fa
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

رفتن به کانال در Telegram
878
مشترکین
+724 ساعت
+127 روز
+10530 روز
آرشیو پست ها
به نظرم کادوهای زشت رو ول کنید، مسئله‌ی اصلی اینه که اگه پارتنرتون بدسلیقه‌ست یعنی شما هم زشت هستید.
به نظرم کادوهای زشت رو ول کنید، مسئله‌ی اصلی اینه که اگه پارتنرتون بدسلیقه‌ست یعنی شما هم زشت هستید.

قطعا همینطوره
قطعا همینطوره

خیلی از نصیحت کردن بدم میاد، آدم هم ۹۰ درصد مواقع تا خودش تجربه نکنه نمی‌فهمه، ولی خودتون رو از آدم‌هایی که همیشه قربانی به نظر میان دور نگهدارید. دور کافی نیست، فرار کنید. تا می‌تونید فرار کنید و پشت‌سرتون رو هم نگاه نکنید. این مادرجنده‌ها کارهایی باهاتون می‌کنن که حتی خود شیطان هم روش نمیشه اون کارها رو انجام بده و انقدر پست و فرومایه باشه.

واکنش صادقانه‌ی مادر ایرانی وقتی بهش میگی فلانی پسر خوبیه:
واکنش صادقانه‌ی مادر ایرانی وقتی بهش میگی فلانی پسر خوبیه:

شما همیشه باید به مخاطبتون احترام بذارید. نگید کس مادرت، بگید کس مادرتون🙏

Ebi-Pol-320.mp313.75 MB

مارمولکا هروقت گرسنه نیستن و بهشون غذا تعارف میشه میگن مرسی من اژدها ندارم

درسته که لوزرم و زندگی خوبی ندارم ولی عوضش عکس غذاهایی که می‌خواستم بخورم رو استوری نکردم

ببخشید خیلی عذر می‌خوام جسارت می‌کنم بلانسبت بلانسبت ولی سر و ته ایرانی رو بزنی لیاقتش همین دستمال به دست بودن و پیدا کردن یه جفت خایه برای مالیدنه.

دروغ گفتم از همون لحظه‌ای که تو ایران به دنیا اومدیم هممون بگا رفتیم

می‌پرسید بدبختی‌های نسل ما از کجا شروع شد؟ من خدمتتون عرض می‌کنم. از اونجایی که دیگه فیتیله تو تلویزیون پخش نشد.

یه چیز جالب درمورد تازه به دوران رسیده بودن آدم‌ها اینه که ممکنه فکر کنن با پول بیشتر می‌تونن تازه به دوران رسیدگیشون رو پنهان کنن، اما هرچی پول بیشتری براش خرج می‌کنن این موضوع بیشتر نمایان میشه.

خدا رو شکر که مغز مثل بعضی از اعضای دیگه‌ی بدن قابل اهدا کردن نیست چون حتی خودمم بلد نیستم ازش استفاده کنم

ای بابا اگه چیز بدی گفتم تو رو خدا یه وقت از دستم ناراحت نشی ها. گریه هم بکن، ضجه بزن و مشت مشت خاک بریز رو سرت. ممنونم.

زیباترین برف شهری‌ای که دیدم و یک ماهه دارم برای باریدنش ضجه می‌زنم صبح روزی که دارم برمی‌گردم شمال باید بباره و بشینه. واقعا حرامزاده‌ای تهران جان. این کیری که بهم زدی رو هرگز فراموش نمی‌کنم. بد.😭

داداشم دو ثانیه بعد از اینکه از یه جای خونه صدای باز کردن یه بسته‌ی پلاستیکی رو میشنوه:
داداشم دو ثانیه بعد از اینکه از یه جای خونه صدای باز کردن یه بسته‌ی پلاستیکی رو میشنوه:

ببخشید این یکی رو نمی‌تونم به کیرم بگیرم. وسایلی که با شکل کیر و کس و اندام‌های جنسی آدمیزاد درست می‌کنید (مثل ماگ و شمع) و فکر می‌کنید خیلی زیبا هستن درواقع خیلی کیری و زشتن و غیرقابل تحملن و حتی صحبت کردن درموردشون هم اذیتم می‌کنه. کیرم تو سلیقه‌تون. با احترام البته♥️

وا بچه‌ها خب به کیرم. چرا انقدر همه‌چیز رو سخت می‌کنید؟ یکی با چنگال گوه می‌خوره؟ خب به کیرم. اون یکی قاشق گوه‌خوریش کجه و اصلا یکی دیگه هم می‌گه من خودم رو به عنوان گوه آیدنتیفای می‌کنم؟ خب این‌ها هم با احترام به کیرم. پس کاربرد این کیر چیه اگه قراره به همه‌چیز انقدر اهمیت بدید؟

آخرش می‌فهمی همه‌چیزهای خوبی که وجود داشته فقط یه مقدمه بوده برای دوباره ناامید شدنت و نه بیشتر‌.

.
.