fa
Feedback
💔پــــــدران آســمونی💔

💔پــــــدران آســمونی💔

رفتن به کانال در Telegram

نوشته هایم برای دلتنگی کسانی است که مثل من دلتنگ پدرشونن😔 پیج اینستاگرام👇 http://Instagram.com/pedarane_asemoni ادمین جهت ارتباط👈 @Malos69 کانال مادر 👈 @madar_1donas

نمایش بیشتر
7 280
مشترکین
-424 ساعت
-217 روز
-9530 روز
آرشیو پست ها
بعد از تو شکستم بابا و دیگه آدم سابق نشدم😭😭 @pedarane_asemoni

بابا... الان خاک با چشمهای قشنگت چه کرده😭😭😭 @pedarane_asemoni

+1
به یاد چه عزیزی این ذکر زیبا رو میخوانی؟؟؟ @pedarane_asemoni #محرم

این خونه بی تو قشنگ نیست دیگه بابا😭😭🌺 @pedarane_asemoni

بابا دلم برات خیلی تنگ شده😭😭😭 @pedarane_asemoni

هیچ‌وقت کلمه‌ی "آینده" انقدر برام ترسناک نبود.

یه ذره شده دلم برات بابا😭😭😭 @pedarane_asemoni

بابا از اون بالا حواست بهم باشه ها😔😔 @pedarane_asemoni

آخ گل نازم بابا دیگه درد نداری😭😭 آروم بخواب قربونت برم راحت شدی😭😭😭 @pedarane_asemoni

بابا خیلی زود رفتی خیلی😭😭😭 @pedarane_asemoni

بابا دخترت خسته اس چقدر دلتنگته😭😭😭 @pedarane_asemoni

بابا دعا کن برام کم آوردم😭😭 @pedarane_asemoni

آخ کاش منم همون لحظه میمردم بابا😭😭😭 @pedarane_asemoni

حیف چشمای قشنگ و صورت ماهت که حک شده روی سنگ مزار بابا🥺🥺🥺 @pedarane_asemoni

به‌عنوان كسى كه تو بچگی ، فابركستل ۴۸ رنگ داشته اين اين زندگی واقعا در شأن بنده نيست 😂😂😐😐😱🤪🙈

بعد از رفتنت دنیا قشنگ نیست بابا💔🥀 @pedarane_asemoni

⬇️ برات میمیرم

سلام حالتون چطوره چقدر دلتنگتونم🥹

هرچقدر هم که قوی باشم وقتی یادم میوفته پدرم چقدر مظلومانه از دنیا رفت قلبم از درد مچاله میشه😭😭 @pedarane_asemoni

‏یه زمانی اسفند قشنگترین ماه سال بود، پر از تکاپو و حس زندگی، بوی تمیزی، عید و بهار الان رو نبینید که دیگه هیچکس حس وحال نداره شاید هم ماه اسفند زمانی قشنگ بود که پول تو جیب مردم وخنده روی صورتشون بود، شور و شوق داشتن و بازار رونق داشت. اسفند امسال با همه‌ی اسفندها فرق می‌کنه.... @pedarane_asemoni