fa
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

رفتن به کانال در Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

نمایش بیشتر
354
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-530 روز
آرشیو پست ها
Repost from Solitude
مرة صديق گالي:- كل ماتشوف نفسك بديت تتفق وي أهلك بهواي مواضيع، أعرف نفسك كبرت...

‏أيّام بحوافٍ زجاجيّة -بوكوفسكي

وأطعتُ عيني في الغرامِ وخَافِقي ‏أقضي اللَّيالي السّود في نجواكِ ‏ما كنتُ أؤمن بالعيونِ وفعلها ‏حتّى دهتني في الهَوى عَيناكِ

‏مِن أوصَافِ الحُزنِ فِي فِقْهِ اللُّغَةِ : الوُجُوم : وَهُو حُزْن يُسْكِتُ صَاحِبَهُ.

‏الدعوة الأبديّة " يا الله بعزمٍ قوي و وقفةٍ ‏ما تميل ، و بياض وجهٍ من الدنيا . . إلى الآخرة "

الله غيرتك عليه حيااااةةةةة🫶🏻💋

وشهامتك تتكلم عنك مش محتاجة كلاامم🔥

وفجأة تلاقيها إتحلت من عند ربنا وإنت كل اللي عملته إنك سبتها علىٰ رب الكون ♡.

photo content
+1

ألّا يكون في قلبي ندمٌ ولا في عينيَّ الطرق التي اِختَرت عدم المشي فيها، ولا في ذاكِرتي قصص بنهاياتٍ مبتورة، ولا في يديَّ.. أشياء لا أُبالي بها..

مُحتاجة نسَخة مني لأن فعلاً ـ " 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗈𝗐 " .

كُل حد هتحس بالأمان معاه هتحبه أياً كان نوع الحُب دا ،بس مش كل حد هتحبه هيقدر يحسسك بالأمان.

الأب حبيب ابنته وصديق صلواتها، الأب في القلب وفي أيام العمر قنديلًا ضخمًا، نورًا عظيمًا ممتدًا لا يُمحى🤍..

الحاله : لا توجد حاله لأن صاحب الحاله حالته حاله .

وصلت ‏لمرحلة ‏اني ‏بقيت ‏أخاف ‏أصدق ‏اللي ‏قدامي ‏بقا عندى إحساس إن اللى حصلي هيحصل تاني