fa
Feedback
『 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝑩𝒊𝒐 』

『 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝑩𝒊𝒐 』

رفتن به کانال در Telegram

《 - ovᴇʀ ʙɪo - 》 - منبع بیوهای ناب انگلیسی 🤘🏼 - عکس های شاخ برا استوری 📸 - بیو برای تلگرام و اینستاگرام 🌉 Channel 2 @overTracks Instagram ✨ Instagram.com/over.bio

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام 『 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝑩𝒊𝒐 』

کانال 『 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝑩𝒊𝒐 』 (@overbio) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 12 008 مشترک است و جایگاه 1 062 را در دسته شبکه‌های اجتماعی و رتبه 26 590 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 12 008 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -145 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -24 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.04% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.08% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 365 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 250 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 7 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, خراسان, کارمند, چجوری, #couple تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
《 - ovᴇʀ ʙɪo - 》 - منبع بیوهای ناب انگلیسی 🤘🏼 - عکس های شاخ برا استوری 📸 - بیو برای تلگرام و اینستاگرام 🌉 Channel 2 @overTracks Instagram ✨ Instagram.com/over.bio

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده‌اند.

12 008
مشترکین
-2424 ساعت
+437 روز
-14530 روز
آرشیو پست ها
I apologize to myself for throwing some people away too late. از خودم معذرت میخوام که بعضی ادمارو دیر دور ریختم. @overbio
I apologize to myself for throwing some people away too late. از خودم معذرت میخوام که بعضی ادمارو دیر دور ریختم. @overbio

امسال همه جنگ هامو نبردم، ولی تو تک تکشون حاضر شدم.

خواستم برم کلاس پیانو ترمی شده ۴میلیون خواستم برم کلاس نقاشی شده ترمی ۳میل خواستم برم کلاس بازیگری شده ترمی ۱۰میل:))) خواستم برم کلاس زبان ۳میل :))) تا اینکه با اینجا آشنا شدم همه کلاسارو خریده رایگان گذاشته: @FreePackage‍

دخترم ۲۳ سالمه . درآمدم ماهی ۵۰۰ میلیونه .شاید فکر کنید شوگر ددی دارم و ازون پول میگیرم ولی به عرضتون برسونم ازین کانال یاد گرفتم درامد دلاری داشته باشم عین آب خوردن 🙂‍↔️👇🏻 https://t.me/+szaE3LVVxOFjYTQ0

میدونی تو سن 11تا 25سالگی اگه بخوای موفق بشی دستت تو جیب خودت باشه محتاج کسی نباشی این کانال بهت یاد میده چجوری پول در بیاری کسب در آمد کنی کافیه جوین شی ضرر نمیکنی : // @queenmoney

#𝑷𝒓𝒐𝒇
+1
#𝑷𝒓𝒐𝒇

خواستم برم کلاس پیانو ترمی شده ۴میلیون خواستم برم کلاس نقاشی شده ترمی ۳میل خواستم برم کلاس بازیگری شده ترمی ۱۰میل:))) خواستم برم کلاس زبان ۳میل :))) تا اینکه با اینجا آشنا شدم همه کلاسارو خریده رایگان گذاشته: @FreePackage‍

گاهی زندگی را الک کن، بزار الکی‌ها بریزن!

دخترم ۲۳ سالمه . درآمدم ماهی ۵۰۰ میلیونه .شاید فکر کنید شوگر ددی دارم و ازون پول میگیرم ولی به عرضتون برسونم ازین کانال یاد گرفتم درامد دلاری داشته باشم عین آب خوردن 🙂‍↔️👇🏻 https://t.me/+szaE3LVVxOFjYTQ0

میدونی تو سن 11تا 25سالگی اگه بخوای موفق بشی دستت تو جیب خودت باشه محتاج کسی نباشی این کانال بهت یاد میده چجوری پول در بیاری کسب در آمد کنی کافیه جوین شی ضرر نمیکنی : // @queenmoney

Walking alone is better than walking with people who are going the wrong way‌‌ تنها رفتن بهتر از راه رفتن با جماعتیه كه دارن
Walking alone is better than walking with people who are going the wrong way‌‌ تنها رفتن بهتر از راه رفتن با جماعتیه كه دارن مسير اشتباهى رو ميرن‌‌ @overbio

دخترم ۲۳ سالمه . درآمدم ماهی ۵۰۰ میلیونه .شاید فکر کنید شوگر ددی دارم و ازون پول میگیرم ولی به عرضتون برسونم ازین کانال یاد گرفتم درامد دلاری داشته باشم عین آب خوردن 🙂‍↔️👇🏻 https://t.me/+szaE3LVVxOFjYTQ0

میدونی تو سن 11تا 25سالگی اگه بخوای موفق بشی دستت تو جیب خودت باشه محتاج کسی نباشی این کانال بهت یاد میده چجوری پول در بیاری کسب در آمد کنی کافیه جوین شی ضرر نمیکنی : // @queenmoney

دخترم ۲۳ سالمه . درآمدم ماهی ۵۰۰ میلیونه .شاید فکر کنید شوگر ددی دارم و ازون پول میگیرم ولی به عرضتون برسونم ازین کانال یاد گرفتم درامد دلاری داشته باشم عین آب خوردن 🙂‍↔️👇🏻 https://t.me/+szaE3LVVxOFjYTQ0

خواستم برم کلاس پیانو ترمی شده ۴میلیون خواستم برم کلاس نقاشی شده ترمی ۳میل خواستم برم کلاس بازیگری شده ترمی ۱۰میل:))) خواستم برم کلاس زبان ۳میل :))) تا اینکه با اینجا آشنا شدم همه کلاسارو خریده رایگان گذاشته: @FreePackage‍

📘#کتاب #بیچارگان #داستایوفسکی آخر چرا آدم باید گاهی جواب لطف و مهربانی کسی را با بی‌رحمی و تحقیر بدهد؟... @overbio
📘#کتاب #بیچارگان #داستایوفسکی
آخر چرا آدم باید گاهی جواب لطف و مهربانی کسی را با بی‌رحمی و تحقیر بدهد؟...
@overbio

#𝑷𝒓𝒐𝒇 #𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆
+1
#𝑷𝒓𝒐𝒇 #𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆

خواستم برم کلاس پیانو ترمی شده ۴میلیون خواستم برم کلاس نقاشی شده ترمی ۳میل خواستم برم کلاس بازیگری شده ترمی ۱۰میل:))) خواستم برم کلاس زبان ۳میل :))) تا اینکه با اینجا آشنا شدم همه کلاسارو خریده رایگان گذاشته: @FreePackage‍

مردها ذاتاً غمگینند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که به دست می‌آورند شاد شوند زن‌ها ذاتاً شادند مگر اینکه به خاطر چیزهایی که از دست می‌دهند غمگین شوند!