fa
Feedback
Let's Study

Let's Study

رفتن به کانال در Telegram

رابط صراحة ⏬⏬ http://116410487294013738896.sarhne.com 🌿 Main channel https://t.me/lets_be_study_partners 🌿 Channel Questions https://t.me/LetsStudy00 🌿 Discussion Group https://t.me/+_yhisxUunMgwZmU8

نمایش بیشتر
2 259
مشترکین
+124 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
ينفع امتحان آخر يوم يتقدم عن الساعة ١٢ عشان عاوزين نخلص بدري

خلاص خلصت اقدر اقول اخيرا بالمعنى الحرفي فاضل تكة على آخر السكة👋🏼👋🏼👋🏼
خلاص خلصت اقدر اقول اخيرا بالمعنى الحرفي فاضل تكة على آخر السكة👋🏼👋🏼👋🏼

⚠️⚠️باقي يوم واحد على حجز الفن داي⚠️⚠️ الحجز هيقفل بكرا الثلاثاء الساعة ٥ م باذن الله الحقو بقا 🎀🌝 📌(وفي رسالة مهمة في مثب
⚠️⚠️باقي يوم واحد على حجز الفن داي⚠️⚠️ الحجز هيقفل بكرا الثلاثاء الساعة ٥ م باذن الله الحقو بقا 🎀🌝 📌(وفي رسالة مهمة في مثبت جروب البنات كله يشوفها ضروري)

حد بعت لدكتور عبد المتعال

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مكنتش عايزه اتكلم ولا اشارك في اي حاجه من اللي بتحصل خصوصا أن احنا قناه مش بتحب تشارك في المشاكل دي ولا تعلق عليها بس خلاص يعني فاض الكيل بجد الموضوع كبر اوي ورد الفعل بدأ يبقي اكبر من الفعل نفسه زمالينا غلطوا فعلا دي مش محتاجه نقاش وكانت نيتهم سيئه ناحيتنا ولكن اعترفوا بالغلط وطلبوا السماح وأهلهم تدخلوا وعرضوا بادرة صلح كبيره اوي ودي لوحدها تكفي أنهم فكروا يعوضونا عن الغلط اللي حصل بس زي ما نقول اللي لينا نقول اللي علينا احنا مينفعش ناخد البيسبول والفلوس كمان وده علي الكل يعني اللي ياخد البيسبول ملوش اي حق ياخد فلوسه ليه حق ياخد الفرق عادي ده حقه لكن الفلوس كامله مع البيسبول ده ظلم بيّن ليهم وظلم كبير علي أهالي زمايلنا يدفعوا المبلغ ده المبلغ الأساسي اللي اتلم مننا يندفع منه للمصنع والباقي ايا كان قدره نشوف كل واحد ليه كام وليه مطلق الحريه في الإختيار ياخد الباقي ولا يتم التبرع بيها في أي مكان زمايلنا اللي رافعين ساككينهم علي رقبه الدكتورين وسايبين الدكتور التالت اللي معاه الفلوس اصلا هل انتو من طرف الدكتور التالت ولا مش عارفين تجلدو فيه زي ما بتجلدو في غيره والدكتور التالت بقي ربنا يهديه ويدفع الفلوس للمصنع ويرد الفرق علشان بجد الموضوع ده بوخ اوي زمالينا اللي زعلانين من صاحبهم علشان رضي أنه يتعمل علي حسابهم سبوبه ليك مطلق الحريه تزعل منه وتخاصمه لكن مش هنقيم عليه الحد علي نية الغلط وندفعه المبلغ الكبير اوي ده لمجرد نيه واعترف بيها واتأسف وطلب العفو مننا وفي الاخر هقول أن الدنيا فانيه والله ولا تستاهل كل ده حاولوا تسامحوا زمايلنا اللي بادروا بالصلح وحاولوا يراضوا خاطرنا هم وأهاليهم فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ويا بخت اللي اجره علي الله في الاخره توضيح اخير مش بطالب حد يتنازل عن حقه في أنه ياخد الفرق في السعر ولكن بحاول اقول اللي لينا واللي علينا

هو كدا مصير الفلوس أي؟! حد يعني هيكون مسؤول عنها تاني والأمور تمشي عادي بإذن الله واللا كدا خلاص خلصت!

جماعه لو هتسلموا بيسبول بكرا ف ياريت تنزلوا الأسماء او المقاسات اللى هتتسلم وقسموها ع عدد أشخاص علشان الزحمه والدنيا تكون منظمه بجد ربنا معاكم ويكون ف عونكم يارب

حد عنده فكرة ممكن نعمل ايديت للصورة ونخلي الخلفية بيضا إزاي؟

Moments from our day… go ahead and take a peek 👀♥️ . Warning ⚠️!!!! Just 2 days left 🎀 باقي يومين علي انتهاء الحجز🔥 الجمعه 28/11 . Don’t miss out😘♥️

زميلنا إن شاء الله هيشىرح الموديول ده؟!

مفيش واحد زي دا للأسئلة الجديدة في الجروب التاني؟

مفيش إمكانية إننا نعرف تقسيمة الكارديو قبل يوم الخميس؟ وهي اتغيرت امبارح عن أول يوم ؟لو حد عنده معلومة

متعرفولنا باقي ترتيب الدكاتره لكل لجنه زي دكتور محمد كده

اسمعوا شرح زملينا الي نزل علي القناه وزاكروا من كتاب علام كله وجزء ال auscultation شوفوه من الورق الي نزل مع الشرح أسهل ( علشان أهم جزء ) حاولوا تشوفوا مواضيع زي pericardium disease, aortic dissection علشان فيه لجنه اتسأل فيه بس ( احتياطي )

اخر ملف نازل على ساعد في الكارديو مهم ؟! الاسئله إلي فيه غريبه اووي

جزء ال Valves عملي كارديو نذاكره عادي من ايزي ولا لازم نقرأه من كتاب د علام لأن حاسه في كتاب د علام كلام كتير؟!

شوفولنا كمان نظام أوسكي الكارديو ياريت علشان الجروب إلي هيبدأ إن شاء الله وزميلنا هيكمل شرح عملي الكارديو ؟!

بدأنا Loading من نوع مختلف🔥🔥 Loading الحجز الرسمي بالديدلاين عشان حتي في الفعاليات اتزنقنا😔 التفاصيل كلها نزلت ع الجروب بك
بدأنا Loading من نوع مختلف🔥🔥 Loading الحجز الرسمي بالديدلاين عشان حتي في الفعاليات اتزنقنا😔 التفاصيل كلها نزلت ع الجروب بكل حاجه، ومفاجآت وتفاصيل تحفه صراحه متفوتكمش😘🤍 فأي حد مش في الجروب يدخل بقا ويشوف الكلام علي اي، وبلغو صحابكم وحبايبكم، بجد بجد فايبس اليوم متتعوضش ولا تتفوت، آخر تجمع لينا سوا يعتبر بفيديوهات بذكريات كتير هنجمعها ونصورها، وعارفه ان فيه ناس بتكسل بس صدقوني يوم ميتفوتش🔥🔥🔥♥️ لينك الجرووب للي لسه مدخلتش (ادخلي باسمك الحقيقي) 👇🏻 https://t.me/+XikPOS5Xs8liZTc0