fa
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

رفتن به کانال در Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

نمایش بیشتر
355
مشترکین
+124 ساعت
-17 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
الحمدُلله الذي أبعدنا عن دُروبٍ لا تَليقُ بنا وسخّر لنا مَن الأقدارِ أجملها.

‏اللهُم إني وليتكَ أمري فـ أعوذ بكَ من سوء حظي وضيق صدري ومن فراغ صبري، واجعلني يارب ممن نظرت إليه فـ رحمته وسمعت دعائه فـ اجبته🤍

11:11

فگر افگار وين السمج وين القيمة

صاحبي طلب مني اللاب توب يستخدمه كام يوم ، وأما رجعه لاقيت فيه ورقة مكتوب عليها thank you فيه مرة صديق ليا كان مضايق حبتين ، سمعتله بإنصات وفضلت معاه لغاية ما تغير مزاجه ، في النهاية قالي شكرا أنا أحسن دلوقتي أمي الجميلة لما بعمل لها حاجة بسيطة و لتكن أشتري لها حاجة بتحبها أو أرتب أوضة علطول تقولي شكراً .. في حديث لسيدنا محمد صل الله عليه وسلم ، قال : «مَنْ لمْ يشْكُر النَّاسَ لَمْ يشْكُر الله» و فيه مقولة بتقول Say thank you. Say it often, and say it with meaning. – Marne Levine قل شكرا . قلها في كثير من الأحيان ، وقلها بمعنى♥️ كنت بعتقد إن مافيش بين الحبايب كلمة شكراً ، لكني في كل مرة سمعتها من شخص مقرب ليا كان لها أثر جميل في روحي♥️

Sometimes you don't want to know, you don't want to understand, you just want to rest.

Sometimes you don't want to know, you don't want to understand, you just want to rest.

🐈‍⬛
🐈‍⬛

المُش فاضيلك لما يفضالك متفضلوش ..

Anything ✨

‏أنا قررت أمشي بمبدأ جديد في حياتي وهو ‏Everything is working out for me ‏"أمر المسلم كله خير " ‏أيًا كان حصلي إيه خير أو شر فهو بيحصل علشاني، علشان مصلحتي، علشان يوصلني لحاجة أفضل وحتى لو موصلتش لحاجه جميله أو استفاده أنا مؤمن من كل قلبي إن هو ده الخير في النهايه..

‏إن شِئت ألا تدور عليكَ الدوائر ، فلا تفضح مُستتِراً ، ولا تشمت بِعاثِر ، ولا تسخر مِن مُبتلى ،.”

اعوذ بالله ان اقول كلمه لا تكلفني الا تحريك لساني وتكلف الاخر دمع عينه او ليالٍ من الارق

‏أكثر ما يريحني في محبتك أنها مألوفة هادئة وساكنة لا تقلق الخاطر ولا تربك الفؤاد محبة يمكنني الاستناد عليها والاختباء تحتها…

إنك ترجع بيتك وتلبس هدوم مُريحة، وتاكل أكلة حلوة، وتنام في سريرك مرتاح البال من غير مشاحنات مع أي حد ده كنز لا يُقدر بثمن؛ لأنه بجد الإنسان مش عايز حاجة في حياته غير ليالٍ هادئة و أن تمضي أيامه بِـسلام .