fa
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

رفتن به کانال در Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

نمایش بیشتر
5 453
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+147 روز
+15330 روز
آرشیو پست ها
It's a prank, Pakai pensil :3

kalau saya pulak guna mana-mana je, cikgu tak specify

Mine suruh guna pen :/

guys, nak tanye. cg korang suruh jawab spm nnti semua gune pen / yg berlukis macam carta alir, erd boleh gune pensil ? aceee komennn konpiusss niiii

terjumpa kat tiktok, ni ada semua key point yang korang boleh hafal! 🤗

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 02 DAYS LEFT!!! Subject calling: • Sains Sukan —> Kertas 1 & Kertas 2 • Usul Al-Din —> Kertas 1 • Pengajian Keusahawanan —> Kertas 1 • Pengajian Kejuruteraan Mekanikal —> Kertas 1 • Pengajian Kejuruteraan Awam —> Kertas 1 • Pengajian Kejuruteraan Elektrik & Elektronik —> Kertas 1 • Pengajian Kelestarian —> Kertas 1 FIGHTING BATCH 08 🔥

dahla 😔😔😔

semua admin masuk air ni macam mana ni HAHAHA

Faham² lah 🐦

side effect edmet ke ni 😭😭😭

پیام صوتی00:05

takpe guys, harini stress dgn edmet, lusa stress dgn sk 🤟🏻

Kondisi Dipper nak coding waktu malam lepas exam Addmath 🥰 Warning: Turunkan volume anda kalau speaker / telinga anda pecah

sabar je hati ini 😂🤣

tengok member yang amik biologi dah merdeka buat min jeles hm 🫩

sakit hati dengan addmath weh srs

sticker.webp0.42 KB

maybe malam nanti/esok shar bahan

korang nak kak alia fokus apa untuk practice?