fa
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

رفتن به کانال در Telegram
873
مشترکین
-124 ساعت
+87 روز
+9930 روز
آرشیو پست ها
=))))))))))
=))))))))))

اسپویل: فردا هم قراره به عنوان یه ایرانی بیدار شی.

Blackfield - This Killer (Remastered).mp39.58 MB

Repost from Watch.Youtube.Fa
شکاف عظیم در قطب جنوب به طول 11 مایل _اون سنجاب لعنتی ... #other @WatchYouTubeFa
شکاف عظیم در قطب جنوب به طول 11 مایل _اون سنجاب لعنتی ... #other @WatchYouTubeFa

دو بار دیگه از خواب بپرم میتونم پرواز کنم

به نظرم موی موج‌دار اسم درستی نیست و باید به این نوع از مو گفت موی موجی. موجی، قاطی، بلاتکلیف. یه بار کله‌ش کیریه یه بار نه، یه بار خوب می‌مونه یه بار نه، اصلا معلوم نیست فره، صافه، چیه. واقعا داری با زندگیت چیکار می‌کنی عزیزم؟ (لیترالی من)

حقیقت

هضم مقدار مسافتی که در تهران "خیابان ولیعصر" نامیده می‌شه، برای ذهن شهرستانیم یک کابوسه. بابا خوارکسده‌ها، ما انقدر راه رو سه تا استان حساب می‌کنیم خیابان چیه؟😭😭

Repost from ژاژخا
قیافه زیدم وقتی ۲:۰۰ صبح دارم واسش توضیح میدم چرا این کیف فلپ بگ Chanel یه نوع سرمایه گذاری به حساب میاد Shia @zhazhkha
قیافه زیدم وقتی ۲:۰۰ صبح دارم واسش توضیح میدم چرا این کیف فلپ بگ Chanel یه نوع سرمایه گذاری به حساب میاد Shia @zhazhkha

برگردوندن صمیمیت‌های از دست رفته دیگه چه کسشریه؟ صمیمیت‌های از دست‌ رفته هیچوقت «واقعا» برنمی‌گردن چون اگه سالم بودن هیچوقت از دست نمی‌رفتن.

همیشه از احساساتی که موسیقی بهشون پر و بال میداد خسته‌ بودم ولی الان که آهنگا رو گوش میکنم و احساسی وجود نداره انگار دیگه آهنگ گوش دادن هم خوش نمی‌گذره.

ساعت شیش، در هر وسیله نقلیه عمومی‌ای در تهران:

ساعت شیش، من تو خط کهریزک تجریش. _dark_side_ @uttweet
ساعت شیش، من تو خط کهریزک تجریش. _dark_side_ @uttweet

بنده تفاوتی نمی‌بینم. (عکس دوم از فیلم Kill Bill: Vol. 2)
+1
بنده تفاوتی نمی‌بینم. (عکس دوم از فیلم Kill Bill: Vol. 2)

Repost from Hector
تو این چند سال ایگوی جمعی ما ایرانیا سه جا بد ضربه خورد. یکی آبان 98، یکی اوایل کرونا و دیگری شهریور تا آذر 401. هر چیزی هم که به تصویر ذهنی‌مون از اون دوران وصله برای همیشه تو خاطرمون می‌مونه. کافیه یادآوری بشن تا نفست در نیاد.

فیلم جدید آقای لانتیموس(Poor things) رو دیدم؛ و می‌خوام همینجوری نظرات شخصیم رو بگم. نکات مثبت: -بازی‌های قوی، تا ابد. مخصوصا اما استون و مارک رافلو. واقعا هر جایزه‌ای که بگیرن حقشونه. حلال‌تر از آب زم زم. -ایده اولیه فیلم جالب و خلاقانه‌ست. -کشش داره و تا آخر می‌کشونتت با خودش. به هیچ وجه حوصله سر بر نیست. -کاراکترها جالب(و عجیب غریب) هستن و دائما به عنوان مخاطب سعی در کشف و شناختشون داری و نا امیدت هم نمی‌کنن. -فضاسازی‌، قاب بندی، انتخاب لنز، موسیقی و به طور کلی تمامی جزئیات رعایت شده در فیلم کاملا در راستای ایده اصلیه و با هم‌ همخوانی دارن. نکات منفی: -صحنه‌های جنسیش برای من زیادی بود، و اکثرشون‌ هم شدیدا بهم حس بدی می‌دادن(هدف کارگردان هم همین بوده البته فکر می‌کنم). ولی به هر حال، بنده خیلی اوقات خوشی هنگام دیدن این صحنه‌ها نداشتم. -علی رغم ایده اولیه فیلم که بسیار خلاقانه‌ست، نیمه دوم فیلم برای من واقعا به سمت کلیشه‌ و تکرار حرکت کرد و بنظرم برعکس اوایل فیلم که سعی داشت مفاهیم رو خیلی ظریف‌ و پنهان برسونه، نیمه دوم نمادهای بیرون زده‌ای داشت. -و در نهایت، پایان بندیش برای من بیش از حد فمنیستی بود؛ و از اونجایی که به شخصه دیگه حالم داره از هر فیلمی که هدف و درونمایه‌ش در نهایت به چنین شعارها و نتایجی ختم شه به هم می‌خوره؛ خیلی پایانی نبود که مورد علاقه من باشه.(هر چند که باز روی هم رفته لانتیموس آدم حسابیه و خیلی ظریف‌تر و بهتر از سایرین توی این زمینه عمل کرده). در کل بنظرم فیلمیه که قطعا ارزش دیدن و وقت گذاشتن رو داره. متوسط رو به بالاست، با بازی‌های درجه یک و همونطوری که گفتم، جالب و خوش ریتم. روی هم رفته، ممنون آقای لانتیموس.

بعد از یه روز کیری آنلاین میشی میبینی هرکس یه جور دستور داده که هرچه زودتر از ایران فرار کنید. ممنون عزیزم، تا حالا عاشق زندگی کردن در اینجا بودم و الان هم فقط چون تو فرمایش کردی دارم تند تند چمدونم رو جمع میکنم تا برم. ببخشید با اجازه‌تون کس مادرت رو هم گذاشتم تو چمدونم. ممنونم واقعا زندگیم رو نجات دادی♥️

نمک در نمکدان شوری ندارد این زندگی بدون جومونگ معنی ندارد

کارمندها وقتی تو ساعاتی غیر از ساعات نماز و ناهار مزاحم قطع بودن سیستمشون میشی:

یک هفته قبل از پریود همه‌چیز گریه‌آور به نظر میرسه و یک هفته بعد از پریود مطمئن میشی که همه‌چیز گریه‌آوره