fa
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

رفتن به کانال در Telegram

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

کانال 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 16 428 مشترک است و جایگاه 5 191 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 19 926 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 16 428 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -91 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 37.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 11.37% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 089 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 868 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 70 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

16 428
مشترکین
-324 ساعت
-197 روز
-9130 روز
آرشیو پست ها
بچه ها من تازه از سفر برگشتم خیلی زود جواب ربات رو میدم و باکس سوال جواب میزارم🤍🦋 مرسی صبورید🌧

سلام سلام چطورید:) خیلی دو دل بودم که اینکار رو بکنم یا نه ولی با مشورت خودتون تصمیم گرفتیم گزینه سوم رو انتخاب کنیم:) از اونجایی که همه چیز توی چنل ما رایگان بوده، تیم ما برای ساخت دوره های خفن تر به حمایت مالیتون نیاز داره. پس من لینک درگاه پرداخت رو میزارم اگر دوست داشتید میتونید از ما حمایت کنید:)🤍🦋 https://zarinp.al/nirasara

بچه ها بچه ها استیکر از سریال فرندز دارید؟😂

ادمین اینستا و با مهارت توی چنل داریم فقط میخوام چندتا دونه سوال بپرسم:)؟

تموم شد دیگه داریم میریم واسه 8 هزار 😔😂

خب خب جلسه آخر بود :))) و تندخوانیمون تموم شد:))) کلی حس خوب براتون آرزو دارم🤍😍 امیدوارم بازم بشه که دوره های بیشتر بزاریم کنارهم

#𝐬𝐩𝐞𝐞𝐝_𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 ╔⭒═════⭒╗   @magicpractice ╚⭒═════⭒╝

🦋تمارین روز  نوزدهم، بیستم و بیست و یکم🦋 این ۳ روز رو هم مطابق ۳ روز قبل، به عبارت خوانی اختصاص بدید، چون تنها زمانی میتونید به خط خوانی برسید که عبارت خوان ماهری شده باشید. خط خوانی رو زمانی که در عبارت خوانی مهارت پیدا کردید، تمرین کنید. صبح +شب: تمرینات افزایش حوزه دید چندبار در طول روز نرمش چشم در زمان مطالعه: انجام تمرین های حوزه دید: کنج دیوار ۳۰ ثانیه بی نهایت ۳۰ ثانیه سر انگشتان ۳۰ ثانیه تمرین عبارت خوانی: در هر سه روز عبارت خوانی به مدت ده دقیقه با ۳ ستون (اگر براتون راحته پس با دو ستون انجام بدید و اگر سخته به ۴ ستون برگردید) ستون هارو میتونید به دلخواه خودتون کم و زیاد کنید سرعت مطالعه و درک مطلبتون رو اندازه بگیرید #𝐬𝐩𝐞𝐞𝐝_𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 ╔⭒═════⭒╗   @magicpractice ╚⭒═════⭒╝

🤍جلسه هفتم🤍 در این جلسه یاد میگیریم چطور خط خوانی کنیم اما توجه کنید که این جلسه فقط برای آموزشه و خط خوانی رو باید بعد از اینکه در عبارت خوانی های سه ستونه و بعد دو ستونه ماهر شدید، خودتون تمرین کنید. خط خوانی: برای خط خوانی باید حوزه دیدِ خوبی داشته باشید که احتمالا تا به حال با تمارین به دست اوردید. حالا کتاب رو باز کنید و با یک خط کمرنگ(میتونه فرضی و توی ذهن باشه) اون رو به دو ستون برابر تقسیم کنید. حالا انگشت یا نشانگر رو روی مرز دو ستون بزارید و خط ها رو یکی یکی در یک دید بخونید، کلمه خوانی و عبارت خوانی نکنید، یک خط رو با هم در نظر بگیرید و بخونید. مثل ویدیو ارسالی. یبار دیگه تاکید میکنم که خط خوانی بعد از اینکه مهارت خوبی در عبارت خوانی به دست اوردید باید تمرین شه. بعد از اینکه در عبارت خوانی و خط خوانی استاد شدید، شما یک تندخوان حرفه‌ای میشید. یادتون نره که مهارت در یک حرفه، ذاتی یا شانسی نیست، و یک فرمول جادویی نداره، مهارت با تمرین و مداومت به دست میاد. از این به بعد تند خوانی رو یک روتین از زندگی خودتون در نظر بگیرید و همیشه ازش استفاده کنید. هر روز، ده دقیقه مطالعه کنید و از تکنیک ها استفاده کنید. میتونید تکنیک های مختلف رو باهم ترکیب کنید به خلاقیت خودتون بستگی داره (اگر در حال رشد و پیشرفت نباشید یعنی در حال افت و پسرفتید.) روزانه سرعت مطالعتون رو اندازه بگیرید و از نمودار صعودی خودتوت لذت ببرید. از اینکه دوره رو تمام کردید و یک تندخوانید خوشحالم و به شما تبریک میگم. موفق باشید 🤍 #𝐬𝐩𝐞𝐞𝐝_𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 ╔⭒═════⭒╗   @magicpractice ╚⭒═════⭒╝

