fa
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

رفتن به کانال در Telegram

Researcher and trader 🧑🏻‍💻@mimjvp Instagram.com/Miladjvp لینک اطلاعت دوره آموزشی بهمراه ستاپ شخصی اینجانب 👇 https://t.me/BourseTm/6301

نمایش بیشتر
8 044
مشترکین
-3224 ساعت
-1847 روز
+1 11430 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
photo content

Repost from N/a
طلا هم ببینیم کجا سل میده فعلا هیچ ورودی براش ندارم
طلا هم ببینیم کجا سل میده فعلا هیچ ورودی براش ندارم

اندوه، بی پایان است ...

توضیحات ویرایش شد .

😂😂 میگنا حرف و بنداز زمین صاحبش برمیداره
😂😂 میگنا حرف و بنداز زمین صاحبش برمیداره

این چارت اهرم بمونه توضیحاتش رو فرصت کنم تایپ میکنم

یه چنتا عستاد هست یادمه اینا بنده خدا کهیانی رو بدجور تخریب میکردن (اصلا کاری ندارم به حرفاش درست گفته یا اشتباه) حرفشون این بود ک اقا چرا کهیانی میکه قطعا بازار میریزه ما تو بازار احتمالاتیم هیچ قطعیتی وجود نداره و... خب مرد مومن شما خودت روزی صدتا تحلیل میزاری درسته از واژه قطعا استفاده نمیکنی ولی در کل پیامت نشانگر همین صحبته ک می‌گفتید بازار کف کف هست !!! بازار کف کف هست ینی چی؟! ینی قطعا پایین نمیاد دیگه این خودش توش هزار تا قطعا و حتما و باید داره 😂 فلان سهم کف کف هست ( تکرار برای تاکید ) فلان سهم قطعا بالا میره این دوتا حرف یکیه ک !!

خطاب به عساتیدی ک تا دیروز ، روزی چندبار ریپلی میکردن و پست میزاشتن ک بورس کف کف هست سهام نسبت به تورم عقب موندن و از این مدل شعر ها میسرودند :) الان یه ماهه من تو این چنلا دنبال پست بورسی ام ببینم اقا نکنه جا مونده باشم ولی غافل از اینکه تو این مدت هیچ پستی مربوط به بورس نذاشتن :) اکثر پست ها یا همستر و امثالهم یا نمیدونم انس فلان پیپ سود شد و فلان الان دوروزه هم پستای مربوط به هنیه و تحلیل چگونگی برخورد موشک از درز پنجره توالت اتاق هنیه میزارن ...

یه سناریو خوشبینانه هم براش در نظر میگیرم با توضیحاتش پست میکنم

#دلار :)
#دلار :)

#اهرم آپدیت هدف اهرم همونطور ک در چارت اول مشخص کردم زیر ۱۵۰۰ ت هست حالا اینجا مطمعن نیستم بالا بده یا نه ولی اگر اومد بالا ۱
#اهرم آپدیت هدف اهرم همونطور ک در چارت اول مشخص کردم زیر ۱۵۰۰ ت هست حالا اینجا مطمعن نیستم بالا بده یا نه ولی اگر اومد بالا ۱۸۸۰ت قیمتیه که باید فرار کرد. از فردای نتیجه ی انتخابات ک قرار بود پرزیدنت حمایت کنن تا اینجا ۲۳ درصد ریخته و من الله توفیق.

Repost from N/a
تبریک بعد از ۱۰۰ پیپ ریزش فری خوردیم 😂
تبریک بعد از ۱۰۰ پیپ ریزش فری خوردیم 😂

آپدیت اهرم رو قرار بود اینستا اکر استوری رو صد نفر ریپلی کنه بزارم ک نشد ولی خب فرصت کنم میزارم

این لایو ترید امروزمون ک اینستا هم استوریش کردم

Repost from N/a
XAUUSD h1 sell limit
XAUUSD h1 sell limit

حرکت دلار رو داشته باش دقیقا روی شماتیکی ک کشیدم میرم :) هم اکنون ۵۹۴۶۰

از پست قبلی تا امروز کلیت مارکت نزولی بوده ولی اینجا یه رشد ۱۸ درصدی داشتیم و ادامه رو همچنان صعودی میبینم. سهم بورسی
از پست قبلی تا امروز کلیت مارکت نزولی بوده ولی اینجا یه رشد ۱۸ درصدی داشتیم و ادامه رو همچنان صعودی میبینم. سهم بورسی

پست ریپلی شده از تحلیل دلار رو دقت کنید
پست ریپلی شده از تحلیل دلار رو دقت کنید

امروز پرای هرچی لایو ترید ریخته :)