דאטה סנטרים עצומים ללא פיקוח סביבתי וזכויות עובדים. למרות התנגדות משמאל – האנליסטים בוול סטריט רואים במהלך בוסט נוסף למרוץ ה-AI שמזין את מניות הטכנולוגיה. – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית טי מובייל (TMUS) מזנקת ב-6.5% במסחר המקדים לאחר דו"חות חזקים לרבעון השני, עם זינוק בהכנסות ושיא במספר המצטרפים לשירותי 5G – מה שהוביל גם לעדכון כלפי מעלה בתחזית הצמיחה השנתית. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית סרוויס נאו מזנקת לאחר דוח חזק וצמיחה בעסקאות ענק📈 מניית סרוויס נאו (NOW) ספקית פתרונות הענן לעסקים, מזנקת ב-5.2% במסחר
מניית סרוויס נאו מזנקת לאחר דוח חזק וצמיחה בעסקאות ענק📈 מניית סרוויס נאו (NOW) ספקית פתרונות הענן לעסקים, מזנקת ב-5.2% במסחר המאוחר לאחר שהחברה פרסמה דוח חזק לרבעון השני – עם צמיחה חדה בהכנסות ובעסקאות גדולות, והעלאת התחזית לרבעון הבא. הרווח המתואם למניה עמד על 4.09 דולר – מעל תחזית האנליסטים שעמדה על 3.57 דולר✅ ההכנסות הסתכמו ב-3.215 מיליארד דולר – מעל התחזיות שעמדו על 3.12 מיליארד דולר✅ הכנסות ממנויים עלו ביותר מ-22% ל-3.11 מיליארד דולר – גם הן מעל הציפיות✅ התחייבויות ביצוע נוכחיות (CRPO) עלו ב-24% ל-10.92 מיליארד דולר – מול תחזיות ל-10.49 מיליארד דולר✅ לרבעון השלישי, החברה צופה הכנסות ממנויים של עד 3.265 מיליארד דולר – מעל תחזיות השוק ל-3.21 מיליארד דולר✅ סרוויס נאו דיווחה על 89 עסקאות חדשות מעל מיליון דולר ברבעון, ועל 528 לקוחות עם הכנסה שנתית של מעל 5 מיליון דולר – עלייה של 19% לעומת השנה שעברה. לדברי המנכ"ל ביל מקדרמוט: "כל תהליך עסקי בכל תעשייה נכתב מחדש עבור AI סוכני – וסרוויס נאו ממוצבת כערכת ההפעלה השלמה ביותר לארגונים בעידן החדש". _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.01%+) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.01%+) דאו (0.73%-) נאסד"ק (0.15%+) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (1.59%+) שנגחאי הסיני (0.65%+) האנג סאנג הסיני (0.51%+) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.65%+) קאק40 הצרפתי (0.09%-) פוטסי100 הבריטי (0.98%+) יורוסטוקס50 האירופאי (0.49%+) 4. סחורות⛏️ נפט 65.96 (1.09%+) זהב 3,356.70 (1.00%-) ביטקוין 118,402 (0.37%+) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.343 (0.42%+) שקל-יורו 3.918 (0.07%+) 6. מניות במוקד💡 • מניית צ'פוטלה (CMG), רשת המסעדות המקסיקנית הנסחרת לפי שווי של 71 מיליארד דולר יורדת ב-13% לאחר שהחברה קיצצה את תחזית המכירות שלה בחנויות זהות ורשמה הכנסות נמוכות יותר ברבעון השני מתחזיות האנליסטים. • מניית אמריקן איגל אאוטפיטרס (AEO), רשת האופנה הנסחרת לפי שווי של 1.87 מיליארד דולר יורדת ב-14% לאחר שהשיקה קמפיין פרסומי בהשתתפות השחקנית סידני סוויני, מה שהציף את הספקולציות שזה עשוי להיות השם הבא שיצטרף לפריחה מחדש של מניות הממים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה היום בשוק? מניית אלפאבית (GOOGL) מזנקת ב-2.7% במסחר המקדים לאחר דו"ח רבעוני חזק, עם הכנסות של 96.4 מיליארד דולר וצמיחה ב-YouTube, Google Cloud ובתחום הבינה המלאכותית. מניית טסלה (TSLA) יורדת ב-6% במסחר המקדים לאחר שהחמיצה את התחזיות לרבעון השני, עם ירידה בהכנסות ואזהרה של מאסק מרבעונים קשים – למרות התחייבות לייצור הדגם המוזל והשקת הרובוטקסי. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית IBM יורדת למרות דוח חזק – רף הציפיות היה גבוה📉 מניית IBM נחלשת ב-5.2% במסחר המאוחר, למרות תוצאות טובות לרבעון השני – כ