فردا جلسه اخره ها:) الان جلسه چندید؟

نه نمیخام ۷.۸ نمیخام😭

بچه ها میدونم تو گپ سوال میپرسید ولی من گپو همیشه چک نمیکنم و بیشتر برای چته پس لطفا سوالاتتون رو هروقت توی چنل باکس بود بپرسید😁🤍و ناراحت نشید😁🤍

امروز دیتاسنتر ها از دسترس خارج بود به سایت نرسیدم تایم ازاد دارم سوالی ندارید؟😁😁😁

من بچه بودم تندخوانی توی دلم مونده بود نمیخواستم توی دل کسی دیگه بمونه🙂

:) من یه چیزی رو روشن کنم الان شش جلسه گذشته خب؟ من تک تک جلسات رو از اموزش هایی که استادم بهم داد (چند سال پیش) نشستم مرتب کردم، ترتیب بندی کردم نوشتم. اصول تندخوانی کلا یه چیزه این رو اول دوره، وسط دوره گفتم، آخر دوره هم میگم. و هر تندخوانی که هست اکثرا از کتاب و اموزه های تونی بازانه. همه دوره ها از روی این آموزه ها ساخته شده حالا با ترتیب های متفاوت. ❗️‼️وظیم بود این رو بهتون بگم که اشتباهی چولتون رو بیرون نریزید، هر اسم جدیدی هم روش بزارن همش یکیه❗️‼️ بعد اینکه یه عده میاید میگید تو اینو کپی کردی یا خب چرا نوشتی، میرفتی کتاب و فیلم تونی بازان یا فیلم فلانی میزاشتی. یا نمیدونم هزار حرف دیگه. خب عزیزم تو دوست داری برو ترجمه اینارو تهیه و استفاده کن اصلا دوست نداری از هیچی استفاده نکن بازم هیچکدوم رو نمیخوای برو جلسه‌ای ۴۰۰ بده که باهات شخصی کار کنن(الان میانگین نرخش جلسه‌ای ۴۰۰عه پرسیدم) اینکه بیای به من اینجوری بگی اصلا جالب نیست:))) از اولشم که اینو گذاشتم میدونستم این اتفاق میوفته ولی نه به این شدت من تندخوانی رو ابداع نکردم! منم چیزی که خودم یاد گرفته بودم رو براتون نوشتم هیچ ادعایی هم ندارم بخدا ببخشید اشتباه کردم وقت گذاشتم نوشتم و طراحیش کردم از اون یه عده واقعا معذرت میخوام ولی من پشیمون نیستم چون با خودم گفتم شاید کسی کنکوریه و نیاز داره ولی نتونه هزینه کنه شاید کسی نتونه ویدیو های ترجمه شده رو خریداری کنه یا کتاب اموزشی بخره یا نتونه کلاس خصوصی بگیره هفت هفته وقت گذاشتم نوشتمش ببخشید به یه عدتون برخورده شاید خودتون میفروشید اینارو که از رایگان منتشر کردنش بهتون برمیخوره چشم میزارم دفعه دیگه اگر چیزی، تکنیکی، هرچیزی اول به خودم الهام شد و خودم کشف کردم براتون پست میکنم ولی از اینکارم پشیمون نیستم✌️🏻و حس میکنم خوب کاری کردم و نسبت بهش احساس خوبی دارم کامنتی هم دراین باره نزارید چون پاک میشه🙂

خب خب فقط یه جلسه دیگه از تندخوانی مونده، تا الان دوره تندخوانی واستون چجور بوده؟:)
Anonymous voting