fa
Feedback
XWHISKY

XWHISKY

رفتن به کانال در Telegram

Instagram: Pinkyheadboy VIRUS 🧠

نمایش بیشتر
8 313
مشترکین
-624 ساعت
-387 روز
-15430 روز
آرشیو پست ها
XWHISKY
8 316
:)

XWHISKY
8 316
کسی بهت تبریک نگفت چون همه نمیدونستن دیروز روزه جهانیه آهنگسازه،، وگرنه کن منتظره ۲۹ تیرم

XWHISKY
8 316
photo content
+1

XWHISKY
8 316
پیام ویدیو00:11

XWHISKY
8 316
بعد از روز اهنگسازا

XWHISKY
8 316
امروزم روز جهانی صورتیاس :)

XWHISKY
8 316
🩷🩷

XWHISKY
8 316
می‌دونم دیر شده ولی تا الان خواب بودم و تازه بیدار شدم، گفتم هرجوری شده باید این پیام رو برات بنویسم. نمی‌دونم چند بار گفتم یا اصلاً هیچ‌وقت درست تونستم بگم، ولی واقعاً خوشحالم که موسیقی‌هات رو می‌شنوم. بعضی از آهنگ‌ها فقط آهنگ نیستن، یه تیکه از حال آدم میشن و برای من خیلی از کارهای تو دقیقاً همین حس رو دارن. تو روزهای خوب و بد، وقتایی که حالم عالی بوده یا حتی وقتی هیچکس حالم رو نمی‌فهمیده، آهنگ‌هات کنارم بودن. شاید تو منو نشناسی، ولی من با خیلی از آهنگ‌هات خاطره دارم. بعضی وقتا یه موزیکت می‌تونه کل روزم رو عوض کنه و این واقعاً ارزشمنده. ممنون که با هنرت احساساتت رو با ما شریک میشی و باعث میشی آدم‌ها با آهنگ‌هات بخندن، فکر کنن یا حتی آروم بشن. امروز هم خواستم بهت بگم که چقدر برام ارزشمندی و چقدر به کارت احترام میذارم. امیدوارم همیشه سلامت، موفق و خوشحال باشی و هر روز بیشتر از قبل بدرخشی. و ببخش که تبریکم دیر شد، واقعاً تا الان خواب بودم! 🤍🎶✨

XWHISKY
8 316
سگ بهم تبریک نگفت جز ینفر

XWHISKY
8 316
دیروز روز جهانی آهنگساز بود

XWHISKY
8 316
Repost from RegaPlus
امروز روز جهانی مووآن کردنه. @RegaPlus
امروز روز جهانی مووآن کردنه. @RegaPlus

XWHISKY
8 316
کصکشای بی منطق

XWHISKY
8 316
حس سو استفاده میدید

XWHISKY
8 316
چرا من هرچی میگم همه تو ناشناس میگید کص نگو اهنگ بده 😐

XWHISKY
8 316
قبل اونی که باید یکم راک بازی کنیم؟

XWHISKY
8 316
پیام صوتی00:45

XWHISKY
8 316
پیام ویدیو00:10

XWHISKY
8 316
نصف ایران دوسدارن خواننده شن آهنگ بدن نصف دیگشون میخان تیک تاکر شن که با اون آهنگا ویدیو بزارن

XWHISKY
8 316
دنبال یکی مثل دروازه بان کرواسیم زندگیمو نجات بده :/

XWHISKY
8 316
داداش میکشی بیرون ما یه اهنگ بدیم :/؟