מניית IBM יורדת למרות דוח חזק – רף הציפיות היה גבוה📉 מניית IBM נחלשת ב-5.2% במסחר המאוחר, למרות תוצאות טובות לרבעון השני – ככל הנראה בשל זינוק מוקדם של 28% במניה השנה, שהציב רף גבוה במיוחד לדוח. הרווח למניה ברבעון עמד על 2.80 דולר – מעל תחזית האנליסטים שעמדה על 2.65 דולר✅ ההכנסות הסתכמו ב-17 מיליארד דולר – מעל התחזיות שעמדו על 16.6 מיליארד דולר✅ הכנסות מתוכנה זינקו ב-10% ל-7.4 מיליארד דולר✅ הכנסות מייעוץ עלו ב-3% ל-5.3 מיליארד דולר✅ החברה אישרה תחזית לצמיחה שנתית של לפחות 5% במונחי מט"ח, והעלתה את תחזית תזרים המזומנים ליותר מ-13.5 מיליארד דולר השנה✅ לדברי סמנכ״ל הכספים ג'יימס קוואנה, "החדשנות שאנו מציעים מהדהדת בקרב לקוחות שמרחיבים השקעות ב-AI". עם זאת, למרות השיפור בביצועים, סוחרים מיהרו לממש רווחים – מה שמצביע על כך שייתכן שציפיות השוק היו אף גבוהות מהמספרים בפועל. האנליסט דיוויד גרוסמן מ-Stifel חיזק לאחרונה את המלצתו לקנייה, עם יעד מחיר חדש של 310 דולר – תוך ציון שיפור בתזרים ובביצועים התפעוליים של IBM. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית אלפאבית מטפסת לאחר דוח חזק בזכות פרסום, יוטיוב והענן📈 מניית אלפאבית (GOOGL) עולה ב-2.3% במסחר הלילי לאחר שדיווחה על תו
מניית אלפאבית מטפסת לאחר דוח חזק בזכות פרסום, יוטיוב והענן📈 מניית אלפאבית (GOOGL) עולה ב-2.3% במסחר הלילי לאחר שדיווחה על תוצאות חזקות לרבעון השני, עם זינוק בהכנסות מפרסום, יוטיוב ו-Google Cloud – אך גם עם קפיצה חריגה בהשקעות הוניות לשיא של 85 מיליארד דולר לשנה. הרווח למניה עמד על 2.31 דולר – מעל תחזית האנליסטים של 2.17 דולר✅ הכנסות (ללא עלויות רכישת תנועה) הסתכמו ב-81.2 מיליארד דולר – לעומת צפי ל-79.6 מיליארד דולר✅ הכנסות מפרסום הסתכמו ב-71.3 מיליארד דולר – מעל צפי של 69.6 מיליארד דולר✅ הכנסות יוטיוב עמדו על 9.8 מיליארד דולר – מעל התחזיות שעמדו על 9.5 מיליארד דולר✅ הכנסות Google Cloud קפצו ל-13.6 מיליארד דולר – לעומת צפי של 13.1 מיליארד דולר✅ המנכ"ל סונדר פיצ'אי אמר כי "הבינה המלאכותית תורמת לכל חלק בעסק" – עם צמיחה גם בהכנסות, גם ברווחיות וגם בקצב ההכנסות השנתי של שירותי הענן ליותר מ-50 מיליארד דולר. עם זאת, החברה עומדת בפני אי ודאות רגולטורית, לאחר שבית משפט בארה״ב קבע כי גוגל הפרה את חוקי ההגבלים העסקיים – ופסיקה בנוגע לסנקציות צפויה כבר החודש. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית טסלה יורדת לאחר פיספוס תחזיות, ירידה במכירות והזהרות לקראת סוף השנה 📉 מניית טסלה (TSLA) יורדת ב-5.5% במסחר הלילי לאחר
מניית טסלה יורדת לאחר פיספוס תחזיות, ירידה במכירות והזהרות לקראת סוף השנה 📉 מניית טסלה (TSLA) יורדת ב-5.5% במסחר הלילי לאחר שפיספסה את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון השני, תוך ירידה של 12% בהכנסות לעומת השנה שעברה. הרווח למניה עמד על 0.40 דולר – מתחת לתחזית של 0.42 דולר❌ ההכנסות הסתכמו ב-22.5 מיליארד דולר – מתחת לצפי של 22.64 מיליארד דולר❌ הרווח התפעולי עמד על 923 מיליון דולר – רחוק מהציפיות שעמדו על 1.23 מיליארד דולר❌ טסלה מסרה כי החלה בייצור ניסיוני של דגם חשמלי מוזל – עם יעד לייצור סדרתי במחצית השנייה של 2025✅ החברה אישרה גם כי הרובוטאקסי צפוי לייצור המוני בשנת 2026✅ עם זאת, המכירות צנחו ב-13.5% ברמה שנתית לרמה של 384 אלף רכבים בלבד – והחברה מזהירה כי ביטול קרדיט המס בארה"ב בסוף הרבעון השלישי צפוי להכביד על הביקושים. בנוסף, טסלה סובלת מירידה ברישומי רכבים באירופה וארה״ב, ושחיקה ביתרון בשוק הרכב החשמלי על רקע תחרות ורגולציה. לדברי המנכ"ל אילון מאסק, החברה עלולה לחוות ״כמה רבעונים מאתגרים״ עד להשקת הדגמים החדשים והסתגלות לסביבה הכלכלית. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אינטראקטיב ישראל - آمار و تحلیل کانال تلگرام @interactiveil