fa
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

رفتن به کانال در Telegram
878
مشترکین
+724 ساعت
+157 روز
+11430 روز
آرشیو پست ها
خسته شدم انقدر که همه‌چیز وقتی درست شد که دیگه ذوقی نمونده بود.

147448479.mp32.40 MB

کیرم تو جفتش♥️

Repost from SUT Twitter
همه شوهر دارن من درس. ×Sab× @sut_tw

اگه به ازای هردفعه‌ای که از آدم‌ها ناراحت شدم و به روشون نیاوردم بهم پول می‌دادن الان میلیونر بودم

Taher_Ghoreyshi_Mahboube_Ziba[320].mp312.40 MB

We Are Going To Be Friends The White Stripes.mp34.34 MB

She's the only one who truly understands me
She's the only one who truly understands me

ذکر هرروز هفته: خدایا شکرت بابت مغزی که بهم ندادی🙏🙏🙏

توی یک قسمت از دایرة‌المعارفی که حمله‌ی اسکندر رو توضیح داده بود نوشته بودم «امیدوارم روحت در آرامش نباشه چون خیلی بی‌ادب بودی که تخت‌جمشید را آتیش زدی» و کنار هر عمل مثبت داریوش هم نوشته بودم «آفرین» (منظورم آفرین عزیز دلم❤️💞❤️‍🔥❤️‍🩹💗💖💘💗💓بود)

احتمالا بگید این دیگه چه کسخلیه ولی من توی ۹ سالگی جدی فکر می‌کردم که یک روز می‌تونم در زمان سفر کنم، به زمان پادشاهی داریوش
احتمالا بگید این دیگه چه کسخلیه ولی من توی ۹ سالگی جدی فکر می‌کردم که یک روز می‌تونم در زمان سفر کنم، به زمان پادشاهی داریوش هخامنشی برم و اگر ممکن شد باهاش ازدواج کنم. از این ازدواج دو هدف مهم داشتم: ۱. قصد داشتم تا جایی که می‌تونم به داریوش گوشزد کنم که از حالا جانشینانش رو کاملا برای حمله‌ی اسکندر آماده کنه ۲. پاسخ سوالاتی که در مورد ایرانِ اون زمان برام پیش‌ اومده‌بود رو به عنوان همسر پادشاه خیلی راحت‌تر از یک شخص عادی می‌تونستم پیدا کنم🤡 حالا شاید بگید چرا می‌خواستی زن شخصِ داریوش بشی که باید بگم فقط چون به نظرم خیلی باهوش بود. (سلیقه‌م از یازده سال پیش تا الان تغییری نکرده. عالیه) بعد هم قصد داشتم زمانی که سفر در زمان رو درست یاد گرفتم بدون فوت وقت با خسرو پرویز و یزدگرد سوم صحبت کنم و التماسشون کنم که دست از کسکلک بازی با امپراطوری روم بردارن و به اعرابی بپردازن که روز به روز به قدرتشون افزوده می‌شه. اما متاسفانه هیچکدوم از اینها رخ نداد، بنده هی بزرگتر شدم و فقط تو کتابهای درسی خوندم که «مردم ایران، خود با علاقه به اسلام گرویدند».

الان کجای این ویدیو زیرپوستی بود؟ اون‌وقت روی پوستیش چی میشه؟ طنز کیری، حال به هم زن و مناسب برای افرادی که با کسینوس و ۸۵ می‌خندن. دچار شرم نیابتی شدم.

واقعا فیلمای عطارانو چند سال بعد که میبینی تازه میفهمی کلا طنز زیر پوستی بوده _SAJAD_ @uttweet

مختصر و جامع‌. ممنون.
مختصر و جامع‌. ممنون.

حضرت علی تو تخت پیامبر در انتظار مشرکین:

Repost from ¿naTTe47
آدما رو بخاطر قیافه‌ی کیریشون مسخره نکنید. بخاطر اینکه با قیافه کیریشون هی عکساشونو پست و استوری می‌کنن مسخره کنید.

بقیه: وای چقدر درس میخونی بسه دیگه من در حال خوندن فهرست و لیست پدیدآورندگان کتاب برای بار پونزدهم:
بقیه: وای چقدر درس میخونی بسه دیگه من در حال خوندن فهرست و لیست پدیدآورندگان کتاب برای بار پونزدهم:

عاشق این لباسها و کیف‌هایی‌ام که یه عالمه جیب کوچیک و مخفی تو جاهای جدید دارن. یه عالمه جیب، برای یه عالمه کسشر، متعلق به آدمِ یه عالمه حواس‌پرت. جای زیاد برای خودکار و کارت و عطر و دستمال و هندزفری و شکلات و کلید و اون تیکه کاغذی که برام جالب بود نگهش داشتم و گیره‌هایی که میزنم به موهام و قرص ضدتهوع و دریا دریا کسشر بی‌پایان که با این همه جیب دیگه باهم قاطی نمیشن. یه عالمه جا. به‌به.

عزیزم بیا حقوق تجارت بخونیم و هرجا برگرفته از قانون فرانسه بود هم رو ببوسیم.

Repost from SUT Twitter
عزیزم بیا هگل بخونیم؛ هر جا نفهمیدیم همو ببوسیم. ×سوفسطایی× @sut_tw