fa
Feedback
PGN NEPAL🇳🇵

PGN NEPAL🇳🇵

رفتن به کانال در Telegram

PGN = Parabolic Gaming Nerd 2017 को Bull Market देखि Crypto मा 😚 Telegram Group - https://t.me/+2O951L_4s_M1Y2I9 Airdrop ko channel https://t.me/pgnnepalairdrops हाम्रो Youtube Channel :- PGN NEPAL मात्र छ है । अरु छैन ।

نمایش بیشتر
833
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
🇺🇸 Key Events This Week: 1. Nvidia reports Q1 2024 earnings - Wednesday 2. Existing Home Sales data - Wednesday 3. Fed Meeting Minutes - Wednesday 4. New Home Sales data - Thursday 5. Durable Goods Orders data - Friday 6. Total of 18 Fed speaker events this week @PGNNEPAL

Space coin lastai dump vayo aru coin le raamro gariraako xan letssee k hunxa I am still holding

तपाइहरुले CROWN, KATA, SPACE, SMT, RLB coin लाई Buy गर्न सक्नुहुन्छ है । एकदमै Low price मा रहेको छ coin हरु । Crown orca.so dex or jupiter dex solana बाट buy गर्न सक्नुहुन्छ KATA SPACE SMT mexc exchange बाट Buy गर्न सक्नुहुन्छ RLB rollbit.com को Official website बाटै buy गर्न सक्नुहुन्छ ।

QCP: US elections will conclude in Nov this year and historically markets tend to be bullish into elections. Specific to this election, Trump has been making crypto-friendly overtures which could illicit a a similar tone from Biden as both try to win the crypto vote. Unless the Fed clearly rules out rate cuts or hints at rate hikes, it seems like the markets will continue to price in cuts. — link

म PGN NEPAL मैले तपाइहरु मध्य कसैलाइ कहिलै पनि मेसेज गर्दैन तसर्थ यदि तपाइलाइ कसैले PGN NEPAL हो म भनेर मेसेज गर्यो भने उसलाइ सिदै Block गर्नुहोला । मैले कसैलाइ पनि usdt buy sell गर्न मेसेज गर्दैन । मैले सधै भन्छु र अहिले पनि भनिराको छु कि तपाइलाइ यदि Usdt Buy वा Sell गर्न छ भने सधै Binance P2P को प्रयोग गर्नुहोला । कहिलै पनि यो Telegram, Whatsapp, Instagram, Facebook आदि मेसेज app हरुमा direct deal कहिलै नगर्नुहोला किनकी scam हुन्छ सधै । - यस Group को Admin ले तपाइलाइ कहिलै पनि dm pm गर्ने छैनन - यदि तपाइलाइ कसैले dm pm गर्यो र buy sell usdt आदि कुरा गर्यो भने उसलाइ सिदै Block गर्नुहोला । Use Binance P2P only

keep holding guys HODL

Portfolio bistarai up vairaako xa j hos

aba bistarai market maathi jaanxa hola ajhai pani bullish trend sure gareko xaina bitcoin le we need atleast 69k above weekly candle closing

aja federal reserve ko FOMC interest rate decision aauxa Interest rate unchange hunxa vanera dherai data le dekhako xa so market feri down huna sakxa kunai pani futures leverage trade open garera naraakhnuhola aja raati dekhi bihana samma

Market maa bad news aako xa - cz sentence ko so reactions aako ho sell ko Keep holding the coins Which I told you

Keep holding guys

50% down vaako xa portfolio wtf

हाम्रो Airdrop channel मा नया Free वाला Airdrop Share गरिएको छ check out guys : https://t.me/pgnnepalairdrops/194

Coin haru slowly up vairaako xan Be patience 🥳❤️

photo content

25 minutes baaki xa Bitcoin halving huna wow ❤️😊

voli bihana 4 or 5 baje tira bitcoin halving hunxa wow

Repost from Watcher Guru
JUST IN: 🇮🇷 🇮🇱 Israel officially launches attack on Iran. @WatcherGuru

1 day left for halving ❤️
1 day left for halving ❤️

Repost from PGN NEPAL🇳🇵
म PGN NEPAL मैले तपाइहरु मध्य कसैलाइ कहिलै पनि मेसेज गर्दैन तसर्थ यदि तपाइलाइ कसैले PGN NEPAL हो म भनेर मेसेज गर्यो भने उसलाइ सिदै Block गर्नुहोला । मैले कसैलाइ पनि usdt buy sell गर्न मेसेज गर्दैन । मैले सधै भन्छु र अहिले पनि भनिराको छु कि तपाइलाइ यदि Usdt Buy वा Sell गर्न छ भने सधै Binance P2P को प्रयोग गर्नुहोला । कहिलै पनि यो Telegram, Whatsapp, Instagram, Facebook आदि मेसेज app हरुमा direct deal कहिलै नगर्नुहोला किनकी scam हुन्छ सधै । Use Binance P2P only