fa
Feedback
︎

رفتن به کانال در Telegram
1 612
مشترکین
+524 ساعت
+37 روز
+230 روز
آرشیو پست ها
︎
1 611
خلاص مبقتش باجي علي بالك خالص

︎
1 611
حاولت والله حاولت كتير اوي تعبت

︎
1 611
لكن غصب عني كنت سايبه الباب موارب يمكن ضعف يمكن أمل يمكن غبـاء، معرفش. حكايات بنات
لكن غصب عني كنت سايبه الباب موارب يمكن ضعف يمكن أمل يمكن غبـاء، معرفش. حكايات بنات

︎
1 611
Repost from
عارفه وانا جاي في السكه افتكرت حاجه كنتي قولتيهالي زمان قولتيلي اوعي تسيبني قولتيلي انت البني ادم الوحيد اللي بيديني طاقه عشا
عارفه وانا جاي في السكه افتكرت حاجه كنتي قولتيهالي زمان قولتيلي اوعي تسيبني قولتيلي انت البني ادم الوحيد اللي بيديني طاقه عشان اتنفس بس لما سبتيني قعدت ادور عليكي كنت عايز اكلمك كنت عايز اقولك انتي مقولتليش اعمل ايه لو انتي اللي مشيتي! - مسلسل ابو عمر المصري.

︎
1 611
تعالا اشوفك حتي عشان خاطري اشوفك حتي

︎
1 611
مبقتش عارفه

︎
1 611
والحل طيب

︎
1 611
زعلانه والله

︎
1 611
أنا بحاجة إليك لأنك الشخص الوحيد الذي استطيع الحديث معه عن ظل تلك السحابة عن أغنية عن فكرة ما.. عن كيف اقول لك اليوم عندما ذهبت للعمل قابلتني زهرة عباد الشمس وابتسمت لي بكل حباتها التي تحملها. - من فلاديمير إلى فيرا

︎
1 611
photo content

︎
1 611
qrhOCbKBRUE.mp3

︎
1 611
فين اشكيلك فين

︎
1 611
كان نفسي ماما تكون احن من كده بكتير عليا كان نفسي بابا يكون موجود كان نفسي انا وانت منتفرقش ابدا كان نفسي جدتي تفضل عايشه ومتسبنيش هي عارفه كويس انها كانت امي الحقيقيه كان نفسي احس بالامان كان نفسي اكون مطمنه اكتر من كده ومحسش بالذنب كان نفسي ليه كل حاجه اعوزها بتروح من ايدي بتروح مني في غمضه عين

︎
1 611
انا هنا اهو انت فين

︎
1 611
كنت دايما بتغنيهالي حبيبتي لو كان الُبعد أمراً من السماء لا نقاش فيه لصليت الفرض الف فرضاً حتي تصبحي عندي معي"((((

︎
1 611
كالقمر - رشاد كمبال.m4a2.82 MB

︎
1 611
Kont Faker - Cairokee.mp34.74 MB

︎
1 611
اربعه تسعه اربعه وعشرين اتعس يوم في حياتي

︎
1 611
خسارتك واجعه قلبي لحد انهارده يا نور

︎
1 611
هعمل ايه فعلا غير العياط